| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 311 .. 619 620 621 622 623 .. 2190 .. 3757
31.08.12 09:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lus: haha mir isches eifach no viel zfrüeh zum nervös sii. sit mer die drü grosse pünkt location, dj und fotograf abghakt händ gahts mer viel besser. de nächst punkt wird jetz erst kleid sii, und das gaht no bis im winter. ich entspann mich jetz mal es paar mönet :-)

31.08.12 09:27
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: machsch du das o? mue i au usprobiere. min schatz schloft amigs uh tüüf, de wür glaub gar nöd merke wenn i mitte i de nacht liecht mach und drischrieb

@Lus: das klappt sicher. freu mi für eu. sooo schön, e schloss

i wür eifach vor de hochzit na e verlängerts w-end mache, wellness mit em schatz. das mer schön entspannt hürate chan

31.08.12 09:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I wett mi ja ou entspanne
i meine es isch aues uf guete wäge, mir wüsse wo fiiire und wo öppe hürate, fürs apero hani ou e huufe ideene... d gäschtelischte isch sowit gschribe und mir hei suuuper trouzüge wo üs so vieu häufe und i so mängi sach cha gsorget gäh... sobaud d date dusse si chöimer konkret afa reserviere......u glich, mi chopf ma nid entpsanne

31.08.12 09:31
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ja gaht mer au so. sit mer so d eckpünkt greglet händ, bini au chli ruhiger. jetzt isch nume nu das mit de Band. die isch nu nid fix. das macht mer nuchli mageweh.

31.08.12 09:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

isch schwer zum abschalte i weiss. vielicht meusch die chli uf was anders konzentriere? i mein wenn die wichtigste sache häsch, chasch ja scho chli beruhigt si.

31.08.12 09:45
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich ben so froh goht oich allne au so imfall!!ich luege weg de laterne und denen sache has miner tz verzelt und die het mich zämegschisse und gseit seig ned mini zufgab sie möchi das!!isch das be oich au so das ihr am liebschte alles mache würde unds ned döfe?????
mensch und deko wett au siemache aber ich will doch au öbis mache!!siemeint nur ich heig gnueg anders wie gsehnd ihr das?

31.08.12 09:51
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i glaub so detials, deko und so isch etz ebe scho no chli früeh. i glaub geg de schluss gits scho gnueg ufgabe für alli. do chunt niemer zkurz. vielicht cha/mag sie e kircheheft mache. git sooo viel wo eim au erst spöter in sinn chunt

31.08.12 09:58
valey 

Re: Bräute 2013

Also Deko und so sache werd au vel mis mami de helfe und mini Tante und halt TZ und mini Schwöster...
all helfet echli..

I ha aber mer en hochzitszitig gwünscht :) wo denn mini TZ und mini Schwöster mached...hehe..

aber ja, würd au am liebste alles mache hehe

31.08.12 10:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da mini tz wenig zit het weg ihrem studium und mini cousine nöd gad um de ecke wohnt chan i eh nöd viel ufgabe abge und chan/dörf fast alles allai mache

31.08.12 10:02
Reebee 

Re: Bräute 2013

guete morge :)

@lus
hoffentli isch dini wunschlocation au debi :) das wär ja super ;)

@jamira
nei, eigetli nid... also mini TZ hett sowieso zwei wuche oder so nach de hochziit prüäfige und isch froh, wenn sie nid z'viel muess selber organisiere. da ich sowieso öper bin, wo nachem motto lebt "ich machs elei" chunt mer das gad recht. schliessli muess es mim schatz und mir gfalle am schluss ;)

 1 .. 311 .. 619 620 621 622 623 .. 2190 .. 3757
Zeremonie   langsam   einfach   Zuletzt   richtig   schaffe   eigentlich   natürlich   bearbeitet   Problem   gspannt   schnell   wirklich   Kollegin   natürli   himbeer   eigentli   Hochzit   irgendwie   vorallem