| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 322 .. 641 642 643 644 645 .. 2201 .. 3757
04.09.12 22:05
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ui girls!!! ich bin hin und weg!

ich bin hüt ufem markt gsi und han so e herzigi frau keneglernt, das ich grad gross bi ihre kauft ha *lach*

möcht eu au no säge was sie macht ohni dases nach werbig tönt, bin aber hin und weg! jedefalls isch sie gotti vomne meitli wo's downsyndrom het und das meitli isch vor 2 jahr mal mit delfine go schwümme aber das chamer sich (logischerwis) au nöd jedes jahr leiste, drum macht sie bio kosmetik und tuet alles was sie bechunt sammle zum mit dem meitli und de delfine chöne go schwüme

han ez aso grad für gastgeschenke so herzigi chlini weckgläse kauft bi ihre gfüllt mit totem meer meersalz und lavendel inhalt isch 70 gramm und hebet für 2 bäder zum entspanne. da ich ja im moment nur am entspanne bin hani grad eis gnah.. es isch wundervoll *lach* - falls das für öper öpis wer? ei so es glesli inkl ebe dem dekorative glesli und deko (so naturbast) hani 8.50 CHF zahlt - gaht no, oder?

wenn öper frage het döfer mir schribe ich han ihri mail =)

04.09.12 22:46
sarasina031 

Re: Bräute 2013

hallo liebi brütlis

ha grad mega schöni menukarte entdeckt... mau öpis anders

muess das mau usprobiere.

Zuletzt bearbeitet am 04.09.12 23:15

Datei-Anhänge
menukarte.jpg menukarte.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 6 kB

04.09.12 23:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sarsina, die hani au scho ahglueget, gfallet mir sehr guet!

05.09.12 07:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge ihr Liebe

@Bella: ja sowas wär schön. mir händ am samstig probeesse mit de tz. denn chan i ene säge wa i will und was nöd

@sarasina: ja die han i au scho gseh. sehr speziell

@Me: han gester no täschli packt für üsi tz. mini tz chunt ja no de bügel für ihres chleid und e rosa tanktop mit de ufschrift Maid of Honor us strasssteinli über. bi gspannt was sie dezue sait
sie zwei sind die erste wo d iladigsböxli überchömed. di andere gäst kriegeds erst im dezember

05.09.12 07:50
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mörgäli Zämä

Menukarten... di gseh ja sehr sehr schön us?...baschtlät dir so sachä säubr?

Poltern... Was heits dir so für nach sach mit äm poutärä?!... irgendwiä wetti scho gärn poutärä... aber ig ma eifach nid so affägi vrchelidig oder spieli oder so... meh ä coolä abä mit dä frouä... viu moscato und gin tonic und chli ga tänzlä...

05.09.12 07:54
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

sanis, nei ich wett ken polterabe. i mim alter mag mer au nüme go halbi nächt dure tanze....gröhl

05.09.12 07:56
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels..

Sarasina mega schöni Menukarte :)

mal was anders hehe


Polterabe,
uff i ha au ned gern so verkleide und zu allne go uf de stross und do geld sammle od so O.o
lieber gmüetlich was go esse und de chli abdance od so hihihi :D

05.09.12 07:58
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hmmm aber so nä nacht mit dä mädels um d hüser ziä wär schono cool...

mir gö 1 Monät voräm Hochzit no mit aunä kollegä uf Adelbodä a Wäutcup... und dert isch eh immer äs mega goudi... viläch tüä mir de grad zämä dert obä poltärä...

ma mi eifach nid zum aff machä...

mit redbull udn gnuäg Kafi schaffts itz eifach jedä ä nacht lang ürä z häbä! Alterunabhängnig.

05.09.12 08:01
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

na ja s dure mache isch eher weniger s problem. aber die täg nachane. ich mache immer ein tag im jahr dure. immer den wenn der super bowl znacht lauft. und gell mit chind, chani den nid eifach de ganz sunntig im bett ligge. da merk i amigs nu die ganz wuche...aber es lohnt sich immer wider...lach

05.09.12 08:09
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also red bull nützt bi mir rein gar nix und kafi han i nöd gern. usser es het gaanz viel milch dine

 1 .. 322 .. 641 642 643 644 645 .. 2201 .. 3757
vorallem   richtig   langsam   bearbeitet   wirklich   eigentli   natürli   Kollegin   irgendwie   gspannt   Problem   schaffe   schnell   eigentlich   Hochzit   himbeer   einfach   Zeremonie   Zuletzt   natürlich