| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 31 .. 60 61 62 63 64 .. 1911 .. 3757
30.12.11 02:19
severin 
Re: Bräute 2013

Bin zwar keine Braut, sondern Bräutigam, melde mich aber trotzdem zu Wort :)

Ich habe vor ein paar Stunden den Antrag gemacht, und ein "ja" bekommen :)

Sie hat sich schon geäussert, dass Sie in Lohn SH heiraten will. Den Wunsch erfülle ich ihr gerne :)

30.12.11 06:24
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Severin

Herzliche Gratulation zur verlobung und herzlich willkommen bei uns. Ich bin mal auf dein Theard gestossen und freue mich für dich das es geklappt hat mit dem Antrag. Bin gespannt auf deine Erzählung
Wisst ihr schon an welchem Datum ihr heiraten werdet?

Wünsche Euch allen noch zwei nicht zu strenge Tage im 2011.

*Mir fieret üse grossi Tag am 06.07.2013*

30.12.11 12:17
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Severin, gratulie Dir zu Dire Verlobig, het nach am ne wunderschöne Atrag tönt...

@all: Ha lang nüme gschribe, isch eifach gad chli ne sehr chaotischi Zyt gsi, aber es geit umi ufwärts! U ou dGwundernaseliste wird bis spätischtens am 09.01.12 ou wieder aktualisiert...
Wie isch euchi Whynachte gsi? Was heit dr Silvester planet?


Liebs Grüessli Lula



*offiziel no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

30.12.11 20:06
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zusammen

@Severin: Herzliche Gratulation zu deiner Verlobung.

@Lula: Ja, das nächste Jahr kommt bald, dann wirds wieder besser Du musst dich auch nicht stressen, mit der Gwundernaseliste. Ist ja toll, dass es jemand macht

Wir hatten wirklich tolle Weihnachten und an Silvester nehmen wirs immer gemütlich. Bei Freunden zuhause Rclette.. Mmmmhh

Bin grad happy, weil ich meinen Prototypen für die Einladungen wirklich super finde. Und meinem GG gefallen sie auch wirklich gut

So, wünsch euch eine tolles We und einen guten Rutsch.

Liebe Grüsse

31.12.11 00:24
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo zusammen
Bin neu hier und seit Weihnachten "frisch verlobt" :) Ich hab meinem Schatz an Heiligabend einen Antrag gemacht, worauf er nach zwei Tagen Bedenkzeit ja gesagt hat (juhuu!). Nun bekomm ich aber irgendwann auch noch nen romantischen Antrag (hab ich mir so gewünscht).
Wir haben unseren Termin provisorisch auf 2013 gelegt. Der 26.7. wär auch mein Wunschdatum (wie bergeri!), das ist nämlich genau unser Jahrestag und zugleich der Tag an dem meine Schwiegereltern in Spe zivil geheiratet haben :)
Ich dachte es wäre jetzt eigentlich noch zu früh, um zu planen, aber so wie es scheint ist es wohl gar nicht so schlecht, sich schon über bestimmte Dinge Gedanken zu machen :)

31.12.11 11:05
Lula 

Re: Bräute 2013

@sterdli: Jöö, isch lieb vo Dir! Hesch äs Foto vom Prototyp? *gwunderbin* Tönt doch guet, euches Silvester. Mir fiire das Jahr eifach mau gmüetlech zwöit... bi Chäsfondue oder Schnitzel, si nis no nit sicher... U um Mitternacht gö mr, nach am Astosse, use ga gugge, wär vo de Nachbare dusse isch, zum Astosse...

@purpurblume: Härzlech Wiukomme! Schön, e Verlobig a Whynachte... Z'früh isch Asichtssach, geit bis zu Dim Wunschdatum no 1,5 Jahr - je nach däm wo Dir weit fiire, müesst dr äuä scho plane u reserviere...
Wetisch Di no ir Gwundernaseliste iträge? http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2013-12_216_5.html



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

31.12.11 15:07
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ich wünsch eui allne ganz en Guete Rutsch is 2012! Gueti Gsundheit, Glück und Erfolg.

Bald chömer Säge mer hüratet nächst Jahr :

liebi Grüessli
LucyLu

*Mir fieret üse grossi Tag am 06.07.2013*

03.01.12 20:26
severin 
Re: Bräute 2013

Ja Datum haben wir (siehe Signatur), wir haben den Ort und den Pfarrer. Sie hat sogar schon konkretes für ihr Brautkleid, ich darfs aber (natürlich) nicht sehen ;)

Trauzeugen sind bestimmt, Tafelmajoren sind bestimmt, jetzt können wir wirklich ganz in Ruhe planen :)

___________________________________________________________
Verliebt: 01.01.2005 - Verlobt 29.12.2011 - Verheiratet 15. / 25.05.2013

03.01.12 20:38
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme

Hoffe, ihr sind alli guet is neue Jahr grutscht?

Herzlich willkomme purpurblume!!

Juhu, mer chönd "ändli" säge, mir hürote nöchst Jahr. De mümer ned emmer ghöre: Was 2013, das goht no fast 2 Jahr...". Jetzt chömer eifach säge.. NÖCHST JAHR :). Und wenn das Jahr so schnell ume gaht wie s letschte, denn esch das au scho bald wieder verbii

Ez, nachem Biitrag vom Severin muni glich mal frage. Hend ihr all Tafelmajore? Was machet die gnau? Machet die ned s glichige, wie Trauzüüge (ussert natürlich s Underschriibe)? Vellecht es bizz e doofi Frag. Aber um so Spieli oder so, düend sich bi eus d Trauzüüge kümmere...

03.01.12 20:44
Tamara2013 

Re: Bräute 2013

Hallo zämä

Ou aune es guets Nöis.

@ sterndli04, gäu äntlech chöimer säge mir hürate nächschts jahr :-) mir hei ou immer ghört, waaas ersch im 13ni :-)

I weiss ou nid was e tafelmajor isch und was dä macht!

Lg tamara

 1 .. 31 .. 60 61 62 63 64 .. 1911 .. 3757
richtig   vorallem   Zeremonie   bearbeitet   natürli   Problem   Hochzit   natürlich   einfach   irgendwie   schnell   langsam   Zuletzt   gspannt   schaffe   eigentli   eigentlich   Kollegin   himbeer   wirklich