| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 363 .. 723 724 725 726 727 .. 2242 .. 3757
12.09.12 14:30
Reebee 

Re: Bräute 2013

also de ablauf wird vo eus erstellt. da ja am hochziit letscht wucheend so viel ziitlich usem rueder gloffe isch, han ich beschlosse, dass mir en ablaufplan mached, damit jede involviert weiss, was wenn dra isch. d'chuchi wird eine becho, de service, eusi TZ und de TM. will am letschte WE hetts fäng am halbi eis de dessert geh, und das wönd mir nid.

12.09.12 14:31
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Purple Rose vo wo bisch deen du??
und wenn gnau hende roiche tag ?? be chli vergässlich? und wo?

12.09.12 14:31
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

jamira:
hihi genau tätschmeister isch de wo alles organisiert:-)))

hm weiss ebe ned öb ich die ssche söll ufschriebe oder öb sich das ergeht und ich nüd ufschriebe söll:-)))))))
hüt hani bestätigung becho fürs zivile isch ganz sicher am 11.06.2013:-)))


hehe.. danke schön. i ha das drum vorhär nid gwüsst kha. bi üs isch das so das wenn öpert öpis no macht denn d trauzüge
Jupiiiiii gratulliere

12.09.12 14:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee: am halbi 1? und torte hets au no ge? mir wänd torte um mitternacht. i mach uf jede fall en ablaufplan au fürs hotel. sie händ au selber gsait das da wönd. falls rede oder sowas zwüsched de gäng git

12.09.12 14:35
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Jamira
i bi vo solothurn. und du?
zivil am 21.06. und kirchlich am 27.07.

12.09.12 14:37
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Daninici10:
Reebee: am halbi 1? und torte hets au no ge? mir wänd torte um mitternacht. i mach uf jede fall en ablaufplan au fürs hotel. sie händ au selber gsait das da wönd. falls rede oder sowas zwüsched de gäng git


das isch super. das wärde mir au mache. aber mir si no lang nid so wit. mir wüsse aber au das es d torte um mitternacht wird gä

12.09.12 14:38
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

vom aargau:-) grad be aarau!!du vo Solothurn selber? hender au en HP?

cool wo gönder denne goh fiire? und wo i kile??

12.09.12 14:40
Nemo 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!!!
also erstens: ICH HAN GESTER MIS CHLEID USGSUECHT!!!!!!!!!!!!!! Isch ganz spontan gsie und völlig unerwarted, aber ich bin überglücklich!! ich has agleit und gwüsst: DAS isches!!!
Föteli gits leider no keis, aber folgt no....
@zäme sie: mir sind scho sit 10 jahr zäme, also 11 bis mer hürated... bi eus isches umgekehrt gsie, da hät niemert meh drah glaubt, da sie eus ja scho sit jahre demit gnervt händ: wenn hürateder ändlich, wenn gits chind... und und und... au das isch sehr nervtötend!!
@extensions: wirdi kei mache. ich han so scho sehr langi haar. nächst wuche gangi zum coiffi, denn söll er mir eifach spitze schnide... für mis traumfrisürli bruchi ebe no bitz längeri haar
@tolowu: ich hett no es ideeli: wie wärs mit camonflage druf tue?? das isch ja e rechti schicht uf de huut, denn wirsch viellicht nöd greizt??
@besprechig: mir händ am 21.9. es ässe ide location mit eusne tätschis. denn tüend mir ihne mal gnau säge wie mir was wänd usw...

so, jetzt hani glaub alles so einigermasse mitgschnitte was gloffe isc

12.09.12 14:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Purple_Rose: i find da cool um mitternacht. vielicht denn de rum no abdunkle und so wunderkerzli

12.09.12 14:41
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Purple_Rose:
Toluwu
Wieso geht ihr nicht gleich nach der zeremonie als erstes raus, macht dann fotos bzw. verzieht euch. und wenn die gäste alle im saal angekommen sind und ihr rein kommt bedankt ihr euch per mikrofon und bühne falls vorhanden. und wenn die gäste euch ihr geschenk überreichen schnapp dir ein glas alkohol und stosse mit ihnen an

Ich glaube nicht, dass das umsetzbar ist. ;) Die Leute wollen einem ja gratulieren (was ich auch verstehen kann) und das würde dann vermutlich nur zu unruhig werden wenn wir das dann müssen "ablehnen" um Fotos zu machen.

Ich würde ja eh gerne diese Gratulationsschlange vermeiden. Das der Pfarrer oder TZ nach der Trauung direkt sagen, dass die Gäste davon absehen sollen, da das Brautpaar sich unter den Gästen gerne bewegen möchte. Aber GG findet das nicht gut. Zu dem ist die Gefahr ziemlich gross, dass man einige Gäste "übersieht".

 1 .. 363 .. 723 724 725 726 727 .. 2242 .. 3757
Problem   bearbeitet   schaffe   richtig   eigentli   vorallem   natürlich   Hochzit   himbeer   Zuletzt   gspannt   schnell   natürli   Zeremonie   wirklich   langsam   Kollegin   einfach   irgendwie   eigentlich