| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 360 .. 718 719 720 721 722 .. 2240 .. 3757
12.09.12 11:13
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ladies... Ich brauche mal Eure Hilfe!

Nach der Trauung (während dem Apero) bildet sich ja meistens eine Gratulatinsschlange. Was ich eh schon irgendwie blöd finde. Aber na ja... Das Problem ist nun, dass ich extrem empfindliche Gesichtshaut habe und spätestens nach dem 6 Paar das uns gratuliert feuerrote und juckende Wangen haben werde. Das könnte man jetzt umgehen, wenn ich auf die 3 Wangenküsse verzichten könnte. Jetzt weiss ich aber überhaupt nicht, wie ich das anstellen soll...! Soll ich jedem der uns gratuliert sagen "Sorry, keine Küsse, ich hab so empfindliche Haut...blablabla..."?? Ist doch irgendwie blöd oder? Dann muss ich das jedem sagen?? Es kommen ca. 130 Leute...! Habt ihr eine Idee wie ich das am besten machen kann?

12.09.12 11:16
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Sanis jo ich han!!finds e cooli sach, aber chasch sie ned guet ufestecke wel mers de gseht osser du hesch eini wo das super macht also en coiffeuse!!für was bruchsch sie?


Daninicni doch die chunt au:-)))
ich hooff das sie bis de schwanger isch de trink sie ned zveel;-))))hahahahah jo genau du seisch es !!und ebe so jo ineme schloss hürote wür sie nie wel det läbt mer jo ned!!chume ned drus wie sie das meint aber hallooooo? märchen= Schloss:-)))

12.09.12 11:17
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Sanis: ich ha clip in extensions kha bi minere schwöster ihrer hochzyt vor 2 jahr. und die hei dr ganz tag super ghalte

12.09.12 11:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mini cousine het au sonigi extensions. offe gsesch gar nöd das sie welchi din het, aber wenn sies ufenimmt meu sie immer uh luege das mers nöd gseht.

sie nimmts amigs wieder use wenn sies nervt und chas immer wieder inetue. isch nöd so tür wie normali extensions

12.09.12 11:23
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Jamira: ja da wär praktisch. nöd das sie euen tag no versaut. setzisch sie eifach möglichst wit weg vo euem tisch ane. uhh etz bin i au gemein

12.09.12 11:23
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Extensions... wet sä scho für d Hochzitsfrisä... dassäs eifach no meh volumä git und meh längi da isch ... äs frisä cha nid gnuäg gross si.... süsch het ja au das bling bling nid platz...

vo wo heit dir öii?!...

12.09.12 11:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis: also sie goht zum coiffeur barone in dietlikon. i gang au döt zum e ma. de macht das super.
i ha ebe au extra für d hz extensions wölle do het er gmeint es geb so e variante wo mer eifach paar strähne drimacht für fotoshootings macheds da öpe. es hebt eifach höchstens e wuche.
bi mir am überlege ob i da söll mache. extensions sind halt scho tüür

12.09.12 11:29
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Dani.. weisch di Clip ins diä tuäsch eifach nach luscht und Lunä inä und wieder usä... wüu fixi extensions chiämä für mi niä i frag...

http://www.rubin-extensions.ch/pages/vorher-nachher-1

12.09.12 11:38
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich ahn sie vom doni hair da sisch so en soezielle lade nur für coiffeur bedarf!!!
wens heiss isch den gehnds warm aber fürs hz sicher pefekt:-)))


hey mädels wie lang sind ihr eigentli mit oiche fründe zäme????

12.09.12 11:39
MaLu 

Re: Bräute 2013

guete morge ladies..

@ dani, das geit mir gred wie dir.. ;)

@ mona, ja, i gspüre gred seeeehr dütlech, dass dr saisonstart vor dr tür steit.. si recht im jus ;))

 1 .. 360 .. 718 719 720 721 722 .. 2240 .. 3757
wirklich   richtig   vorallem   natürli   gspannt   eigentli   Hochzit   langsam   schnell   Problem   Kollegin   himbeer   einfach   eigentlich   bearbeitet   natürlich   irgendwie   schaffe   Zuletzt   Zeremonie