| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 338 .. 673 674 675 676 677 .. 2217 .. 3757
07.09.12 08:32
Elise 

Re: Bräute 2013

Guete Morge au vo mir

Ich chume gar nümme dezue, zum do immer alles läse.

Darum nöd wunderä, wenn ich sporadisch eifach au min Senf dezue gib

07.09.12 08:36
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Da mir ir Disco firä und eifach wei Tanzä hei mir üs ärnschthaft überleit ob mit no äs GoGo-Paar wettä... aber di richtig guätä si üs z Tür ...

07.09.12 08:36
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Elis... isch doch keis Problem.. .bi letscht week o nid so viu dr zuä cho wi i dä letschtä täg...

07.09.12 08:38
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: also i wür ja gern nomol eis oder 2 ha

super. da freut mi für eu

@valey: nei. mir händ nur de dj und en saxophonist

07.09.12 08:40
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@sanis jo würklich.. jetzt isch mol das wo wirklich pressiert het erledigt... jetzt no wäg em garte froge und denn cha ig mit dr finplanig afo... s Konzept stoht jetzt Hmm gogotänzer... s dörf halt eifahc nid zu, wie söll ig das jetzt erkläre, erotisch wirke, oder weit dir das?

Unterhaltigsprogramm.. do ig übber bi wo ungern öbis us dr hand git, bi mr au am überlege öbis z plane.. klar eusi tätschis werde sicher es paar bieträg mache aber ig würd mega freud ha a so seifiblotere Künstler.... das wär mol öbis speziell... Mini Eltere hei a ihrem Fest ä Transä gha.. die/dä isch dr hammer gsi so ä richtigi Drag queen.. het kostüm gwechslet und mega stimmig gmacht.. chli uf die komischi aber nid lächerlichi art...

07.09.12 08:48
valey 

Re: Bräute 2013

mer hend am Apero no en Komiker wo en Lustige Kellner spellt :D
www.unitednonsense.ch

mached mega vel sache mega luschtig

07.09.12 08:56
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!!
krass, aber ich chum echt nüme nah!!
also mir händ eifach en dj, han mir das mitem chällner aber au überleit...
häsch das scho abklärt was das chosted valey??han kei ahnig was da so rechne muesch...

07.09.12 08:59
Nemo 

Re: Bräute 2013

han no öpis gläse vo apero chöste: bi eus isches so dass mir en italienische apero händ mit crostini, antipasti usww... alli getränk (pros. / wiesswie/ bier/ alli mineralsache) und zahled 50 franke pro nase. also mir rechned zwüsche 5000-5500 für de apero... isch ziemli heftig, aber so hämmer e pauschale und müend eus kei gedanke me mache weg de getränk und so...
bim ässe simmer eus noni so einig. aber was mer mal so grechnet händ, chömemer mit de pauschale (au wieder alles drin) ungefär uf 140.- pro nase.

07.09.12 09:01
Nemo 

Re: Bräute 2013

han grad gseh dass ihr da meeeeeeeega viel cooli siete zum thema disney usw gfunde händ. ich bin chli entüscht, ich finde zu mim thema schlosshochziet nöd wükli öpis. ha dänkt es gäbi au chli cooli deko sache, z.bsp chlini schlössli als tischnummere halter oder so öpis... han hald mega gern so chlini details..
viellicht hät ja öper vo eu lust zum chli mit mir sueche oder weiss scho grad öpis?
wär mega coool!

07.09.12 09:04
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

valey nei mir händ eifach en Band wo spielt (hoffentlich) chunt die nächscht wuche us. wenn mer scho en band händ wett i au chli tanze chöne. mir überlahnd planig vom abeprogram chli de Tz.

wobi mini macht mer chli chopfzerbräche. Zerscht hani gmeint sie hegi freud a dem ämtli. aber jetzt chunt eifach nünt. bi allem wani säge, das het doch no ziit, da bisch eh viel zfrüeh, da bruchsch jetzt nu nid. debi hani ihre lang und quer erklärt, warum ich z. B d iladigschartene jetzt muss mache, obwohl ich sie erscht im Dez verschicke. Ich meine ich han 2 Chind. im Okt und Nov fanget d Wiehnachtsgschänkli baschtlerei a. den hani ke ziit meh zum d chärtli mache.

Und im April under anderem au nu d Kommunion o mire Grosse plane und Organisiere. Dert bruchts au wider ilaigchärtli, Tischchärtli, Menuchartene, Deko und und und..... es zitli laufend 2 fäscht nebetenand. grrrrr.


de tz het fangs zu 99 % (ähhhhhhhhhh) zuegseit. chunt drufa wege de Uni. De plan chunt erscht nächscht wuche.

Bin echt grad chli gfruschtet. Sorry

 1 .. 338 .. 673 674 675 676 677 .. 2217 .. 3757
vorallem   einfach   irgendwie   eigentli   Zeremonie   Zuletzt   Hochzit   natürli   Problem   wirklich   langsam   bearbeitet   Kollegin   schnell   schaffe   himbeer   richtig   eigentlich   gspannt   natürlich