| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 362 .. 721 722 723 724 725 .. 2241 .. 3757
12.09.12 13:32
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

valey:
toluwu,
denn muesch wenn gsehsch das lüt chömed zum gratuliere, eifach nur d hand entgegestecke..
und de verstöds scho :) eifach so wiit wie möglich :))


Ha gester no de Vetrag vo eusere Sängerin für Chile becho
sie isch de hammer!!
bi ehre mueni aber au en Azahlig mache vo 50% bis Ende September :/

Das find ich eben etwas unfreundlich. So ohne Erklärung. Ich küsse unsere Freunde ja sonst schon. Einfach an der Hochzeit sind's dann leider zu viele. :(

Wir mussten unserer Sängerin keine Anzahlung leisten. Aber sonst allen anderen auch.

12.09.12 13:36
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu: das ist ein Problem bei den vielen Leuten. Ich würds auch so probieren wie valey meint. Gleich die Hand hinstrecken und wenn Jemand was sagt musst dus denen halt erklären.

Wirklich gemein deine Situation

12.09.12 13:37
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

das kenni nur allzu guet! "was scho nach 1,5 johr verlobig?" oder "das goht denn aber schnell bi euch" ach i lose scho gar nümm zue! i glaub do steckt zum teil au dr niid drhinter. wenn sie doch selber glücklich wäre würde sis eim nämlich sicher gönne!
mini letschti isch au nid grad de hammer gsi und nur entüschend. ha au scho dänkt das "der eine" wohl nie wird cho und voila uf einisch isch er do gsi.

ah LOVE IS IN THE AIR

12.09.12 13:38
valey 

Re: Bräute 2013

guet chasch de au allne no erkläre werum ned wetsch
so quasi: Tschuldigung mini Schminki goht suscht weg
oder suscht en anderi Erklärig

aber de muesch allne 130 lüt erkläre? :)

suscht bissisch di dure, und nacher gohsch creme go druftue od so... :/

12.09.12 13:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

vilicht cha ja au öper wie zb trauzüüge i de chile vorem uselaufe no öpis säge? oder denn halt grad vorem apero? im stil vo "s bruutpaar freut sich sehr über gratulatione. da d bruut aber sehr empfindlichi huut hät und 390 küss eifach zviel wäred, bittet mir eu druf z verzichte. so cha sie de restlich tag au no strahle" oder irgendwie so.

ich fänd das besser als wenn 130 mal muesch säge warum nöd chasch küsse.

12.09.12 13:44
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

genau das kenni beni froh ben ich ned die einzig!!!
aber min fründ seit au immer das seig nur de nied!!!hihihi


hey hend ihr scho beprechig gah mit der TZ und de TM wenn jo was hender det so beret? mer hend das hüt zobe und ich han keee ahnig was ich det gnau plane muess oder vorbereite:-))

tolowuwu gang zunere kosmetikerin und erklähr ihre das die hend suber sache gege das!!seigs schminki oder creme!!!!lieber chli meh zahle defür hesch das problem ned:-)

12.09.12 13:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ mit eusne tz no gar nüt besproche. die werded au beid nöd viel müesse mache, uf jede fall nöd vo eus us.

polterabig organsiert zb öper ander. wenns natürli öpis wend mache wie e überraschig oder so sind mer offe, aber das müend ja nöd miir plane.

12.09.12 13:47
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

jo und de ablauf vom fest düend ihr mache oder oder TZ oder Tätschmeister?

12.09.12 13:49
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Purple_Rose:
das kenni nur allzu guet! "was scho nach 1,5 johr verlobig?" oder "das goht denn aber schnell bi euch" ach i lose scho gar nümm zue! i glaub do steckt zum teil au dr niid drhinter. wenn sie doch selber glücklich wäre würde sis eim nämlich sicher gönne!




mir hän uns im Juli nach 1 und 3/4 Joor verlobt und hürote wärde mer wenn mer 2,5 Joor zäme sin. für uns isch es au scho sehr gli klar gsi dass mir wei s läbe mitenand verbringe. reaktione uf eusi verlobig si alli positiv usgfalle, so im stil vo: " das hän mer nid andersch erwartet" mit eme zwinkere...

muess säge, wenn i i däm forum lies was anderi brüt für schwimus hän oder verwandtschaft dörf ich mich ächt glücklich schätze.

eusi erscht besprächig mit trauzüge und täschtmeister hän mir mitti oktober. mir wärde ihne mol dr rahme gäh wo mir eusi hochzyt wän, vor allem wärde mir ihne aber säge was mir uf kei fall wänn (doofi spieli...)

12.09.12 13:49
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also üsi tz sind bim probeesse am samstig debi gsi und händ mit üs wii usgsuecht. sus besproche hämer nonig so viel. han ene eifach mol gsait wie ichs mir vorstelle und wa i bis etz alles scho han

de ablaufplan mach i. da han i demnächst im sinn

 1 .. 362 .. 721 722 723 724 725 .. 2241 .. 3757
Zuletzt   natürli   Kollegin   Zeremonie   schaffe   richtig   wirklich   Hochzit   langsam   einfach   eigentlich   eigentli   Problem   himbeer   bearbeitet   irgendwie   gspannt   natürlich   schnell   vorallem