@ Lady wolverine.. hesch au am samstig znacht immer es date uf 3+.. wenn i dahei bi lueg i das sooo gärn..
Mi Schatz isch au öbbe 185 schlank und dunkli hoor und bernsteifarbigi Auge! Also wo en s erste mol gseh ha hets mi grad umghaue!
Motto: glaub mis mues i nüm erkläre im saal werde mir als deko no so wissi wie Zauberbäum ha mit Schmetterling und Kristall und glitzer.. mach i alles selber.. stand so chliu uf die Phantasie Feewälder... Und will mi Kollegin Bastelsache vertriebt hei mir per Zuefall genau die Farb gfunde wo mir au als Läufer hei und Bänder um d Husse.. jetzt cha ig denn d töpf so amole... denn passt eifach alles
@Daninici, wenn glamou hesch wie wärs denne mit Motto Glanz & Gloria? E Kollegin vo üs esch letscht johr 3i worde und het das motto gno.
Mi schatz esch 1.83 gross und esch ca 76 kg, är luegt exterem uf sis gwicht.
Mer händ keis motto, wänd eifach s'ganze hochzit im vintage look döre zie. Wäge däm mchti förs zivile hochzit sone struss und för ehn en anstecker mache/ bstelle. So hämmer s'läbelang öppis dervo. Är macht denne no en ständer womer das de chönt ufstelle
würd am liebste scho jetzt afo aber ha no chli zwenig platz zum lagere... aber sobald dr ufenthaltsrum im neue gschäft gmacht isch cha ig loslege.. bechum dört mi eigene ecke!!! Wo ig mir es pult cha innestelle und und und....
Wennd r prototyp stoht mach i föteli.. wett ebe im herbst afo s holz sammle!!
a da bini froh wen das scho eis öpper usprobiert het... muäss di dinger gloub ächt ha... und haarschumuck hets dert o super schönä... mit viu bling.. .genau mis ding...