| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 2187 .. 3757
30.08.12 14:10
Reebee 

Re: Bräute 2013

@ungeduld
jein... einerseits wäre ich froh, wenns schon bald losginge, andererseits sind es nicht mal mehr 9 monate. die zeit fliegt.

@seiten
mädels, ich chume gar nüme na mit lese... mues amig einiges überspringe :(

30.08.12 14:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hey lütlis jetzt hani doch nomal ä frag, mir sind ja mit ärä sängerin dra wo ä super simm hät. würd sie gärn für id chilä buächä und sie hät gseit sie singi immer mit musig ab band. tönt das nöd chli doof? üsi chilä isch uu gross und ich het scho no freud wänn öpert äs instrumänt spielt. was meinet ihr? aber ihri stimm weti und dä pris isch au in ornig. sie seit zwar sie spieli no äs bitzli klaviär aber sie chöng besser singä. aber wän sie vilicht mitem klavier chli würd begleitä wär no cool, für das muäs sie ja kein profi sie, d lüt findets doch amel eifach schön wän öpert ä guäti stimm hät.

wiä gsehnd ihr das? bin ebä nöd so dä musigtyp und wänn dän meh rock und punk aber das weti scho nöd idä chilä. :-)

30.08.12 14:18
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer. ach so. ja vorher goht au.
i werd wahrschinlich nach de hz was chlises i de bude mache. mir sind ja nur 10 lüt do.

@ungeduld: jaaa das kenn i. goht mir gnau glich CoRa.

30.08.12 14:26
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also ich kenn das mit de arbetskollege!!!
ich han eine ben mol guet uscho en typ aber dene het er plötzli müesse doof due gege mi gg de hani mich halt nüm mit dem abgeh und halt aunüm nett gsi zu ihm!!!
dene het sini alti hex ( sini Frau) minere TZ gschriebe das ich Torschlosspanik heig drum wel ich scho hürote!!!hallo??? mit 26 Toorschlusspanik??? mini TZ het das mir notürli verzellt hanjetzt die überall useglösche wo ich han chöne und luege da sich im gschäft nüd über das rede!!!also über HZ und wenn ich darbetskollege zum apero ilade due ich jede einzel ihm ned!!und wennd ie glichufdaue werde sie ganz sanft vom fescht vertriebe!!wett det ke lüüd ha wo ich ned mag!!!!ja wohl

30.08.12 14:27
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

recht so jamira isch din grosse tag

30.08.12 14:36
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ Jamira, boooo esch jo ächt schlimm! Meine Güte du besch au en armi! zerscht das met der fröndin vo dim GG und jetzt das? Was lauft den do ab!

30.08.12 14:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja läk mir jamira, das isch ja de übu !!
Hesch rächt, die hei grad gar nüt bi dir am hz z sueche!
s git eifach e huufe frächi lüt uf dere wäut

30.08.12 14:47
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

weisch es geht immer nieder das isch sproblem!!und glaub be de fraue isch das ebe no schlimm!!!
also das mit em TZ meinsch?
also das isch klärt:-))))) mim GG sie brüeder machts jetzt und ich bin so froh:-))))

und sandere die isch niedisch wel das isch en 50 Jährigi alti schachtle wo sgfühl het sie seig no 20 und drum duet mir so eini nur leid!!und wenn mer de trauzügin sache über brut schriebt isch s jo lohisch das das witer goht!!aber ich han glert mich were gege settigi fraue hocke nüme uf dschnorre:-))))))) ( uf guet Dütsch)

30.08.12 14:50
anduena 
Re: Bräute 2013

hey mona ich wetti au lifemusig imfall, han auscho paar sängerine agfragt und mit life zahltmer halt meh aber finde piano muess si, verstahdi wenn nid ab band wotsch

30.08.12 14:53
Mona83 

Re: Bräute 2013

ich weiss nöd rächt wasi wet, ich verstah z wenig. und han au kei ahnig wiäs inärä chilä tönt. drum wäri froh wän mer öpert chan hälfä wo vo chilä oder vo musig chli meh ahnig hät. :-)

 1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 2187 .. 3757
irgendwie   einfach   Kollegin   langsam   schaffe   Zeremonie   wirklich   Zuletzt   natürli   schnell   richtig   eigentlich   Hochzit   bearbeitet   natürlich   gspannt   eigentli   vorallem   himbeer   Problem