| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 354 .. 705 706 707 708 709 .. 2233 .. 3757
11.09.12 10:03
Reebee 

Re: Bräute 2013

@cora
ich werde mit mim vater inelaufe. finde das e schöni tradition ;)

11.09.12 10:04
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Beliebtheit... Bi üs ischs so...

Fämiliy vom GG... Mini schwiegermum het vor 4.5 Jahr unverhofft ihrä läbenspartner nach 16 (nid ghüratä) vrlorä. isch ä mega schock gsi... är isch eifach tod umgheit....

Dr Chli Brüätsch vo mim gg het im 2010 ghüratä... hei zersch no äs Baby vrlorä isch o ä zimlächä schock gsi... denn si sie grad wieder schwanger wordä und im OKtober isch de das Babe aus Früägeborigs 8 Wuchä zvrüäch cho.... itz wird dä chnopf de 2 und isch gsung! JUPI
Mini Schwägerin isch itz passionnierti Husfrou und mami... z 2tä isch ungerwägs... letscht week si si i ihräs eigätä (säubr bouto) hus zogä...är het i d GL vor der Budä gwächslät wo är schaffät aus supi dupi nach biudr buäch! i der familiä geits nid um üs... sondern um si... isch aber ok für üs.

Mini Familiy... hmm i schaffä mit minä eutärä zämä was nid immer eifach isch und speziell d beziähig zu mim papa ziemli vränderät het...
ig ha ä brüätsch dä het scho 2 ching - isch aber nid vrhüratät... bi mir familiy geits um di 2 Grossching... isch haut so.

Üs isch das tam tam eigäntlich glich. mir wei di ehe wägä üs... nid wüu mir schwanger si oder nächtschts jahr grad wei äs husbouä oder oder oder... nach 9 Jahr zämä si wott ig eifach diä person si wo mä a lütät we mim GG öppis würdi passiärä... i bi 28 i wott doch nid geng vo "Mim Fründ" redä sondern vo mim ma!

z Fescht muäss ussert üs niämäräm passä.. wovon ig drvo us ga das üsi fründä wärä häu begeischtärät si! und das isch üs wichtig... wüu we mir so wettä firä wi das sich üsi familiänä wünschti de wärs nid üsäs feshct sondern ihräs und das würdi mir de gar nid entsprächä!

11.09.12 10:06
MaLu 

Re: Bräute 2013

boah, dir heit ja recht krassi schwiegermüettere!
findi extrem dernäbä..
auso i freue mi mit euch

@ izug, i wirde vo mine zwe söhn zu mim zuekünftige bracht si hei sech das gwünscht und i findes es schöns zeiche..

11.09.12 10:08
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ahhh und dr Libläch Vater vo mim GG het nur mit üs Konakt we är wieder eis wot äs gschäftli machä und öppis z vrchoufä het (meischtäns so läbens beratigä)...

11.09.12 10:08
valey 

Re: Bräute 2013

Also mich werd min Vater id Chile ine begleite

wer isch bi eu zueständig für d Gäst begrüesse und in Empfang neh Chile od au Zivil?

11.09.12 10:09
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mis schwigermami isch grundsätzlich supr.. si isch mit mim mai o mit cho chleider usä läsä.. het haut bi so aläss geng chli kriesä das si kei partner meh het...

11.09.12 10:10
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Izug.... da mir zivilhüratä gö mir eifach ids büro ohni grossäs tam tam...

Begrüssung.. auso d Gäscht vo mzivilär begrüässä mir säubr... und am abä hei mir äs befründäts päärli wo das übernimmt da mir ja später id location chömä

11.09.12 10:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Izug: mir hürated au nur zivil im ganz chline kreis. do laufed mir als paar zäme ine.

11.09.12 10:16
Nemo 

Re: Bräute 2013

ich wird au mi mim daddy inelaufe. er weiss zwar no nüt devo, aber das find er sicher uuuuuu schön. wenigstens die tradition machi mit...sis töchterli hüratet ja scho nöd ide chile...(italo) aber das lahni mir nöd neh. finde das en u schöne bruch und drum möchti das au bi eusere trauig mache, au wenns nöd ide chile isch..

11.09.12 10:18
Nemo 

Re: Bräute 2013

ah und wäge de betruig usw... : mini tz isch sicher bi mir, mis mami und mini schminktante. sie ische e super fründin vo mir, isch au am ganze hz debie. sie isch vissagistin und macht denn das fr mi. mini tz bliebt denn bi mir, sie begleitet mich zum schloss. de tätschmeister gaht denn mit mim gg zum schloss und nimmt dehte alli lüt in empfang.

 1 .. 354 .. 705 706 707 708 709 .. 2233 .. 3757
Hochzit   Zuletzt   bearbeitet   vorallem   gspannt   richtig   schaffe   himbeer   natürli   eigentli   Zeremonie   eigentlich   langsam   Problem   schnell   natürlich   Kollegin   irgendwie   einfach   wirklich