| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 323 .. 644 645 646 647 648 .. 2203 .. 3757
05.09.12 10:03
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ig ha gesxchtr bstellig für d Wiänachts gschänk für di budä gmacht...

05.09.12 10:04
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis: da isch ja süess wie din schatz reagiert het

05.09.12 10:05
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis: jetzt scho? krass. mir mached amigs nur wiehnachtskärtli für kunde und wiederverkäufer vo üs. dörf i immer selber gstalte

05.09.12 10:08
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@daninici.. was frieh, das isch denk dä für nächscht joohr scho
Jo mängmol scho... also es git do tatsächlich wiederholigstäterine wo ihn obwohl si wüsse das mir zämmä si abaggerä.. aber das isch primitivs Volk! und ig weiss dass es scho hüfig passiert, er lacht sich aber meischtens kaputt denn.. erst letschtens isch er mit sim TZ i Usgang i nä Club, denn si schins so 2 18-20 jährigi zu ihne und hei sä wellä aflirte.. die zwoi hei sich nur agluegt und kaputtglache.. die wieber heis aber nid ganz gschnallt! (schliesslich si bedi scho ü30)

@sanis di Schatz isch au luschtig.. und vorallem mega herzig was er gseit het

05.09.12 10:08
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wie scho grschribä mi GG isch ä Wucht!!!

Är isch mi Heud!

05.09.12 10:09
Elise 

Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
Hoi Ladies

Mäld mi mol schnäll retour vo de Feriä. Hani öppis wichtigs vrpasst?

Liebs Grüessli


Dem schlüssi mi grad a Was gits Neus? Alles nacheläse schaff ich nöd

05.09.12 10:09
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Soso, Polterobe ^^

Ich wär do eher für de Ryan Reynolds :P

Nai, ich mag so Strip-gedöns nit...

@Sanis
Mir sind in eusere Feriäwohnig in Spaniä (Costa Blanca) gsi. Isch vil z kurz gsi laidr... Bi so gar nit erholt...

05.09.12 10:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Schmetterling: git scho doofi wiiber Aber din schatz macht das scho guet.

also i stoh jo voll uf eine us de serie spartacus, de crixus kai ahnig wie de richtig heisst

05.09.12 10:15
CoRa 

Re: Bräute 2013

Hallo liebi fraue :-) Mälde mi zrug usmene zemmli stressige Weekend, hei bi üs Chilbi ka....

@ Daninici, WOW, dini Bügle gsänd traumhaft us! hoffe hesch en guete Umzung & schöni Tröim ka ir erste Nacht :-)

@ Nemo, esch jo ächt en süessi Reaktion von dim Schatz ar Diplomfir

@ Hochzitstanz, grundsätzlech wär min GG nach 10 Johr bereit en Kurs z'Bsueche, im Momänt fäll üs eifach d'ZIIIIT!!! So Schlimm!
Müess eifach im däm Johr stattfinde, nöchst johr muess är sech ad Diplomarbeit mache...

@Mona gratuliere zur Teilnahm am HZ-Wettbewerb!

@ Hochzitslokal, ha jetzt mol paar Offertene für es Zält becho, esch ächt krass was für verschednigi Prise die Abieter händ wo zum Teil fasch s'gliche offeriere!
D'Prise Schwanke zwüsche 6500- 17'000 für gliche!!! esch jo ächt krass!Ha no 3 offe, bi ächt gspannt was chunnt!

Hey fraue ha vo miner Kollegin en Super Link becho (KEI WÄRBIG!, aber die eint oder agneri werds sicher gebuchr dervo mache!)
Uf däm Link fendeter Abieter woder im Usland es Päckli chönd häneschicke und die schickes de met normale prise (ned horränti!) a üch witer!
Im Fall a DE wär das supi, de chönntmes sogar abhole- UNBEDINGT läse!

http://www.beobachter.ch/konsum/kauf-lea...tschen-adresse/

Es wunderschöns Tägli üch aune!

05.09.12 10:16
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Also falls dä öber kennt mi absolute Traummaa im Fernseh isch dr David Boreanaz.. Das isch dä vo Bounce die Knochenjägerin.. oder ebe dr Angel vo Buffy.... gross und dunkelhöörig wi mi schatz...

 1 .. 323 .. 644 645 646 647 648 .. 2203 .. 3757
natürli   Hochzit   langsam   Zeremonie   einfach   schnell   gspannt   vorallem   natürlich   richtig   schaffe   himbeer   Zuletzt   wirklich   Kollegin   eigentlich   bearbeitet   eigentli   irgendwie   Problem