Bräute 2013 |
|
1 .. 332 .. 661 662 663 664 665 .. 2211 .. 3757
|
06.09.12 11:41
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
So näs chleid chasch vo mir us au 10 sitä wieder eis zeigä!
So wi das usgseht hesch du das shco daheim?
|
|
|
|
06.09.12 11:43
jamiranicht registriert
|
geil v o wo sind die iladige????? de hamerrrrr, udn skleid notürli au:-))))
|
|
|
|
|
06.09.12 11:53
Daninici10nicht registriert
|
@sanis: nei, bi mine eltere dihai. das wär nöd guet bi mir, denn wür is ständig aluege und denn gsehts min schatz no
@jamira: d iladige han i uf zazzle.ch selber gstalted und d böxli sind vo etsy.com
merci für eui kompliment
was meined ihr? passt scho alles zu cinderella oder?
|
|
|
06.09.12 11:54
Daninici10nicht registriert
|
Danke valey
|
|
|
|
06.09.12 11:56
jamiranicht registriert
|
jo sicher das passt alles voll und ganz super sach!!!!wie wetsch deko mache? und au es kröndli??
|
|
|
|
06.09.12 12:05
CoRa
|
Hallo Zämme
@Sterndli schön weder vo der z'köre (vo üse hesch jo 2000 mails becho )
@Sanis, dä Struss esch wörkli schön! Muessnech mol es paar bildli ufelade vo miner kollegin vo Floristin esch, die macht wonderschöni Sache! Se esch mini Trauzügin und glichzitig macht sie alles Deko min Brutstuss und äuä no es Bluemechränzli för ufe chopf....
@Sarasina, das esch e so, sobal s'Wort "Hoczeit" fallt esch grad alles türer!
@Strauss be im moment no am bildli sammle vo denen woni gse und mir gfalle, werd aber im wiss/ rosa berich und schlicht si.
@Apéro, mer händ i ca 2-3 wuche en termin, chöi de eifach am fürobe bi denne verbi go. Mer wänd bim Apéro öppe 5-6 Märetständ ha. A denen ständ wärede sache abote vo denne Länder vo mer 2i während üsere Partnerschafft i de letschte 10 Johr bsuecht händ.
Beispiel Tunesien & Italien, Frankreich: Oliven, mini Pizzas, Tomaten & Mozarellaspiesschen, Pariserbrot Sandwich & Prosecco, Österreich, Deutschland: Tiroler Speck, Fleischplatten, Radiesschen, Käse & Weisswürste, Brezel, mini Bratwürste im Mütschli oder S Amerika& Thailand: Mini burger, Frühlingsrollen Krevetten im Teig, Fruchtspiesschen , Cola / Orangensaft Australien Südafrika: Wein / Bier: Becks / Weissbier: Erdinger & Mineral Esch alles nor mol sone idee, mönd no gnäuer luege wie wo was.... Dänke alles werd zwüsche 20-25 cho.
Am Abend hämer s'Motto Brasilien & Schweiz dann gibts vorspeisentürmchen (brasilien), salatbuffet (beide länder)/ evtl. sobet(schweiz) / hauptgang (churrasceria (grillspezialitäten aus brasilien) / vacherin torte mit früchten (schweiz) Bar: Caipis, sonstige Cocktail und 11 Bier aus solothurn Miternachtsimbiss: Käsebuffet Und alles werd so im Vintage style :-)
|
|
|
|
1 .. 332 .. 661 662 663 664 665 .. 2211 .. 3757
|