| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 2229 .. 3757
10.09.12 13:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis: find i super das din schatz so mitplant. mine traut sich ebe kum zum was eiges ibringe will er weiss das s letschte wort eh i ha. drum lot er mi mache
aber i bi scho froh wenn i em gwüssi ufgabe chan abge

10.09.12 13:25
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ sanis.. ne nei.. das isch no ke grund zum hasse. im gegteil, i mag dirs u gönne ;)

nur damit mir uns richtig verstehen, mein mann ist auch der hammer ;) und am samstag am fotoshooting war er es, der fragen vorbereitet hat - aber was ich meinte ist, dass er halt sehr oft arbeitet und daneben nicht o viel platz hat. da muss ich manchmal wieder ein bisschen nachhaken, da ich genauso wenig lust hätre, unsere hz alleine zu planen ;)

10.09.12 13:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja das schiiint äs manäproblem z sie. minä isch zum glück super, am afang häter au s gfühl gha jedi frau heg doch ihri vorstellig vonärä hochziit sit sie chli seg. aber hanen dän dra erinnärät dasi niä chind han welä und niä han welä hüratä, dass ich absolut kei vorstellig han usser dases idä region rappi muäs sie.

nacher hani ihm halt eifach chli gseit är söll au mal d augä offä ha nach ämä feinä restaurant, grad är wo im ussädiänst schaffed und viel meh i restaurant sich als ich. da ischer langsam dri cho und hät spass dra gha. am afang ischer mit vorschläg cho woni dänkt han spinnts der, aber han extra gseit "hm ja chömer au gärn mal aluägä". han s gfühl wäni immer grad gseit het nei dän wär ihm d freud vergangä.

klar ich han au di ganz organisation im überblick, als kontrollfreak will ich das au. :-)
drum fragt er amel so vo ziit zu ziit, du gits wieder öpis wo mer langsam sötet machä für d hochziit. findi amel härzig. letscht weekend häter gfundä mir hocket doch mal gmüätlich uf dä balkon bimä glesli wii und gucket üs das nomal ah. :-) sind dän nöd däzuä cho aber dä willä isch da gsi. :-)

10.09.12 13:32
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

männer.... also mi Schatz isch jo au dr Hammer, aber im Moment het er so viel um d Ohre mit schaffe Baustell und alles sött fertigwerde bis in 3 Wuche... do isch ihmd HZ eifach zviel und er het gseit er well erst afo plane wenn s Gschäft fertig isch ABER, das heisst jo nid dass ig nid dörf plane...Also und wie au bi dr Daninici, mi schatz bringt scho idee aber d Schirmherrschaft ha ig und halt au s letschte wort.. Glaub eus fraue isch das au wichtiger.. Min will eifach dass dr ganz Rahme au ihm entspricht und het sini idee und bestimme die mir zämmä, aber wenn en gang goh froge: u schatz findsch d bändeli sölle 1 cm dick si oder zwoi und sation oder tüll, denn längt er sich a Chopf! Also und ganz ehrlich mir si doch alli frh wenn si nid zviel dri rede... wsi hei denn no gnueg z due wenns gege endi zuegoht!

10.09.12 13:37
MaLu 

Re: Bräute 2013

;)) schmetterling ;))

10.09.12 13:48
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Jamira
Het sich dä Punkt mit dr Fründin vom TZ erledigät oder herrscht geng no di komischi Situation?

10.09.12 14:56
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nei isch weg vom Tisch:-))))))
min schatzi het jetzt sie brüeder gno:-)))))))))))))))))er het sidh richtig entschiede!!und jetzt hemer oisi rueh und es lauft superrrr

10.09.12 14:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@jamira: mue di mal was froge: du häsch du gsait du häsch für din chi e chleid? was häsch für eis und wo häsch das gfunde?

10.09.12 15:01
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ahhh de isch ja guät.. .das isch sicher di beschti lösig... das wäri süsch uf z mau no usgartät... und de hättischäs gar niä richtig chönnä gniässä...

10.09.12 15:01
MaLu 

Re: Bräute 2013

das freut mi für euch, jamira..

üse tz isch o so härzig, würd ne nümm tuusche

 1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 2229 .. 3757
schnell   Problem   vorallem   bearbeitet   schaffe   Zuletzt   gspannt   natürlich   einfach   Hochzit   irgendwie   wirklich   Kollegin   eigentlich   himbeer   richtig   langsam   Zeremonie   natürli   eigentli