| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 1915 .. 3757
25.01.12 17:15
dia

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@angiyves

Das wär wirklich cool!! E Wohnig oder no besser e Huus zur Hochzyt!!!



....unser Traumtag war am 21.5.2011...

25.01.12 17:16
laluna1712 
Re: Bräute 2013

@Arwalds Braut: na gut, es kommt halt auch draufan in welchem Kanton du wohnst, ob in Stadtnähe, oder was auch immer. Ich habe mal ein ganzes Chalet gemietet für 1500.-- Miete mit Rasen, grossem PP, etc. und das war immerhin in Crans Montana

Jetzt wohnen wir in einem anderen Kanton, auf dem Land, und zahlen über 2000.-- für eine 4.5 Zimmer Wohnung.

25.01.12 17:24
angiyves 

Re: Bräute 2013

dia:
@angiyves

Das wär wirklich cool!! E Wohnig oder no besser e Huus zur Hochzyt!!!



....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Es wär suuuuuper und wür vili Problem löse!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

25.01.12 18:35
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

Meld mi au wieder mal

Uiii also ich het gern ä Wohnig für 1800.-. Also mir wohnet au ide Agglo Zürich nöchi Flughafe. Mir zahlet für üsi 4,5 Zi-Wohnig mit zwei Sitzplätz, WM/Tumbler, 1 Garage-PP, Kellerabteil inkl. NK 2300.- und isch usem 2005. Wobi das da für de Standarte scho musch zahle. Chunnt halt echt total druf ah wo das mer wohnt und au wellä Kanton.

Also mir händ folgendes scho
- Budget Planung gmacht
- Trauzüge händ zuegseit
- Lokation isch reserviert und bestätigt inkl. Freii Trauuig
- Fotograf hämer ä Offerte und werdet de im Februar treffe
- DJ Offerte bstellt oder Trio ebenfalls Offerte bstellt
- Ihladige sind Prototype erstellt
- Homepage ahgfange gstalte
- Save-The-Date Charte werdet Online verschickt im Juli
- Gästeliste gmacht
- es werden keine Namensahstecker gmacht
- Ring isch eher es schwierigs Thema bi üs
- Chleid bini am Idee sammle
- Idee für Gastgschänkli, Deko und Blueme ume aber na laaang nüd konkrets

Hmmmm..... Ha doch scho recht viel gmacht

Grüessli LucyLu


*Mir fieret üse grossi Tag am 06.07.2013*

26.01.12 21:36
An1982 

Re: Bräute 2013

Hallo Zämme,

Woooow LucyLu du hesch jo die ganz Hochziit scho fascht plant........und ich ha scho gmeint ich bi die einzig wo chli spinnt und scho so ussem hüsli isch :-D

Mir sind hüt grad d Location go ahluege und händ si grad reserviert.....juhuiiiiiiii......sunnscht hämmer eigentlich nonig so viel gmacht, erscht Idee gsammlet wie verruggt :-D

Griessli
An1982


*** 25. Mai 2013 ***

Zuletzt bearbeitet am 26.01.12 21:38

26.01.12 22:46
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ An1982: ja isch scho nachli früeh aber woni gmerkt ha das letzt Jahr fürs 2012 üsi Lokation nur na zwei Freii Samstige zu verfüegig kah hetti und d'Fotografin für üses Datum scho buecht isch hani denkt so Sache gnueg früeh reserviere isch sicherlich kei schlechti Idee da ich unbedingt a dem Datum wet Hürate und nid mis Datum wet de Lokation oder so abpasse möcht. Details das werdet mer nid scho plane, für das gits na gnueg Ziit

Grüessli

*Mir fieret üse grossi Tag am 06.07.2013*

26.01.12 22:50
An1982 

Re: Bräute 2013

Genau us däm Grund händ mir hüt au grad d Location buecht......ich ha das unbedingt wölle und unser Datum will ich uf kei Fall ändere, das isch nämlich unser Joorestag :-)
Wenni würd wölle chönnti glaubs mini Hochziit scho in zwei Monet fiire :-) mit all dene Idee woni scho ha.....

*** 25. Mai 2013 ***

27.01.12 08:10
bergeri 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen zusammen

Ich hab gestern auch ein Mail an "unser" Restaurant gesendet um zu fragen, ob der Termin noch frei ist und wie das ganze dann aussieht (Probessen, Termin reservieren, alles besprechen etc.) hab dann auf die ersten Fragen auch bereits eine Antwort erhalten und der Termin wäre noch frei.

Ich möchte aber zuerst alles abklären bevor ich mich definitiv entscheide und für diese Abklärungen möchten wir im Juli beim Restaurant vorbei gehen.

@An1982: Also wir könnten auch ohne Probleme die Hochzeit in zwei Monaten feiern, das heisst, fast ohne Probleme, ein Problemchen gäbe es da schon und das heisst: GELD

Wir haben bereits begonnen mit basteln. Wir haben von den Einladungskarten sowie Save-the-Date und Namensanstecker je einen Prototypen erstellt und nun mache ich jeden Tag ca. 2 Save-the-Date Karten. Wir wissen, es ist noch sehr früh, aber ich denke, was wir haben, das haben wir. Man weiss nie, was dieses Jahr noch alles kommt und wie dieses Jahr aussieht und vielleicht hab ich irgendwann auch keine Lust mehr zu basteln.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

27.01.12 08:27
An1982 

Re: Bräute 2013

Guete Morge,

S gäld wär au bi uns no e chlises Problem, dorum hürote mr näggscht Joor

Also wenn dir scho ahgfange händ mit save the date charte baschtle denn machi das au juhuii.

Catering luege mr in de näggschte zwei Mönet ah und entscheide uns denn.

Liebe Gruess

*** 25. Mai 2013 ***

27.01.12 08:41
bergeri 

Bräute 2013

Genau deswegen heiraten wir auch erst nächstes Jahr, An1982.

Bei mir ist es so, dass wenn ich mir etwas in den Kopf gesetzt habe, kann ich nicht abwarten. Und eben, man weiss nie, was dieses Jahr noch alles ist, lieber zu früh als zu spät, ich meine es spielt keine Rolle, ob ich diese Karten nachher im Kasten hab.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 1915 .. 3757
Kollegin   schnell   natürli   irgendwie   vorallem   langsam   eigentlich   einfach   Zuletzt   schaffe   natürlich   himbeer   richtig   gspannt   wirklich   Zeremonie   eigentli   Problem   bearbeitet   Hochzit