| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 2233 .. 3757
11.09.12 09:37
Reebee 

Re: Bräute 2013

jo sie isch ebe so de typ wo amig nid gross überleit, bevor sie was seit... :( wo mir gseit hend, dass mir hürated, isch ihri reaktion gsi: wönder mi verarsche?

naja, es wär ja blöd, zum sich d'vorfreud vo gwüsse lüüt verderbe z'la... aber es nervt halt glich :(

11.09.12 09:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

kenn i. mim gg sini muetter het so uf d absag vo de letschte hz reagiert. etz doch nöd. tja müend ihr wüsse. aber ihr chömed morn . . .
nöd mol gfroged wies üs goht und warum mir abgsait händ. bi ja gspannt wie sie im dez uf d iladig reagiert. v.a. simmer ja in züri und sie hasst züri. sie findt döt isch alles ztüür.

11.09.12 09:44
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

daninici wieso hend ihr denen serste mol abgseit gah?

11.09.12 09:46
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@jamira: irgendwo i dem threat ha is mal erklärt warum. frog mi nöd uf welere vo dene 709 site

11.09.12 09:49
CoRa 

Re: Bräute 2013

Guete morge ladies :-)

@ purple-rose härlech willkomme :-)
@ azahlig, fenges ok wenns en bestimmte bruchteil esch, aber grad de ganz betrag fürs ässe?
buuuh! heiter eigentli en annulationsversicherig/ klausle im Vertrag?

@ photograph, mer heis guet, ir fotografin ere vater wird üses catering mache, ehn hämmer zwar noni grfogt- aber se weisses.
de het si nur gseit ok, de söue mer si 6-7 h bueche, well si werd vo ehrem vater e no förs catering igspannt wärde de chasi nachem ässe witterfötele (quasi kostenlos )
Während em ässe wetti glaub keini föteli ha, get au vell lüt wo das ned gärn händ...

@Reebe, dämfall esch s'hochzit wo gsi besch vo dim GG sinere schwöster gsi? fendi ächt dernäbe das sini muetter so öppis seit! me chases jo wörkli för beidi fröie!

@makeup, macht e kollegin vo mir wo au as fest chunnt.

11.09.12 09:53
valey 

Re: Bräute 2013

Girls,

wie macheder denn das eig. die wo Brutjungfere hend, tüend die sich med euch zeme parat mache? oder jede bi sich deheime und denn chömeds zu eu hei?
oder treffed ehr euch med ehn erst i de chile?

s gliche au med de TZ, chunnt sie zu eu? oder gsehnder sie erst i de Chile??

Mini TZ isch glichzitig mini Brutjungfer wie au mini schwöster und en anderi kollegin..
sie heddi gern bi mer bim vorbereite...

aber denn i de chile wär no guet wenn no öpper würd do d Gäst koordiniere..

11.09.12 09:59
CoRa 

Re: Bräute 2013

@snet booohhh!!!!! das esch jo ächt krass! Hesch das dim schat scho mol gseit?
Fengi understi schublade!!!!

11.09.12 10:02
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

valey: mir hürote jo "nur" standesamtlich und unseri konstellation isch folgendi: Trauzügin: beschti Fründin vo mim Verlobte, Trauzüge: min beschte Kolleg, Tätschmeister: mim Verlobte si Brueder, Tätschmeisterin: mini Schwöster.
im Momänt stell ich mir das no so vor dass ich sicher mini Schwöster und mis Mami gärn drby hätt bim Vorbereite. Muess das aber no mit ihne aluege, wie das in ihri Planig passt. Mim Trauzüge überloss is ob är bim Vorbereite möcht drby si oder mi denn erscht chunnt go abhole....
wie du merksch bini no ziemlig am Afang vo dr Planig.

11.09.12 10:02
Reebee 

Re: Bräute 2013

@snet
wir haben ihn: [URL]www.picture-of-emotion.de[/url]. er ist mega sympathisch.

das ist ja auch ein ziemlich dickes ding mit deiner schwimu :( sorry, aber solche sprüche verkneift man sich definitiv. bezüglich des babies kann ich mir vorstellen, dass es dann bei meiner auch so sein wird. sie hört jetzt schon selten richtig zu... es ist kein zufall, dass unsere hochzeit nicht mehr als 9 monate später ist ;) so kann uns kein baby die show stehlen ;)

meiner schwimu die meinung geigen, naja ich weiss nicht. bisher hat mich meine gute erziehung davon abgehalten, aber ich habe gerade gestern zu meinem GG gesagt, dass ich nicht dafür garantieren kann, dass es irgendwann nicht doch mal knallt. er meinte dann, dass sie sich jetzt zusammenreissen könne, sonst würde er mit ihr mal tacheles reden. hoffen wir das beste... ;)

11.09.12 10:02
CoRa 

Re: Bräute 2013

@valey, mini TZ isch zuglich mini floristin, si werd sicher derbi si bim allegge und es schnäppsli/ prosecco met mer ne

@Kircheneinzug, wösset ehr scho met wär ehr id chele ine laufet?

 1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 2233 .. 3757
gspannt   Kollegin   langsam   eigentli   vorallem   wirklich   Hochzit   Problem   himbeer   natürli   richtig   schaffe   Zuletzt   eigentlich   irgendwie   natürlich   einfach   bearbeitet   schnell   Zeremonie