| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 327 .. 652 653 654 655 656 .. 2207 .. 3757
06.09.12 09:17
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@jamira also bim einte beck wo mirs löh loh mache (miesse ebe 2 bäckerei berücksichtige will mir 2 im Kundekreis hei wo sehr gueti chunde si) choschtet s Apero ohni Getränk pro Person 12 Franke.. S Buffet bestoht us: Partybrot, gfüllte Silserli, Frucht spiessli, Lachs brötli, Canapés, den so schwänli wo gfüllt mit crevette si, Speckzopf oder Gugelhupf und Zopf Herz und süscht no so Häppli mit früschkäs.. los weiss nüm alles... bim andere beck wüsse mirs noni so recht, ev. nehme mir dört eifach au nur s dessert und s Brot fürs fest!

Bi dä Getränk weiss ig noni wie mnir smache, selber kaufe und denn loh usschenke loh vom beck personal und das zahle oder öb mir selber öber astelle!

06.09.12 09:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling:

@jamira: mir händ de apero inbegriffe vom hotel us. git so verschiedeni häppli und für jede e glas champagner

06.09.12 09:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja dänkä au s chunt drufa was wetsch. wänn natürli imä restaurant dä apero machä lahsch nöd vo ämä caterer dän dänki chunts au no türer.

30.- pro person isch scho chli viel. finsch sicher öpis günstigers

06.09.12 09:35
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ apéro, also mir als antipasti-fan's wette dert e mix zwüsche antipasti mit olive, tröcknete tomate, rohschinke etc und denn no regionali spezialitäte fleisch/chäs.. das chunnt üs gloub uf 15.- pro person.
mir wette o es champagner-prosecco-buffet mache (mit frische frücht und säft etc.)
d wii wei mir exklusiv vo üsne lieferante und da zahle mir es zapfegäud..
für getränk allgemein am apéro hei mir so viels mir isch o 15.- pro person grächnet.

06.09.12 09:40
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Exkl. Gertränke zahlen wir für s Apero in der Disco o 20.-

mit div. Cancapee und no angärnä häppli... Dorpflumä im Speckmantel... etc.

06.09.12 09:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

mmmh malu da chumi grad hunger über. :-) bin au so än antipasti fan. :-)
aber am hochziits chunt mer das fast z tür. ev. machet mer am abig so öpis, det hämer s menue no nöd definiärt. :-)

06.09.12 09:47
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ich han nu kei ahnig was eus de apero choschtet. da mer de ja au ufe schiff i nähmend. im Jan, wenn mer eh d menu besprechig und probeässe händ, werdend mer au de apero definiere. ich finds chli uh müehsam wenn die prise so ageh sind, canapee 3.-, schinkegipfeli 2.50, glas mit gmüessticks 8.-. du chasch der da gar nünt drunter vorstelle. oder gahts nume mir so?

06.09.12 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

nei das gaht nöd numä dir so isabella. :-) äs isch schwierig zum sägä, weisch ja nöd was d lüt ässed. drum muäsch äs au afrage öbs öpis pauschals git.

bi froh dasi nöd di einzig bin wo dä apero no nöd organisiärt hät. han dänkt das hät no ziit.

06.09.12 09:52
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nei Isa üs isch das o so gangä... und ig weis doch nid wieviu canapees dasäs brucht für 100 Personä... därum lö mir itz a detailiärti offertä la machä das mir ungefähr wüssä was üs erwartät... chöi das am sunntig abä ga besprächä... und we mir z OK gäbä de chöi mir am mäntig grad dr uftrag gä für d Iladigä und de chani bis ändi nächscht week ändlich mit aunä drüber redä... jUPI

Das mit dä Prisä isch genau so... ä chuächä choschtä 60.- ä Hochtisturtä choschtät wit meha aus z dopplätä.. .das isch eifach fräch

06.09.12 09:53
Reebee 

Re: Bräute 2013

@ malu
viel spass bim shooting ;) uf das freui mi au scho :)

@apéro
mir hend nonig mit mim GG sim onkel gredt. die mached ja denn de apero für eus.

@deko
i han vorane gad mal so es weddingbanner gstaltet. i denk i nimm defür denn bierdeckel und pause d'buechstabe druf. mal luege, wie's usechunnt :)

Datei-Anhänge
Mr_Mrs_schild.pdf Mr_Mrs_schild.pdf (17x)

Mime-Type: application/pdf, 27 kB

 1 .. 327 .. 652 653 654 655 656 .. 2207 .. 3757
schnell   eigentli   wirklich   natürlich   eigentlich   vorallem   richtig   himbeer   bearbeitet   gspannt   schaffe   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   Problem   natürli   einfach   langsam   Kollegin   Hochzit