| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 363 .. 724 725 726 727 728 .. 2243 .. 3757
12.09.12 14:43
valey 

Re: Bräute 2013

wooooow Nemo so cool hesch s chleid scho :) hammer
warte ufs fotiii :))


Mega cool med de Torte um mitternacht..
i ha ned so en richtigi ziit plaanig wenn torte chunnt...

i mues no abkläre wie lang das mer eig. döfed dett fire
am 24.00 müemmer zueschlag zahle

12.09.12 14:44
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nemo:
@tolowu: ich hett no es ideeli: wie wärs mit camonflage druf tue?? das isch ja e rechti schicht uf de huut, denn wirsch viellicht nöd greizt??

Camouflage wirkt nur gegen die Rötung, aber nicht gegen den Juckreiz. :( Hab ich schon probiert. Finde auch, dass man damit so zugekleistert aussieht. Aber danke für den Tipp!

Gratuliere Dir ganz herzlich zu Deinem Kleid! Tolles Gefühl, gell?!

12.09.12 14:44
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

jamira:
vom aargau:-) grad be aarau!!du vo Solothurn selber? hender au en HP?

cool wo gönder denne goh fiire? und wo i kile??


jup. aber ursprünglich vo kroatie. hp = homepage? nei das hei mir nid bzw. no gar nid drüber kha ob mir das wei mache i bi nid eso begabt i däm und mi verlobt leider au nid aber i finds cool! viellicht versueche mirs ja doch emau
mir düe s standesamtliche im schloss bubendorf fire und ir kile in kroatie und denn imene hotel go fire. und dir?

12.09.12 14:44
Nemo 

Re: Bräute 2013

@alli wo mit frage glöchered werded wills neu dezue cho sind: mir händ e gwundernaseliste bräute 2013. träged eu doch dehte ih, denn chömmer go gwundere
und übrigens, mir händ am 28.10.12 en bruttreff in züri!! wär cool wenn ihr au würded cho!!

12.09.12 14:47
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja, es isch echt es cools gfühl wemmer die chleidli endli chan go probiere... ich han ja denkt dass ich sicher muess 20 chleider probiere, bis überhaupt eis passt. aber es isch scho bim dritte passiert!! ich bin vorem spiegel gstande und es hät eifach baaaaam gmacht, das isch es!! denn hani mi umdreiht, han mis mami aglueged und denn hämmer beidi trändli ide auge gha!!

12.09.12 14:48
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guet nemo du bisch Sehr guet das hätt ich sogar vergesse zum Froge:-))))

jo sicher sölle alli cho wird sowieso witziggggggg


Purpel Rose, mini Trauzügin isch au vo Kroatiesehr en liebi und en hübschi:-)))
gäb Sie nüme her

findes no cool en HP de gseht mer au grad was wie wo und isch würkli u eifach:-)))

12.09.12 14:48
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Daninici10:
Purple_Rose: i find da cool um mitternacht. vielicht denn de rum no abdunkle und so wunderkerzli


also mir hei so es liecht wo extra e crew chunnt cho installiere. und denn wetti dr ganz rum in violett, lila, pink ha und wenn d torte chunnt mit special effects! isch de hammer! da i in kroatie due hürote isch das super möglich, do findis sau tür und ha au niemer gfunde wo das eso würdi umsetze wie mir üs das vorstelle.

12.09.12 14:49
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Purple_Rose:
mir düe s standesamtliche im schloss bubendorf fire und ir kile in kroatie und denn imene hotel go fire. und dir?


hehe... Schloss Wildestei.... schöni Gägend...

12.09.12 14:50
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

toluwu:
Purple_Rose:
Toluwu
Wieso geht ihr nicht gleich nach der zeremonie als erstes raus, macht dann fotos bzw. verzieht euch. und wenn die gäste alle im saal angekommen sind und ihr rein kommt bedankt ihr euch per mikrofon und bühne falls vorhanden. und wenn die gäste euch ihr geschenk überreichen schnapp dir ein glas alkohol und stosse mit ihnen an

Ich glaube nicht, dass das umsetzbar ist. ;) Die Leute wollen einem ja gratulieren (was ich auch verstehen kann) und das würde dann vermutlich nur zu unruhig werden wenn wir das dann müssen "ablehnen" um Fotos zu machen.

Ich würde ja eh gerne diese Gratulationsschlange vermeiden. Das der Pfarrer oder TZ nach der Trauung direkt sagen, dass die Gäste davon absehen sollen, da das Brautpaar sich unter den Gästen gerne bewegen möchte. Aber GG findet das nicht gut. Zu dem ist die Gefahr ziemlich gross, dass man einige Gäste "übersieht".



ich dachte nur.. so könnt ihr euch auch bedanken ohne jedem ein küsschen zu geben. ich war schon an vielen hochzeiten wo sich das brautpaar dann davonschleicht gleich nach der zeremonie. ich hoffe du findest eine lösung!

12.09.12 14:51
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Nemo.. so toll freu mi für di.. ha hüt au es mail gamcht füre Termin zum probierä.. wett am 27.10 goh.. am liebschtä zwar hüt scho aber mi schwöschter will i drbi ha und s spätzli chunnt jo afang okt. uf d welt! wäg dem wart i no bitz...

HP: ig has doch tatsächlich gschaft eini zmache :-) si sich noni ganz fertig es fehle no bilder vo dä TZ..

Also, Purple rose, so schwer ischs nid, eigentlich sehr eifach, ha mi au drvor gschücht aber das isch recht zackig gange bi mir... Vo welem Teil kroatie bisch??

 1 .. 363 .. 724 725 726 727 728 .. 2243 .. 3757
gspannt   schnell   Kollegin   langsam   Hochzit   richtig   irgendwie   einfach   schaffe   Problem   Zuletzt   wirklich   eigentli   himbeer   Zeremonie   bearbeitet   natürli   eigentlich   vorallem   natürlich