| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 355 .. 708 709 710 711 712 .. 2235 .. 3757
11.09.12 11:48
MaLu 

Re: Bräute 2013

haaach, mir wette eigentlich o keni "pflichtgäst" derbi ha.. u gliich steckeni bi mire stiefschwo chly ir zwickmühle und bi de unggle.. zu de tantene hani es recht nöchs verhältnis, abr d ungle gsehni nur am jährleche familyfest u ha eigentlich nid so wahnsinnig bezug zuene.. aber uf dr andere site wettsch ja o niemmer vore chopf stosse..
muess no chly überlege..
itz muessi zersch mau hei zu mine söhn, hei beidi gschriebe si sige schlecht zwäg..

11.09.12 11:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis
Das isch e gueti lösig wo dir da heit
I ha ou scho überleit, öbine eifach zum apero wott. aber das isch ou blöd wenn mir när witerghö und är cha allei wider zrügg... aso wennschon gar nid oder a aues
i lüte gloubs nomau mim mami a, i wott nid dass si de no verruckt wird
si isch uu härzig. si isch vieu unterwägs am wandere etc. und isch äbe ei tag grad im blausee gsi. u de het si mer am abe ganz ufgregt aglüte u gseit: duuuuuu dete chamer ou hürate, i ha da grad eine chli usgfragt und ha dir e bigi unterlage

11.09.12 11:52
MaLu 

Re: Bräute 2013

jöhh lus das isch würklech härzig..

11.09.12 11:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu
Ui i hoffe, dini Söhn heige nid öppe die blödi Grippe verwütscht wo unterwägs isch? Wünsche emu uf däm wäg gueti Besserig!

11.09.12 13:22
MaLu 

Re: Bräute 2013

merci vielmal lus.. isch äuä scho sone chäfer wo si verwütscht hei - we mi sohn - süsch mitere energie vo ca 5 red bull mau am mittag geit gah schlafe.. ;)

11.09.12 13:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu
Ui ja, de isch äue würklech e chäfer derhinder
I bi geschter säuber nachem Nachtässe am Tisch igschlafe!! Passiert mir ja schüsch nie!!! und am 20.15 bini is bett und grad is koma gheit. Irgendwie öppis geit ume, hoffe es sigi nid wider dä norrovirus woni letscht jahr gha ha!

11.09.12 13:33
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels..

So gib au no mi senf zum thema gäst...

Also bi eus sis ca. 130 gladeni Gäscht und dörtgits halt au so wies d Malu nennt Pflichtgäst! Ig find wenn mäh 30 Gäst het und denn no 20 Pflichtgäst au i.o. di denn nur a s Apéro izlade, Aber wenns meh lüt si find ig mache die paar Gäst d sach au nid viel türer... (guet chunnt uf s resti a) aber d HZ isch jo eh scho gnueg tür, denn find igs persönlich klinlich wäg es paar Gäst es Fass uftue, dr stress wo dä hesch isch jo denn viel grösser. Ig wär glaub au troffe wenn mi schöschter bimenä verwandte iglade wär und i nid, au wenn ig weniger kontakt ha.. Aber es muess es jo jede selber wüsse, für eus stimmts so und ufs ganze HZ usgrechnet chunnt das echt nüm druf a!

Sorry das isch mi Meinig...

11.09.12 13:37
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey das problem mit dä gest hani immer dänkt hegi nöd. aber glaub au ich wird nöd verschont. :-(
gester simmer grad nomal zämäghocket und da isch so än kolleg vo ihm wo är damals am hochziit gsi isch aber diä sind mitlerwilä scho gschiedä, händs aber u guät mitenand wils au zwei jungs händ. min schatz isch sogar götti vo eim buäb. sie wohnt sit ämä jahr mit ämä andere zämä wo mer nöd extrem toll findet aber git schlimmers. mir sind scho äs paar mal bi ihnä igladä gsi und natürli a wiänacht go gschänkli bringä etc. also vo det här isch mir klar dass sie mit ihrem neuä fründ chunt und ihrä ex ma chunt au. diä händs all u guät zämä. jetzt hät aber är au ä fründin sit zwei wuchä, das isch so ä doofi situation, mir wäred diä warschinli nöd würkli känälernä und nöd oft gseh aber müänd sie fascht iladä. so züg närvt mi.

däfür ladi zum bispil cousinänä nöd i, aber wänn schon heti liäbär diä als ä fründin vo eim woni fast nid kännä. grrrrrrr
aber glaub so dörf mer gar nöd dänkä.

11.09.12 13:38
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
Muesch di doch nid für dini Meinig entschuldige das isch jedem sis guete rächt!
Mir si 25 persone und weni de no die 16 unggle+tante derzuenime de simer fasch dopplet so vieu, das wotti eifach nid.
u klar ja, vilicht isch mi unggle chli truurig oder verruckt. das chani ou verstah. aber i gseh ihn im jahr wes höch chunnt 2 mau und ou schüsch heimer ke kontakt, är fragt ou nid nach mir.... drum: i wett eigentlech würklech nume lüt womer sehr nach stöh ilade und nid am fride z lieb lüt derbi ha und mi när über ihres benähme närve.
aber weni itze zb mit uuuu vieu ltü würdi feste unds finanziell ou guet würdi drinnlige.... de würdi äue ou lüt ilade woni vilicht nid so dr konakt ha etc.
aber mir fiire haut ganz im chline kreis.

11.09.12 13:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lus Merci... also denn muess ig ganz klar säge, bi 25 Gäst, chas jo nid si, dass du 16 Pflicht gäst hesch.. Apero jo meh würd i au nid ilade... dir heit euch entschiede im chline rahme und denn sölls au bi dem bliebä! und wer beleidigt isch isch selberschuld...

 1 .. 355 .. 708 709 710 711 712 .. 2235 .. 3757
Problem   vorallem   Kollegin   irgendwie   gspannt   himbeer   eigentli   richtig   langsam   Zuletzt   schaffe   schnell   Zeremonie   wirklich   bearbeitet   natürlich   Hochzit   einfach   eigentlich   natürli