| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 307 .. 611 612 613 614 615 .. 2186 .. 3757
30.08.12 13:36
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@daninici10
das weisi ja säuber no nid wenn und wo d trouig isch
Aber ihre das z verschwige wird ou schwirig wärde.
i ha üsem trouzüge (dä isch polizist ) ds problem erlüteret und är het nume gseit daser de scho luegi und wenn si chöm se nätt würdi wäggschicke
hüt het si mi grad wider gfragt wägem chleid. öb si de das dörfi gseh wenis usgsuecht heig. u für mi isch das eifach chli es heiligtum.. das dörfe nume die lüt gseh wo si cho häufe usläse u schüsch niemer. da isch si grad wider chli igschnappet gsi...

30.08.12 13:40
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lus: chli sehr ufdringlich die frau.
du häschs ihre ja scho meh als eimol gsait und wenn sies nöd begrifft isch chli hohl i de bire
meinsch chaschs würklich nöd verheimliche vor ihre? sus muesch ja glaub grad recht schroff werde das sies begrifft

30.08.12 13:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

@lus: oh isch sie so ä richtig hochziitsgeili frau? isch mer ufgfallä dases u viel so lüt git. wo sust niä gross inträssä zeigt händ aber sits wüssäd dass hüratisch frögets di dauernd us und düänd als wäreds di bestä kollegä. :-)

wäg de partner: also ich find wän öpert single isch chunt är äläi und wän öpert än partner hät bringt er än mit. aber vo jedes s betthäschen für ei nacht woti dän scho nöd a mim hochziit gha. :-)

30.08.12 13:43
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihihi es betthäschen
nei das brücht i au nöd

30.08.12 13:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I has im Grund gno guet mit ihre und mit si ou die beide einzige Sekretärinne im Büro, so chani ihre nid gross us wäg
i gloube, i spriche das thema eifach nümme a im büro und luege mau wiesechs entwicklet.. schüsch muesi de würklech no die böse wort fürenäh, obwou das gar nid mi sach isch
i mami wäge so seich eigentlech gar nid ufrege u glich.....
i hoffe, si läsi nid öppe das forum

30.08.12 13:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm bi mir freut sich öpier au mega im büro und ich ha scho angst gha dass sie vilicht meint sie segi au iglade... also ich ha sie scho gern und mr händ au scho privat öpis unterno, aber es hät halt 100 anderi wo glich no wichtiger sind (tönt chli fies)...

ich ha denn hüt nur so gseit ich chön leider vom büro niemer ilade usser öper und ich machi denn eifach für d bürokollege mal e grillparty, das dunkt mi eh schlauer. sie hät denn nur gmeint ou nei sie heg scho nöd denkt dass sie iglade isch, denn häts mer au wieder leid tah :-)

30.08.12 13:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lus: ja denn ischs schwieriger. versuechsch eifach nöd gross drüber zrede.
das wärs no wenn sie do mitlese wür

@himbeer: ja eh, e after-wedding-party. das mached no viel für d arbetskollege und sonigi wo eim nöd so nöch sind. find i ganz guet. und so händ ihr au nomol öpis wo ihr eu chönd druf freue nach de hz

30.08.12 14:01
valey 

Re: Bräute 2013

ja oder is gschäft paar sache medneh? so paar plattene und brötlis? es chlises aperöli? das mached au no vel..

mer tüend all arbetskollege zum apero nach de trauui ilade

30.08.12 14:02
CoRa 

Re: Bräute 2013

@Lus, dini kollegin esch jo ächt höll! dere wöri dampf unterem füdli mache wenn si wör ad trauig cho obwohl usdrücklechem verbot! Tssssssssssssssss

@UNGEDULD: Mein Gott, kenneter das Gfüehl, ergend wie geits no soooooooooooo lang! Obwohl i noni wörkli wit bir Planig be, dänki die Ziiit geit nie ume!!!

30.08.12 14:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

apero gits bi eus ebe keine i dem stil. ich denk grillparty wär no cool. eher vorher warhschinli, will mir wänd direkt nach de fiir id flittis und denn isches so spat nachher.

 1 .. 307 .. 611 612 613 614 615 .. 2186 .. 3757
Problem   Hochzit   vorallem   natürlich   schnell   einfach   himbeer   Kollegin   richtig   Zeremonie   bearbeitet   wirklich   schaffe   irgendwie   langsam   natürli   eigentli   eigentlich   Zuletzt   gspannt