| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 338 .. 674 675 676 677 678 .. 2218 .. 3757
07.09.12 09:08
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

guete morge mitnand :D

07.09.12 09:15
MaLu 

Re: Bräute 2013

guete morge zämä,

@ isabella, das geit mir genau gliich!! und es nervt mi langsam richtig. chume mir vor, als wäri sone richtigi bridezilla worde, wo itz scho alles wott organisiert ha bis is chlinste detail, derbi wetti doch eifach nur afa d eckpünkt ha..

i ha gred hüt am morge are kollegin gschriebe, dass mir z probeshooting hei (mir wei i erster linie mau luege, öb das die fotografin isch, damit mir när chöi fix bueche und zum zwöite si rebberge im herbst halt schöner als im winter..) und da chunnt prompt d antwort : was es probeshooting im september?? gibs doch zueh, dir hüratet heimlich scho das jahr..

i fah im januar e usbildig ah, und ir familie louft o no viel nächst jahr, de nervts mi, dassi mir so züg muess alose..

verstah di sehr guet isa, bi o gred recht gfrustet

07.09.12 09:16
Elise 

Re: Bräute 2013

Isabella, chans verstah, dass du chli gfruschtet bisch - bins au es bitz i Sache Trauzüüge.

Mir händ no gär kai Trauzüüge. Mir wüssed eifach nöd, wer mir froge sölled.
Bim eine hämmer üs denkt, dass mir ihn als Trauzüüge wend, aber dä isch sowas von churz abunde gsi, womer ihm das mit de Hochziit verzellt händ und hät grad welä s Thema wechslä - wiemer jetzt wüssed us "Angscht", dass em sini Fründin denn au no hürootä will

Und ich han e Fründin, woni aber nonig so lang kenne, aber mit ihre hani scho vil über d Hochziit gredt und si interessiert sich au und mir händ i villem em ähnliche Gschmack etc. Aber ich trau mich nöd zum si frogä, will mir üs halt irgendwie eifach no nöd so lang kenned und si denn das vilicht völlig übertriibä finde würd zum mini TZ sii.

So schwierig

07.09.12 09:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bella: oje. i glaub di meiste lüt händ s gfühl mer het doch no soooo lang zit. i bi ebe au so öpper wo gern gad macht was er chan. was mer het da het mer oder? chunt am schluss denn scho no gnueg uf üs zue.


zu 99%? vo was hanged denn die 1 % ab?

07.09.12 09:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Elise: fog sie doch. i mein, sie interessiert sich jo scho für eui hz. da isch doch e guets zeiche und es spielt doch kai rolle wie lang du öper kennsch. hauptsach es stimmt für di

07.09.12 09:21
Elise 

Re: Bräute 2013

Daninici10:
@Elise: fog sie doch. i mein, sie interessiert sich jo scho für eui hz. da isch doch e guets zeiche und es spielt doch kai rolle wie lang du öper kennsch. hauptsach es stimmt für di

Ja sie interessiert sich scho, aber würded ihrs nöd komisch finde, wenn euch öpert sowas frogt, wo ihr gar nöd so mega guet kenned?

07.09.12 09:22
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@nemo

also bi ebay.com oder etsy findsch sicher ä hufe Züg mit schlösser..

Lueg mol do das find ig ganz herzig

http://www.ebay.co.uk/itm/6-Enchanted-Ca...;_qi=RTM1062687

ähm mega link.. isch bi Ebay gsi...



PS: hesch mi PN mol becho??

Zuletzt bearbeitet am 07.09.12 09:22

07.09.12 09:22
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Elise: also i wür mir freue und gehrt fühle. i find da isch e schös amt

07.09.12 09:22
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja das isch voll müesam... bi mir isches au chli so. die einzig wo mi immer bitz fraged wie wiet ich bin und wenn sie endli dörf afa mir öpis zhelfe isch mini tz und mis mami. mit de anderne redi eigentli gar nüm drüber, wills eh nur immer heisst: wetsch nöd jetzt scho hürate, häsch ja eh scho alles gmacht..

07.09.12 09:24
Nemo 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: jö das isch ja mega süess!! bi etsy hani ebe noni glueged, ha eifach mal über google gluegd, aber das isch ja zucker!!!

 1 .. 338 .. 674 675 676 677 678 .. 2218 .. 3757
schnell   himbeer   richtig   einfach   langsam   bearbeitet   Kollegin   gspannt   wirklich   Problem   eigentli   eigentlich   Hochzit   Zuletzt   Zeremonie   schaffe   irgendwie   natürli   natürlich   vorallem