| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 316 .. 629 630 631 632 633 .. 2195 .. 3757
31.08.12 15:27
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Jamira

Gseht super us öii HP. sehr äs schöns Päärli.


So Mädels tubä eis... wünschänäch äs shcöns Weekend.

31.08.12 15:30
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Danke veel mol Sanis

aso wünsche dir ganz es schöns weekend machs guet

31.08.12 15:31
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja froue, i mues ou mau
ha am 4i fürabe u de muesi hei ga zwägmache, üsi tz chöme hinech verbi
Machemer doch es feins fondue bi säm seich wätter und es schöns füürli im chemine
Häbets guet, i hamer fürs wk säuber es forumsverbot erteilt

31.08.12 15:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Schöne w-end Lus und viel Spass mit eue tz

31.08.12 18:23
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Daninici10:
@lucyLu: zum so gad selber bastle bin i zungschickt. werds aber no ufhübsche. i zeit eu denn s ergebnis.
möcht en ebe morn inere wuche bim probeesse gad minere tz überreiche

Hihi.... Ha au d'Hilf vo mim Schatz brucht, allei hettis nöd gschafft.... Laden am WE es Foti ufe....

31.08.12 20:21
kleinefeder 

Re: Bräute 2013

@ mona:
sorry ich kann während der Arbeit nicht ins Netz...
Also ich denke, die werden bestimmt einen Organisten haben (den Du allerdings wahrscheinlich auch bezahlen müsstest). Erfahrung mit wie teuer das ist oder ob die das machen hab ich leider nicht, weil ich selbst viele Leute kenne, die Orgel spielen und die immer fragen kann
A capella bedeutet ohne Begleitung einfach nur Stimme. Das klingt wie gesagt in einer schönen halligen Kirche sehr, sehr schön (bei ner guten Stimme natürlich). Aber das kommt dann natürlich wieder drauf an. Welches Lied und auch ob die Sängerin das mag. Kenne solche, die das aus Prinzip nicht machen (wollen sich nicht so arg in Szene setzen oder so).
Also ich würds mit der Sängerin besprechen wie sie es haben will u ob sie jemanden kennt und sonst bei der Kirche mal anrufen.
Viel Glück.

31.08.12 21:39
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Valeria01:

ich han mer ez gester im Interio die Laterne kauft...ez mussi numme no luege wo ich das papier her bechume... es muss ja soo chli durchsichtig sii..


Bei Valeria, bin grad über das gstolperet:
http://basteln-ch.buttinette.com/shop/gr...arentpapier.htm

Grüessli

01.09.12 10:19
Nemo 

Re: Bräute 2013

morge fraue!!
also mir händ au e hp. bin aber no total im ufbau mitere. d'fotene müend no apasst werde, han jetzt eifach welchi bildli dri ta als platzhalter. texte sind au eifach mal bitz druflos gschriebe, aber das muen alles no überarbeitet werde. sie wird offiziell, sobald d'iladige dusse sind. eusi tz känned d'adresse, aber suscht häts no niemert gseh. also wenn ihr wend drgügsle und kritik dezue gä (wasi cool fändi!!!) denn döfeder das gern, möcht sie eifach da nöd grad so puplik mache weg de näme und allem.... also schicked mer doch e pn und denn gibi eu de link.
wünsch eu ganz es schöns wuchenend trotz dem rägewetter!!

01.09.12 10:33
Lula 

Re: Bräute 2013

Lus:
@sanis
das interessiert mi grad sehr....im perosa z bärn oder wo?
i ha ja öppe die glich grössi 90F und i überlege scho die ganz zyt öb das de ächt het das ganze trägerlosi bhs si ja meischtens nid vieu wärt


Bi no nit ferti mit läse, aber i ha nes 85G u mi trägerlos BH het... ha ne vo fashionwear24.ch isch schön wiis us are Hochzytsserie...

01.09.12 10:38
Lula 

Re: Bräute 2013

@Nemo: Wäg am Wolf riibe, ha das Problem ou, u wenn i aube ä Jupe ane ha, legi drunter es paar abgschnitteni Leggins ah, u das geit super. U i wirde ja am Hochzyt ou e Zweiteiler ane ha, daher auso ke Problem. Füehle mi eifach i Kleider nit wohl

 1 .. 316 .. 629 630 631 632 633 .. 2195 .. 3757
einfach   Zeremonie   vorallem   wirklich   Hochzit   natürli   Kollegin   schnell   eigentlich   bearbeitet   langsam   natürlich   himbeer   schaffe   richtig   gspannt   Zuletzt   Problem   irgendwie   eigentli