| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 306 .. 610 611 612 613 614 .. 2186 .. 3757
30.08.12 13:28
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

doch die grob isch scho sitemene ziitli fertig. die wo eus würklich wichtig sind, wüssends und händ sich der termin reserviert. Es het aber so die eint oder ander "wackelkandidate" (das tönt ) womer no nid sicher sind(die wüssends natürlich au nu nid) . händ nuchli zyt bisd iladige usegänd.

himbeer 

eigentlich isch sie fertig, mir chönd ja jetz nöd guet STD charte uselah un denn chunnt glich kei iladig... öper im nachhinein no ilade isch ja nöd so schwer.

hm de eint kolleg hät no gseit, er müessi sich denn no überlegge, wer er als begleitig mitnimmt... ich hett jetz aber eher denkt, da er scho ewig single isch und au min kollegechreis sehr guet könnt, ladded mer ihn elei ii. zum teil bi lüt wo susch niemer könned laded mer au de partner no ih oder so. aber wenn jede single no e begleitig würd mitneh wäred mer ja 150 lüt.

Lus

nicht registriert

Mir si ar trouuig und fest ca. 25. zum apero chöme de no ca. 70 lüt meh derzue.
i wott vor allem bir trouig würklech nume lüt um mi ume ha woni e ängi beziehig ha.
da hani no grad e frag a öich wie dir würdet reagiere:

mini arbeitskollegin im büro het das ganze mit em hürate itze haut immre chli mit becho und si wird sicher zum apero ou iglade wärde. da hani gar ke problem dermit und das würd mi ou fröie.
si seit aber itze die ganzi zyt: i chume de ou ad trouig is ZA öb de du wottsch oder nid..... u weni säge; das isch für die ängschte fründe u familie seit si nume: isch mer glich, i schliche mi de eifach ine...

das cha mi schier uf d palme bringe!

30.08.12 13:29
Lula 

@Budget: Mir wetti mit 15'000 - 20'000 dürecho... Git ganz e guete Spartipps Thread...
Einisch dä hie
http://www.heiraten.ch/forum/board/verschiedene-themen/budget-kosten-sparen/heiraten-mit-kleinstem-budget-31_125.html
u de no dä
http://www.heiraten.ch/forum/board/verschiedene-themen/budget-kosten-sparen/meine-spartipps-i-31_58.html

@Personenanzahl: Am Apero wirds äuä ewigs viu Lüüt ha, aber am Obe wetti de doch im chline Kreis fiire. U DJ isch ja ou billiger wi ne Band. U am Apero gits öbe gar kei Musik, drfür es Ballonflüge u nes feins Buffet... U so isch scho umi Gäud gspart.

30.08.12 13:30
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: das wärs. denn chömed mega viel lüt zäme. also mir händ usser mim brüeder (single) nur päärli. glaub ja nöd das sich bis denn no öper trennt.

30.08.12 13:32
Daninici10

nicht registriert

@Lus:das wür mi au nerve. für di engste heisst für die engste und nöd no für arbetskollege.
weiss sie denn wenn und wo trauig isch?

30.08.12 13:33
himbeer 

@daninici: hmja ebe bi lüt wo susch elei wäred verstahnis ja no und det ladi au gern no öper dezue ii. aber grad bi öpperem usem kollegechreis machts ja nöd viel sinn.

30.08.12 13:33
valey 

Lus,
ja mich würds au nerve... velecht seit sies nur so
denke ned das sie det werd ufkrütze und sich welle zwüsche verwandti schlich
wär chli gemein..

30.08.12 13:35
isa.bella77 

also mängs lüüt händ scho kes taktgfühl, und chli schräge humor

30.08.12 13:35
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: ja find i guet. denn ischs au nöd so schlimm wenn de partner/in nöd kennsch. doof find amel sonige wo ganz kurz vor de hz öper kennelerned und die person unbedingt müend mitneh.
chasch denn au nöd meh plätz, gastgschenk usw. anezaubere

1 .. 306 .. 610 611 612 613 614 .. 2186 .. 3757
schnell   Zeremonie   Problem   natürlich   richtig   langsam   eigentlich   eigentli   gspannt   bearbeitet   Zuletzt   himbeer   einfach   irgendwie   Kollegin   Hochzit   vorallem   natürli   schaffe   wirklich