| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 362 .. 722 723 724 725 726 .. 2242 .. 3757
12.09.12 13:51
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

aber daninici was machsch wenn sie die überradche wend??

12.09.12 13:57
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Valey; nach den Gratulationen kommen dann Fotos dran. Daher kann ich mich auch nicht durch beissen. Bin ja feuerrot dann...

jamira; die Kosmetikerin kann ja auch nichts gegen meine Haut tun. Ich kann sie einfach gut pflegen und das sie schön aussieht. Aber gegen Kontaktprobleme kann sie auch nichts machen. Ich hab da schon an mehreren Orten gefragt.

Das hatte ich mir auch schon überlegt, dass meine TZ irgend so etwas sagen könnte. Aber sie kennt ja viele nicht und je nachdem ist es auch doof für sie so etwas zu sagen. Muss es mal mit ihr nochmals anschauen.

Ich ziehe alle einfach an mich und umarme sie. So kommen sie gar nicht zum knutschen...

Ach Menno... Ist dooooooooooof! :(

12.09.12 13:57
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Jamira
hihi.. ha au scho dänkt hoffentli bini do nid die einzigi woni gläse ha die andere sige scho so lang mit ihrne geliebte partner zäme

nei das hei mir noni kha. mir müesse au mal mit ihne zäme hocke aber i glaube das eilt noni so bi üs. mir wei gar keini spieli oder schusch sörigs somit hei sie gar nid eso viel z tue. nur de polterobe organisiere und eigentlich fertig. wie machet dirs?
was isch TM? sorry i weiss die kürzel noni so

12.09.12 13:59
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@jamira: also min brüeder macht sowas eh nöd. er het scho gsait das er nöd viel plane mag. er wird eifach min gg unterstütze. und mini tz kennt mi so guet. die weiss gnau was i mag und was nöd. do han i kai angst

12.09.12 14:03
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Purple_Rose:
Jamira
was isch TM? sorry i weiss die kürzel noni so

at Purple_Rose: Tätschmeister

mir häns ebe so ufteilt dass mir zwei Trauzüüge und zwei Tätschmeister hän.

Zuletzt bearbeitet am 12.09.12 14:04

12.09.12 14:04
valey 

Re: Bräute 2013

Toluwu,
ja denn muesches so mache med hand strecke oder eifach umarme grad.. demeds kei küssli gend..

Oder euchi TZ seled vor euch so es lustigs plakat mache so en art "Nicht die Braut küssen! Ihre Küsse gehören heuten nur ihrem Mann"

hihihihi :)


aso i ha eifach minere TZ gseit wasi gern hed und wa ned...
und sie kennt mich eh zu guet... und mini Sis helft au vorbereite und mis Mami, die kenned mi au...

mit eusem TZ müemmer de eifach mal zemehocke und züg aluege

i denke wenn mer werdet go probeesse denn werdemer au sache bespräche..

12.09.12 14:25
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Fanny
jupiiiii dir au?!
das freut mi! also i der verwandschaft isch das ächt keis problem gsi also die hei nie so öpis useglo wöu sies wahrschindlich au so wie bi euch gmerkt hei. es si meh d kolleginne wo so öpis useglo hei kha..
das isch schön z khöre ischs bi euch so harmonisch.

jo säg nüt, das isch schaad i muess mi au sehr glücklich schätze, mir hei zum glück nid zu däm ganze hochzytsstress no das drzue, i glaub i wär KO. respect für die ladies wo do au no düre müesse!


Toluwu
Wieso geht ihr nicht gleich nach der zeremonie als erstes raus, macht dann fotos bzw. verzieht euch. und wenn die gäste alle im saal angekommen sind und ihr rein kommt bedankt ihr euch per mikrofon und bühne falls vorhanden. und wenn die gäste euch ihr geschenk überreichen schnapp dir ein glas alkohol und stosse mit ihnen an

12.09.12 14:28
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi genau tätschmeister isch de wo alles organisiert:-)))

hm weiss ebe ned öb ich die ssche söll ufschriebe oder öb sich das ergeht und ich nüd ufschriebe söll:-)))))))
hüt hani bestätigung becho fürs zivile isch ganz sicher am 11.06.2013:-)))

12.09.12 14:28
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Fanny80:
Purple_Rose:
Jamira
was isch TM? sorry i weiss die kürzel noni so

at Purple_Rose: Tätschmeister

mir häns ebe so ufteilt dass mir zwei Trauzüüge und zwei Tätschmeister hän.


ahaaaaaaaa dankeschön

12.09.12 14:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hey super jamira. da freut mi für eu

Tm händ mir keine

 1 .. 362 .. 722 723 724 725 726 .. 2242 .. 3757
Hochzit   natürli   schaffe   langsam   vorallem   schnell   eigentlich   natürlich   Zeremonie   richtig   gspannt   einfach   irgendwie   wirklich   Kollegin   himbeer   bearbeitet   Zuletzt   Problem   eigentli