| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 352 .. 702 703 704 705 706 .. 2232 .. 3757
10.09.12 18:16
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme

Oh, ja, ich bin erfolgriich gsi am Wucheend und ha mis Traumchleid gfunde. Bi so glücklich u chas chuum erwarte, wennis döf alegge

@Jamira: Mir hend üsi Trauuig au im Schloss zBöttstei im grosse Rittersaal und ihr?
@purple-rose: Härzlich willkomme bi eus

10.09.12 22:03
Nemo 

Re: Bräute 2013

Saluti zäme!!
@purple: herzlich willkomme bi eus!!
@stärndli: zeigeeeee!!!
@voruszahlig: Mir werded e pauschale ha mit allem drum und dra. Vo dere müemer azahl gäst mal de preis im Boris zähle. Aber ersch im früelig dhälfti und denn 10 tag vorem hz de reste. De apero müemer ersch im nachinein zähle.
@ himmelslaterne: also mir händ eusi scho. Es wär eigentli glaub nöd erlaubt,aber de chef vom Hotel hät gseit Mir dörfed anlag. Das mäched sehr vieli bi ihne,es segi kris problem... Freu mi.mega uf die,finds total schön...es muess eifach troche sie...
@ chleid: ich ha mis au nonig. Han wele so im november im usverchauf go luege...aber ich glaub de isch bis denn dure...
@ballön: hätti au no gren. Aber meh am nami no bim schloss obe Oder so...findi schön.
@ fotograph: händ ihr eu scho mal überleit wo ihr fotografe hi tüend zum ässe!?? Setzted ihr die use is normale resti oder sind die bide gsellschaft nöimeds am tisch? Händ die s'meny vo allne Oder mached ihr das andersch??

Liebs grüessli und en schöne abig!!

11.09.12 06:38
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hoi Nemo

ich ha scho bi HZ erläbt dass dr Fotograf bi dr Gsellschaft isch, eifach neume am Rand wo är guet cha ufstoh und umelaufe (je nach Tischornig). Dämentsprächend het är au s glieche Menü wie d Gäst.

Ich wirde das au so mache.

i fänd s chli doof wenn me nach em Gang ihn denn wieder ineholt für e Darbietig oder was es au immer git.

liebe Gruess

11.09.12 07:12
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Jamira: Mir hend üsi Trauuig au im Schloss zBöttstei im grosse Rittersaal und ihr?


Guete morgeee,

genau mir au , wenn hend ihr sie?????
hender au müesse so en grosi azahlig mache??

11.09.12 07:51
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

@Fotograf: mir werded üsi Fotografin au bim esse debi ha. so cha sie schön alles fötele und isch de ganz abig debi

11.09.12 07:51
Nemo 

Re: Bräute 2013

@funny: ja das denki ebe au, finds au chli doof andersch. aber mir händ ebe rundi tisch, somit mueni die zwe fascht mit fam oder fründe a ein tisch setze... mal luege. ha denkt ich frög denn au mal im hotel was sie da für erfahrigswet händ...
@jamira: mir hüratet ja im schloss lenzburg. mir händ d'saalmieti(1200.-) scho müesse zahle wo mir reserviert händ. sie händs eus 10 tag reserviert und denn hämmer müesse zahle wommers bestätigt händ. ich denke das isch normal bi dene locations. wasi bitz schräg finde, isch wieviel ich da gläse han dass die einte scho fürs ässe müend azahlte!! i dere location womer zersch händ welä s'fest mache (in ZH) hettemer kein cent müesse azahle. hättet e rechnig übercho i de wuche nach de hz und die hettemer i 30 tag müesse zahle. die unterschied sind scho krass....

11.09.12 08:06
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Zäme!!

betreffend fotograf... sie send glaubs zweite de eint macht video de ander foti... und sie tueni de sehr wahrschinli amene tisch med em DJ...

so hani denkt ka, de sends nämli grad de vorne bim mischpult und soo...

und esse geht für all s gliche..

aber s problem isch de dj isch en arbetskolleg vo eus
isch das ned doof wener allei mues med de fotografe hocke??

11.09.12 08:11
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nemo, dä Fotograf an däre Hochzyt isch eh en sympatische Mensch gsi, und het sich guet in d HZ-Gsellschaft integriert. Är isch au vo de Gäst guet akzeptiert worde am Tisch.

Valey, ich dänk nid. wieni grad gschriebe ha chunnts halt au druf a was für en Mensch dass es isch. Isch är offe, cha är sich sicher mit sonere Situation afründe.

Het öpper vo euch Erfahrig mit folgender Situation? Mir stelle eus vor, dass mir nur Sitzornig für Euse Tisch mache und d Familie, und die andere Gäst dörfe sitze wie sie wän.... es git au nid en klassische 3- oder 4-Gänger, sondern es Büffet....

11.09.12 08:18
snet 
Re: Bräute 2013

@Fanny80: Wir werden ebenfalls nur einen Tisch für die Brautleute und die Trauzeugen reservieren und die restlichen Leute können hinsitzen wo sie wollen.

Findet ihr es eigentlich wichtig, dass der Fotograf auch am Abend dabei ist? Wir haben uns überlegt nur einen Fotografen für ein Brautpaarshooting, Trauung und Apero zu organisieren.

11.09.12 08:23
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

snet: Da mein Vater und der Lebenspartner meiner Schwester gerne und gut fotografieren wäre es für uns eine Möglichkeit, dass die ein wenig föttele und die Fotografin "nur" an der Trauung und am Apéro dabei sind.
Bin mir aber noch nicht sicher, da die Fotografin eine gute alte Bekannte ist und wir sie evt. auch am abend einladen. aber das ist wie gesagt nocht offen.

 1 .. 352 .. 702 703 704 705 706 .. 2232 .. 3757
Zuletzt   wirklich   natürlich   Kollegin   eigentli   richtig   gspannt   vorallem   himbeer   Problem   Hochzit   natürli   schaffe   eigentlich   Zeremonie   einfach   irgendwie   bearbeitet   langsam   schnell