| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 330 .. 658 659 660 661 662 .. 2210 .. 3757
06.09.12 11:11
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Menu... hmmm

Mi wusnch wäri gloub äs Chinoise da mir "nur" 17 Pers. si zum ässä sötti das ga...

müässt haut eifach ä ässmäntu organisiärä bi chli tolpaschig und wett de nid dr räscht vom abä mit Cockteilsauce ufäm Chleid müäss vrbringä...

06.09.12 11:13
schmetterling84 

hmm.. das chinderthema.. ig lieb au chinder über alles, aber eigentlich vo mir us dörfte si ad trauuig und as apero cho denn nüm, ABER mir hei doch es paar Kollege wo kinder hei und si si südländer.. und bi denä goht das gar nid dass d kinder nid iglade si.... süscht chömme si au nid und finde das als beleidigung. also gits bi eus en Kindertisch, dusse hets en spielplatz und mir hei extra no en rum drzue gmietet.. weisch es gits halt kinder wodu problemlos chasch mitneh und denn gits halt die anderä... aber will ebe em Schatz sis gottemeitli au drbi isch wo denn 8i isch, und d nichte und neffe no kliner si chönne mirs nid dä einte erlaufe und dä anderä nid.. hei recht schlechti erfahrige scho gmacht..leider, drbi gits so schätzis.. eusi bluememeitli göh vorussichtlich nach em apero mit grosseltere hei

Ig bi als Kind nie drbi gsi wenn mini eltere so a fester igladfe gsi si, will ig find au erwachseni dörfe mol in ruieh fierä...

Daninici10

nicht registriert

@valey: mir händ ebe am afang scho e menu-uswahl übercho und denn gad agfange uslese. vieles hämer grad chöne usschlüsse wills eifach zu exotisch/speziell für üsi gäst gsi wär.

i wür vielicht mal 6 mönet vorher go esse. aber di vorher drüber informiere was für esse das zu dere jahreszit abüted. obs vielicht scho e uswahl chönd mache.

mir sind bi de letschte planig eifach mal mit de tz döt go esse i dem resti und händ verschiedeni sache probiert und vonenand au probiert gha. denn hämer s menu selber zämegstellt

Sanis

nicht registriert

Valy... auso wenn isch di richtägi zit für was z oragnisiärä... hmmm aus wod hesch das hesch und wed itz scho d Location hesch und reserviert isch de chasch dir guät eis gedankä zum menu machä... muäsch aber nid...

06.09.12 11:15
Sanis

nicht registriert

@Dani

auso uf di Bricht nächschts jahr bini scho otz gspannät... äs hammer Luxus Hochzit mit äm nä gigä Menu!... muäsch de aus ganz gnau brichtä...

06.09.12 11:20
Daninici10

nicht registriert

@Sanis: i versuechs denn. wird sicher en lange bricht.

06.09.12 11:20
isa.bella77 

also mier wüssends eigentlich au scho was es git. Im jan chämer go probe ässe. bi eus git (vorussichtlich)

Salat von tomaten und Mozzrella mit Bsilikumpesto

Prosecco-Apfelsüppchen mit Crevetten

Duett von Rinds und Kalbsfilet mit Sauce Béarnaise, Kartoffelgratin und Gemüsebouquet

Schweinsfilet unter der Kräuterkruste, Portweinjus, Waldpilztagliatelle und Blattspinat (da müemer den nu mitem choch rede. )

Hochziitstorte, Käseplatte

und für mich wo nume Gflügel ässe, gits eifach Poulet...

06.09.12 11:21
Daninici10

nicht registriert

Bella hör uf i han hunger tönt ja mega fein und i weiss ja das mer döt mega guet isst

06.09.12 11:21
valey 

Ja ebe Schmetterling,
bi de "Südländer" somit au bi de Italiener (mini Fam.) goht das gar ned ohni Chind fiire hihi
drum ich chönts au gar ned weiss ned chind ghöred irgendwie dezue.. freumi zum teil meh uf die chind as die igladene eltere xD

aber ebe wie gseit wenn me so ine disco fiired od so isch scho chli blöd.. vorallem bi ganz chline chind..

Wegem Menue,
mer hend ebe au so vorschläg Menues becho und mer hend au scho de Sommer dett gässe bevor mer eus definitiv entschide hend das mer die Location nehmed. Und mer hend 5 verschiedeni sache probiert und alles isch PERFEKT gsi.
es isch eifach so dasi gern chli was anders heddi im Menu as uf dene Plän stoht... das müesst ich die au no afroge obs sowas mached..
drum i würd gern mal dett verbi goh und mit dene Menu bespräche die hend sicher au idee..

isch sicher ned zspot weni im Januar gohne? oder schoo?

06.09.12 11:22
isa.bella77 

valey wenn hüratend ihr?

1 .. 330 .. 658 659 660 661 662 .. 2210 .. 3757
Zuletzt   natürli   Kollegin   Problem   vorallem   bearbeitet   richtig   schnell   schaffe   Hochzit   irgendwie   einfach   langsam   gspannt   eigentlich   himbeer   wirklich   Zeremonie   eigentli   natürlich