| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 356 .. 710 711 712 713 714 .. 2236 .. 3757
11.09.12 14:40
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nei da isch nöd s gliche. bi de amis isch da üblich e brutparty zmache und döt schenkt mer sache für de hushalt. wied gester au gseh häsch.

s ander isch de junggselleabschied wo mer meistens in usgang goht, oft mit stripper und so

ha denkt gha, d bree chönt für mi au sone party mache mit dere rosa torte und de schöne blueme und gschenkli

11.09.12 14:40
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Naja i weiss zwar nid weli serie du meinsch ..... aber e brutparty wirdi nid ha. ou e polterabe wotti nid im klassische sinn... i wett lieber mit es parne lüt fein ga ässe und guet. i bi nid dr typ womer id stadt cha schicke für irgendwelchi spili

11.09.12 14:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mit buchlade zum sache verkaufe

11.09.12 14:45
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lus wettsch am Blausee hürote.. ??? (oder isch das öbber anders gsi) Das isch wudnerschön dört mir si über Ufert dört gsi mit Esse und übernachtig.. en Traum das mit em Hürote ha ig au agluegt denk froge choschtet nüt und ehrlich sooo tür isch es dört nid, mein denn hesch en spezielle Apéro... und d umgebig isch jo eifach hammer... weich wie die hammer föteli wo das gebti!

11.09.12 14:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
Blausee ischmer z witt wägg vo dete woni wohne aber mir hei das ou agluegt gha.
wägem apero etc. heimer vom schloss oberhofen gha wär super schön dete zum hürate, fötele und apero. isch aber äue uuuuu tür und da mehreri trauige dete stattfinde hani ou ke luscht, dass mer mehreri brüt in wiss übere wäg loufe a mim hz

11.09.12 14:52
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@jamira ig find, mir dörfe scho säge was mir gärn hätte am Polterobe oder ebe a dr brutparty.. s programm amche jo si, aber ig würd mir wünsche chli kostümiert, ha aber minäre Tätschi gseit ig well nid als Chrankeschwöster oder teufeli ummelaufe.. schmetterling oder fee mit flügeli oder prinzessin passt besser zu mir :-) will es isch jo euse obe und er muess eus entspreche.. find schad wenns denn es OK git wo nur sache macht wo ihne gfallt statt dr brut..

11.09.12 14:52
Reebee 

Re: Bräute 2013

@gästelischte
naja, bi über hundert gäscht mached es paar pflichtkandidate würkli nüt us. aber mir gads halt au drum, dass ich gwüssi lüüt eifach nid wott debi ha. das isch de tag vom brutpaar und i mag mi denn nid de ganzi tag ärgere wenni permanent es unliebsams gsicht muess vor de nase ha. mini meinig ;)
natürlich bezieht sich das vorallem uf lüüt us de verwandschaft woni eifach nid mag. wenns öper isch woni wenig gseh aber doch guet mag, denn ischs ja was anders.
jänu, jede wiener wott...

wow, das isch ja es mega schüni location

11.09.12 14:56
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

grundsätzlich bini geng dr Meinig dass mä sich d Vrwandschaft nid usä list... mit denä muäss mä nid unbedingt guät uscho...

11.09.12 14:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Sanis:
grundsätzlich bini geng dr Meinig dass mä sich d Vrwandschaft nid usä list... mit denä muäss mä nid unbedingt guät uscho...

Jawohl

11.09.12 15:01
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Polteri ...brutparty...

auso ig bi scho ä usgänger und ga mega gärn ga schwofä aber di 100 pouträbä jedä samschtig z bärn gö mir persönlich ziemli ufä geischt...

i machä mi doch nid ir öffentlichkeit zum aff... ig persönläch wetti eifach tou i usgang mit minä mädels... ohni doofs t-Shirt (ds gäud chöi mir üs auso sparä) oder buchladä oder so...

 1 .. 356 .. 710 711 712 713 714 .. 2236 .. 3757
schaffe   bearbeitet   gspannt   langsam   himbeer   vorallem   einfach   Zeremonie   Problem   Kollegin   Hochzit   eigentli   eigentlich   irgendwie   Zuletzt   richtig   schnell   wirklich   natürlich   natürli