| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 342 .. 681 682 683 684 685 .. 2221 .. 3757
07.09.12 11:28
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nei überhaupt nöd, ich mein am pc sitze und telefoniere isch ja kei grossi häxerei. mach mer da meh sorge was denach isch, weni den scho wieder abhaue im februar märz und nüm chume

07.09.12 11:30
MaLu 

Re: Bräute 2013

hmmja sanis, stimmt, das wär i dem fau nid so abracht ;)
viellecht wird s ja ganz lustig..

07.09.12 11:37
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa... wosch de nachdr Babypousä nümeschaff?...

auso wes dini arbeit nid ischränkt isch das haut eifach z Risiko wo nä Arbeitgäber het we är ä Frou asteut.. so doof wies tönt...aber cha vrstah dass ds chli äs mulmig gfüäu git...

@MaLu...ja das sägi o jedäs Jahr... aber mini "beschti" Bürofründin isch äbä hüt i dä feriä und de ... na ja... aber dr abä geit sicher o dürä...

Morn tou i Usgang si langäm wieder eis ga tanzä!

07.09.12 11:40
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

14 wuche dehei für de chli wurm isch mir zwenig, ich wett scho da si für mis chline... cha mer vorstelle dasi aml am samstig schaffe wen min schadz dehei isch... aber ja...

07.09.12 11:42
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Drückä dir dümmä das si vrständnissvou si!

De git das i däm Job äs churzäs gaschtspiu vom nä haubä jahr...hmm isch für d budä natürläch scho chli unsexy aber so ischs haut eifach!

07.09.12 11:44
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa: das glaub i dir. hoff au das sie für di verständnis händ.

find i e gueti istellig das nöd nur die 14 wuche magsch fürs chline do si. e baby brucht sis mami scho viel länger als die paar wuche

07.09.12 11:50
Lula 

Re: Bräute 2013

Ohja, MaLu, das wäri DIE Idee... Stelle mir das jtzt gad bildlech vor... I gloub i brchiem de närne ou eis mit am Bäse überbrate... Aber vor Bsitzere... Wenn aube niemer da isch u si dusse uf am Huusplatz si nimeni dr Garteschluuch... Cha das so nit ab, wenn gäng aus verschiesse isch

07.09.12 11:55
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ sanis, de machsch im chopf chly hochzytschecklistenene, wenns ganz längwilig wird

wo geisch de i usgang? viel spas ämu de..

@ lula, ja das würd gred passe, de chani chly aggros uselah

@ me, bi geng no ratlos, wassi morn söu alege a däm fotoshooting, u denn no 3 - 4 verschiedeni outfits ! das isch e richtegi useforderig für mi.. ha ke plan

07.09.12 11:58
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Malu

Mir gö itz bierhübeli ad Hitüaradä Party.. wird sicher luschtig... si ä ganzä hufä wo zämä geit!

Fotoshooting.. leg irgendwiä öppis autäglichs a.. Jens und äs cools Shirt... und de nimmsch no öppis mit wo ganz sexy isch... tiäffä usschnitt oder so...

was uf fotis o immer supper chunt si Rouchragä Pullis... i weiss morn wots no eis warm aber da muäss mä dr dür...

07.09.12 12:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Malu: also i wür uf jede fall was eifachs, also jeans und top oder shirt, denn was edels, so dis lieblingschleid wenn eis häsch. oder en rock und e bluse, oder en hoseazug, e cocktailchleid vielicht

verschiedeni schueh, pumps, sneakers, ballerinas, boots

 1 .. 342 .. 681 682 683 684 685 .. 2221 .. 3757
irgendwie   Zuletzt   eigentlich   Hochzit   einfach   Zeremonie   richtig   langsam   eigentli   gspannt   vorallem   schaffe   Kollegin   natürlich   natürli   schnell   Problem   himbeer   wirklich   bearbeitet