| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 326 .. 650 651 652 653 654 .. 2206 .. 3757
06.09.12 08:09
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Brautstrauss...
Ha eigätnlich geng gseit wöug keinä... oder nur ä chlinä... oder de äs handglänk blüämli... aber aus Foto Motiv wärs haut scho sehr cooll...

hortensiä si mini absolutä Favoritä.. aber chönnt im Februar schwirig wärdä....

Das het eis äs Brütli im Foum postet und das gfaut mir sehr!

Datei-Anhänge
blumen_1.jpg blumen_1.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 120 kB

06.09.12 08:12
MaLu 

Re: Bräute 2013

ou ja, dä isch würklech o schön..

06.09.12 08:14
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Het öper ä ahnig was so nä brutstruss choschtät?

06.09.12 08:15
valey 

Re: Bräute 2013

mega schöni Brutstrüss hender do inetoh :) send echt schöönn

ach ja wieviel kostet echt so en brutstruss??

und anderi frog..
am zivile, was tüender dett für en brutstruss?

06.09.12 08:23
MaLu 

Re: Bräute 2013

es het mau hie im forum e uflistig gäh, wieviel die verschiedene bluemestrüss und deko öppe chostet, aber es chunnt äuä de no sehr druf ah, wie gross und was für blueme de nimmsch..

am zivile hani gloub ke struss..

06.09.12 08:24
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand...

@Bruutstruus, am zivile isch bi mier chli speziell da ich im Feb hüürate chani vorallem kei exotischi Blueme neh.. defür bhalti de. Am kirchliche wirfi ja mine und mach mer kein andere... han ja de zivil dehai...
Vo de Koste hêr chumts immer druffah wasd wotsch... en ganz schlichte choschtet glaub zwüsche 100-150 CHF.

@etsy hani no nie bstellt... hans nöd soo mitem Englisch :)

@Save the date mached mirkei.... die engste wüssets...daher lahni das sii

@Husse, Nemo was suechsch denn? schribs doch suscht uf FB ine ev. chan der ööper helfe oder denn seisch halt dere vo Hochziitsengel si söll der helfe..
bezüüglich dem... ich han ihre en UUftrag geh... ich bin mega überfordered mit de Suechi nach günstige Hotel für eusi Gäst usem Usland und darum hend mier eus entschide mer löönd sii das mache... Sie tut eus eis sueche, übernimmt die ganze reservatione, abholig und Unterbringig...
zahlet ihre 60 CHF pro Stund und rechnet mit ca. 10 Stund...ich find das ez nöd viel... zudem hani wenigstens de Stress nöd

06.09.12 08:25
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Da mir "nur" Zivil hüratä hani nur einä... mini schwägerin die hei zivil und kirchlich ghüratä und die isch eifach am morg vom Zivilier zum Flroischt und het gseit si hätti gärn äs chlisäs Strüssli i denä und denä Farbä zum ir hang häbä für xy Fr.... und das strüssli isch shclussändlich viu schöner gsi aus dr Brutstruss 3 Täg später...

06.09.12 08:32
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ sanis, .. das isch aube nid gäbig, het ihre de dr struus am chirchleche gar nid gfaue, oder isch der ander eifach schöner gsi?

aber das chönnt genau ig si, dassi am zivile am morge plötzlech doch no entscheide, es chlyses strüssli z wöue und denn eifach i nächst bluemelade stäche..

06.09.12 08:38
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Doch dä ir chilä isch o schön gsi.. aber eifach so nä Brutstruss wi nä scho tusägi brügt hei gha (erschidä farbigi rösäli) und dä vom Zivilä isch eifach ganz öppis individuells gsi! So mit Waud und Wisä Blüämli mit Efeu ...

06.09.12 08:46
Elise 

Re: Bräute 2013

Sanis de Struss wod d Siite vorher zeiget häsch isch mega cool

Ich weiss no gar nöd so gnau was ich für en Struss will. Ich mag Rose - aber es dörf au gern no was anders im Struss si, denki. Mir gfallt immer wieder was anders, nur bide Farbe weiss ich was mir gfallt

 1 .. 326 .. 650 651 652 653 654 .. 2206 .. 3757
eigentlich   Problem   himbeer   irgendwie   gspannt   wirklich   einfach   eigentli   schaffe   bearbeitet   Zeremonie   Zuletzt   richtig   Hochzit   schnell   Kollegin   langsam   natürlich   natürli   vorallem