Bräute 2013 |
|
1 .. 314 .. 626 627 628 629 630 .. 2194 .. 3757
|
31.08.12 14:46
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@sanis super gani de grad ga luege, so eine muesi ha das züg mues bombefescht ha, schüsch bini nid wou! u ou wenner 170.-- choschtet, wes passt isch guet! I hamer das äbe uf to-do liste itreit : e tregerlose bh oder e corsage.. damit i de im November/Dezember cha ga chleider probiere :-) danke füre tipp!
|
|
|
|
|
|
|
31.08.12 14:53
Sanisnicht registriert
|
Hei Nemo... das isch doch genau dr Ort wod so sachä söusch chönnä fragä...
auso i bi o ä 46i Brut... und weissgenau wies dir geit..
Bishär bi abächleider hani das geng ganau so gmacht... i ha radlerhosä treit oder so gar di BodyShaper mit dä chli längärä bei dran...
aber ä Kollegin het mir itz dr Tipp gä d obershcänklä z I puddärä mit spezielläm Deo Puder oder Babypuder und de sött das nid passiärä... de chamä eifach so au paar stung wed eh mau muäsch no grad nachä pudärä... probiärä das itz de eis im usgang us... und mach dir de bricht... sötti das system nid vrha... de legi gloub radlerhosä a...
dr Body shaper isch bi mim chelid nid so gäbig wüu dä so wit ufä chunt (fasch bis unger d bruscht)... und de git das bim wieder alegä äs gwurg...
Zuletzt bearbeitet am 31.08.12 14:55
|
|
|
31.08.12 14:54
Sanisnicht registriert
|
@Bella... i bi äs hösi... i ha nid shciss aber i pfusä haut scho nid gärn allei!
|
|
|
31.08.12 14:54
jamiranicht registriert
|
Nemooo,, hhihi das problem kenn ich und ich han eigentli kleider grössi 36 aber has glich, glaub das chunt ergendwie uf bei stellig oder becke stellig drufa!!!!und für mich isch sau es problem es duet höllisch weh!!!!! frog isch wenn mer strümp und dhalter a het chunt das ned bis det ufe? das ned chönt riebe? oder so? weiss es ned!!geht schimbar puder aber das chas au ned sie!!und wend stadt emene stringw ürsch paanty azieh??
|
|
|
31.08.12 14:56
Sanisnicht registriert
|
panty... auso das nützt bi mir nix...
|
|
|
|
31.08.12 14:57
Lusnicht registriert
|
@Nemo s mues dr gar nüt pindlech si Mir geits doch ou so, i ha sehr gärn röckli anne aber sobau chli schwitzisch und d oberschenkle anenand ribe.... aua...!!! wie wärs wemer nid halterlosi strümpf sondern ganz normali stümpf aleit womersech schier bis under d achsle cha ufezieh? ev. längt das ja scho? u schüsch lege i de eifach wie du gseit hesch es fiiins hösli a, das d oberschenkle nid anenandchöme. unsexy ja und sicher nid praktisch aber lieber so weder dr ganz tag am hochzyt schmärze ha *u das duet uuuu weh*
|
|
|
|
1 .. 314 .. 626 627 628 629 630 .. 2194 .. 3757
|