| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 330 .. 657 658 659 660 661 .. 2209 .. 3757
06.09.12 11:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

mir bittet üsi gäst au dass sie än babysitter söllet suächä für dä abig. bis und mit apero dörfets gärn cho und nacher liäbär nöd. aber mir händ au nur ei kollegin mit chind (vo dä gladnä gäst) und mini schwö. drum söts scho gah.

06.09.12 11:03
valey 

Woni jünger gsi be hed au es päärli wo mer kenned Hochzit ka und uf iladige gschribe vo minere eltere sie fiired ohni chind..
sit dem tag her sends bi dene Familie wo chind hend voll unbeliebt und ich find sie jetzt au doof weli ned ha döffe goo!! hihihi

06.09.12 11:03
Sanis

nicht registriert

ig ha 2 Gottämeitäli... eis bis ar hochzit 4 und eis 11... di chlini ghört um diä zit its bett.... di grossi isch drbi..

di chlini bringt am namitag d ringä uf z standesamt aber nachäm ziviler wird si vom götti abhout ... di meischtä vo üsnä kollegä hei ching zwüschä.... de im Novämber uf d wäut cho und 4 ... und das isch nid gäbig irä disco...

06.09.12 11:04
valey 

Guet ebe i de Disco isches ned eso super
vorallem ganz chlini Chind...

06.09.12 11:05
Sanis

nicht registriert

i wett mi eifach dür d awäsäheit vo ching nid la ischränkä... mir wei luti musig und tanzä und dasbis spät id nacht und das isch irgendwiä nid kompatibu mit 3 jährigä chnöpf...

06.09.12 11:07
Mona83 

ja aber mini cousinä hät das au so gmacht und sie hät sälber än sohn wo sie zu ämä kolleg gschickt hät. d chind dörfet ja cho aber am abig eifach nöd. und simmer ehrlich, sooo viel händs no nöd dävo findi. chunt halt immer chli drufa wiä alt dass sie sind. also ebä bi üs gahts nur um 2 chind vo dä kollegin und eis vo minärä schwö. d kollegin hät absoluts verständnis und sie seit sie chan äs hochziit meh gnüssä wän sie äläi gaht als wän sie immer uf di chlinä muäs luäge.

06.09.12 11:08
Daninici10

nicht registriert

also mir händ kai chind debi. het no niemer welchi oder halt scho erwachsni

zu üsem menu

Weisse Tomatensuppe mit Wan Tan

Gemüserisotto mit Kalbstafelspitz und Meerrettich

Rindsentrecote mit Babygemüse und Rosmarinkartoffeln

für d vegetarier. also mich

Seezungen-Scampiroulade mit Bananencurry und Kokos

Crème brülée mit Beerenkompott und Lavendeleis

und um Mitternacht Torte

06.09.12 11:09
Sanis

nicht registriert

Mi Brüätsch/ TZ hets glichä gseit... är chönn sich meh uf das Fescht i la we di chlinä nid drbi si.. süsch müäss är odr d frou glich geng chli luägä... und so cha ärs meh gniässä das sini chlini Schwes unger d Hubä chunt...

06.09.12 11:10
isa.bella77 

nei das isch ganz klar, chind händ ire disco nünt zsueche. bi eus kännend sich d chind ebe guet. den gahts. für eus isch es nie es thema gsi, nume d älter izlade ohni chind. aber das sind natürlich ganz anderi vorrussetzige. Ich chönt nid hürate ohni mini zwei änglis. und ich chönt nid mini debi ha und die andere dörftend ihri nid mitneh. Mier sind au scho anes Fäscht iglade gsi, wos drufe gheisse het ohni chind. Mier sind den nid gange, will sie ghörend zu eus. Ich verurteile aber au niemert wo es fäscht ohni wett ha. Es lieht ja immerno i mire eintscheidig ob i wett gah oder nid. Das isch definitiv ein entscheidig wo jede für sich dörf entscheide.

06.09.12 11:10
valey 

Mmmmmmmmmm hammer feins Menu daninici

Aber Ladys... ehr hend ergendwie all s Menu scho.. i ha gar noni gross Gedanke gmacht und au noni med em Restaurant agluegt..

wenn macht me da eigendli?

Aso stellt me do selber eis zeme und gehts denn am Restaurant ab und de chamer go probeesse?
oder wie lauft da?

mer hürotet am 24.8.13 wenn mueni dett verbi go zum menu mache??
isch das jez ned nochi frühe?

1 .. 330 .. 657 658 659 660 661 .. 2209 .. 3757
schaffe   himbeer   irgendwie   wirklich   bearbeitet   eigentli   gspannt   Problem   natürli   richtig   einfach   vorallem   langsam   Kollegin   Hochzit   Zeremonie   natürlich   schnell   Zuletzt   eigentlich