| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 355 .. 707 708 709 710 711 .. 2234 .. 3757
11.09.12 11:06
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

cool sanis danke. rosa isch also e ganz gueti farb

11.09.12 11:06
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@toluwu
Das mit deinem Opa finde ich toll! (also dass du ihm den Platz frei hältst)

@Einzug
Bei mir wird mein Papa mit mir zum Altar laufen und mich dort an meinen GG übergeben.

Zuletzt bearbeitet am 11.09.12 11:07

11.09.12 11:09
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I mäude mi ou wider mau zrügg Ha e Huufe um d Ohre gha und bi ou chli am chränkele gsi (bzw. immer no). Ds Thema "Hürate" isch somit grad chli i Hindergrund grütscht, hami itze aber wider ufgraffet und hami hinder d gäschtelischte gmacht, da üsi TZ mit de Gescht wei Kontakt ufnäh sobau dr Termin steit... werum gnau weisi ou nid, aber aues wüsse darfi ja nid
Uf au fäu hani no chli Chritz gha mit mim GG wäg dr iladig vode Tante und Unggle.

Är het 8 Unggle u Tante und wemer aui mit Partner zum ganze Fescht wette ilade gäbs grad 16 Persone meh. De simer eifach z vieu und mir wei eigentlech würklech nume mit dene lüt fiire womer regumässig guete Kontakt hei. De heimer beschlosse: Aui Tante und Unggle eifach as Apero.

I ha 1 Tante (Schwo vo mim mami) wo grad das Jahr ihre Ma verlore het und ganz e liebi frou isch. mir lits sehr am härze, dass si am ganze fescht cha derbi si. mi gg isch ou iverstande, obwou mer eigentlech tante und unggle nume as apero ilade. I ha aber no e unggle (dr brueder vo ihre), dä isch chli e komische. Aso e liebe aber eifach sehr e eigebrödler und nid so gepflegt. Mis mami het mer eitag am tel. gseit: aso ihn muesch ou fasch zum ganze fescht ilade wede d tante ou duesch! Schüsch siger när verruckt! I wettne aber am liebschte gar nid derbi, möcht aber ou nid, daser när igschnappet isch. u mi gg seit natürlech itze: aso we du itze beidi as ganze fescht wotsch, de ladi mini tante etc. de ou i..... git rächt diskussione im momänt..

was würdet dir due?

11.09.12 11:13
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo Lus, schön besch au weder da
be au chli am kränkele

mmm ja das isch so en sache med de Gäst und all die Unkle und Tantene..

es isch halt scho so, wenn die eint tuesch und de brüeder ned, de ischer de sicher bez igschnappt...

mer hend au einigi Tantene wo mer meh Kontakt hend als anderi, aber mer laded die andere glich ih... wel isch doof zwei vo de gschwüsterti ilade und zwei ned zum bispel...

aber ebe wenn du dini tante/unkle iladisch de mues din schatz sicher sini au...

oder suscht tuesch eifach die eint tante... und fertig, de chasch ja emmerno säge ja ebe med ehre hedsch meh kontakt und du hesch nur sie..
de chaner schlecht blöd tue ned?

11.09.12 11:17
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

LIäbi Lus...auso mir si däm Thema ja meh oder wenig gschickt us wäg...

aber i gloubä mir hättä "nur" diä lüt igladä wo mir hättä wöuä.. und nid diä wo mä gemäss dä eutärä und dä grosis und am Tantä Verni ono sött... so näs hochzit isch nid ganz günschtig o we mä im chlinä kreis feschtät... auso muäss mä sich bi jedäm gascht übrlegä, würd mä däm äs gschänk vo 100-200.- machä oder nid... wens klar isch das nid de ischs o klar das ä iladig ächt nid notwändig isch...

11.09.12 11:20
CoRa 

Re: Bräute 2013

@toluwu, becho grad hüenerhut vo dinner Opa-Gschicht! Mega schön!
@Lux, bi üs esches au so, mer händ am fest ca 25 vi siner familie inklusiv allne tantene und onklene vo siner site (nur sim vater sini schwöster wetter ned derbi ha) und vo miner 20 zwänz. der wärdes gsammthaft 45 verwandti und 40-45 Kollege si

beträffend dinnere frog, chönnt de brüder ned grad begleitperson vo dinnere tanze si- de wär si au ned elleini?

11.09.12 11:26
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja s isch scho so, es isch üses fescht und de dörfemer ou die ilade womer wei und nid die womer sött u glich, i bi haut dr typ mönsch wo lieber niemerem weh duet..
Hmm mini tante wird ou schüsch nid alleini si, mis mami isch ja ou dete (si isch ou alleini) und mini schwo (si isch ou alleini) hets ou super mit ihre. mi unggle isch eigentlech e liebe - wemerne gnue lang kennt. schüsch chunnt är eifach chli aus sehr ungepflegt und mürrisch übere. i wett lieber nid
mi vater bringt ja sini läbenspartnerin mit. das isch vo afang a klar gsi. i ha mim mami eifach müesse verspräche dass si nid grad am gliche tisch hocke....

11.09.12 11:34
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

äs isch scho ä zwickmühli... aber wed eis afasch de machsch bis z letscht 20 Usnahmä un de sit dir de schlussändlich glich ä rächt grossi gseuschaft...

11.09.12 11:36
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

di einzägi usnahm wo sich bi üs gsteut het oder äbä glich nid ischgsi... Chunt dr Papi vo mim GG mit a Ziviler und az ässä?!... anstatt nur ad party (auso üsäs Apero)... und da het mi GG grad vo afang a gseit dä müäss überhoupt nid drbi si und und und

itz chunt är eifach am abä ad party... de isch är nid usgschlossä u glich isch är nid so nach und so wichtig wi di angärä familiä mitglieder...

11.09.12 11:46
Reebee 

Re: Bräute 2013

@lus
so es ähnlichs problem hend mir au ;) vorallem wenn der denn no alli wönd sägä, werd wenn und warum muesch ilade :(
mached das, was für eu stimmt. egal, öb di andere nachane verruckt sind :) es isch euen tag, ihr müänd eu wohlfühle und wenn das öperem nid passt, muess er oder sie ja nid cho.

 1 .. 355 .. 707 708 709 710 711 .. 2234 .. 3757
eigentli   wirklich   himbeer   richtig   Zeremonie   langsam   natürlich   Kollegin   Problem   irgendwie   schaffe   bearbeitet   einfach   natürli   gspannt   eigentlich   Hochzit   vorallem   schnell   Zuletzt