| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 353 .. 703 704 705 706 707 .. 2232 .. 3757
11.09.12 08:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey snet also mir wärdet d fotografin numä bis nachem apero ha. han vo vielnä ghört dass das langet. wän sust no vo dä gest äs paar lüt chönd fötele isch das super. han au scho ghört das mer diä föteli vom abig nömä so oft aluägät.

ich chönt mer üsi fotografin nöd leistä wän sie au am abig däbi wär. :-)

11.09.12 08:42
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ fotograf, also mir wette üsi fotografin "nur" für d vorbereitige, brutpaar-shooting, chile und apéro.
denn tüe mir entweder die einwegkameras ufe tisch oder denn paar digis..
mir hei z gfüehl, das gäb no e guete mix. hei itz scho paar kollege vo üs so gmacht und d fotos vom abe si würklech mega cool gsi..

11.09.12 08:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

@snet: ich finde schon, aber das muss jeder selber wissen. ich finde es witzig noch bilder vom abend zu haben, zumal da ja sicher no darbietungen kommen usw die ich auch gerne festgehalten möchte. wir haben sie bis 24.00 gebucht. nacher müssen sie ja nicht mehr dabei sein, wenn wir nur noch tanzen und so. die djane die wir haben filmt dann ein bisschen wärend dem tanzen und so. dafür haben wir den tag durch keine videographen oder so. ein freund von mir wird ein bisschen filmen wärend dem einzug und der trauung.

11.09.12 08:44
valey 

Re: Bräute 2013

aso ich finds no schön das au vom obe föteli gmacht werdet...
au med dem de torte...
vo de gäst am obe... und soo.. de hed mer au no errinerige vo dem obe

und mer lönd au es video loh mache vo dem her mues de obe scho au druff si :))

aber ebe es isch jedem selber überloh..

:)

11.09.12 08:45
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

[*]Morgä Zämä
Fotograph...auso üsä Fotograph isch vom Coiffeur am Morgä bis zum letscht zwabu ir Disco drbi! Üs isch das wichtig, mir hei d erfahrig gmacht dass äs grad speziell zur spätä stund luschtägi biudr entstöh...

Zuletzt bearbeitet am 11.09.12 08:46

11.09.12 08:50
Reebee 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand :)

@sarasina
die wichtigschte pünkt hemmer scho es ziitli reserviert ;) vo dem her chönted mer guet e pause ilegge.

mini luune isch wieder bitz besser... i hoff etz eifach, dass sich denn irgendwenn d'lüt au mal afanged für eus freue und nid denn no permanent vo dem vergangene hochziit schwätzed... :(

gescht abig hani mer chöne es paar gläser für d'chärze under de nagel riise vo minere schwögerin in spe. sie bruchts nüme und so chömer die recycle ;) ein vorteil hetts also ;)

hüt sött mis bastelzüüg us de UK acho :) bin gspannt, hoffentli ischs kein griff is klo...

@purple
herzlich willkomme :)
bezüglich makeup hani mer no nix überleit, aber anschinend gits so fixierspray (bitz wie haarlack) wo me chan drufspraye. am beste redsch mal mit dinere kosmetikerin oder dere person, wo di schlussendlich schminkt ;)

11.09.12 08:55
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Rebeee schön z ghörä dasst wieder chli motiviertär bisch!
äs isch haut geng so nä saach mit denä vrgangnä hochzitä... mir si i üsäm Fründeskreis fasch di letschtä wo hüratä und därum wird haut viu über diä fescht gredt wo scho si gsi und welsäs isch am beschtä gsi und was bi weläm fescht gar nid gstummä het und so... aber mir machtsn id so viu us... näbscht däm dassäs ja üsäs umfäud no gar nid weiss mit üs..

11.09.12 08:55
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für eure Inputs! Wir werden uns das dementsprechend noch überlegen. Der Fotograf ist halt wieder so eine Kostenfrage, aber da unsere Eltern ziemlich die ganze Hochzeit finanzieren, würde das auch nicht mehr ins Gewicht fallen. Eigentlich sind nur einfach unsere Flitterwochen ziemlich teuer und in 1 Woche gehts los!!!

Ich hab euch übrigens noch vergessen zu sagen, dass ich mein Kleid nach der ersten Pleite vorletzte Woche gefunden habe! Scheint so als ob man möglichst bald wieder aufs Pferd aufsteigen muss

@Reebee: Hast du eigentlich schon mal darüber nachgedacht im Ausland zu heiraten? Eine tolle Zeremonie am Strand und nur ihr beiden. Und wenn ihr nach Hause kommt, könnt ihr eine Party schmeissen und alle Leute überraschen! Das vermindert die Organisation enorm und es geht nur um Euch beide...

11.09.12 09:09
Reebee 

Re: Bräute 2013

@sanis
weisch, es isch ebe so es bitzeli e familiechrankheit det, dass min fründ bitz undergad. er isch s'sandwichchind und sini muetter verzellt nur immer vo sinere schwö oder em brüäder. das nervt mängisch eifach. und sie hett ja mir is gsicht gseit gha, dass sie sich nonig cha freue uf euses hochziit, will zerscht no das vode tochter seg. als öb me sich nid uf zwei sache gliichziitig chönt freue... :(

@snet
oh, da muesch unbedingt es foti zeige ;)
apropos fotograf: es git imfall au sötigi, wo nid gad 3000 fr. kostet. eusen bispielswiis ;) i finds ebe scho wichtig, dass de fotograf nid teil vode hochziitsgsellschaft isch, will es isch denn viel schwieriger zum fötele.
i han zu mim GG scho gseit, chum mir schnapped eus eusi TZ und flüged uf las vegas. aber das isch irgendwie nid eso i sim sinn... :(

11.09.12 09:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee: das isch aber richtig gemein das sie sich nöd mit eu freut und das grad so offe sait. sie hets ja immerhin für sich bhalte chöne. mer merkts jo meistens selber

aber es freut das dir chli besser goht und du wieder motiviert bisch

 1 .. 353 .. 703 704 705 706 707 .. 2232 .. 3757
richtig   Kollegin   Hochzit   himbeer   eigentli   Problem   natürli   Zeremonie   eigentlich   schaffe   vorallem   natürlich   langsam   Zuletzt   einfach   schnell   gspannt   wirklich   bearbeitet   irgendwie