| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 364 .. 725 726 727 728 729 .. 2243 .. 3757
12.09.12 14:53
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@purple Rose

und vo wo bisch do id dr schwyz tönt nähmlich als wersch ganz us minerä nöchi!!!

12.09.12 14:53
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Purple_Rose:
toluwu:
Purple_Rose:
Toluwu
Wieso geht ihr nicht gleich nach der zeremonie als erstes raus, macht dann fotos bzw. verzieht euch. und wenn die gäste alle im saal angekommen sind und ihr rein kommt bedankt ihr euch per mikrofon und bühne falls vorhanden. und wenn die gäste euch ihr geschenk überreichen schnapp dir ein glas alkohol und stosse mit ihnen an

Ich glaube nicht, dass das umsetzbar ist. ;) Die Leute wollen einem ja gratulieren (was ich auch verstehen kann) und das würde dann vermutlich nur zu unruhig werden wenn wir das dann müssen "ablehnen" um Fotos zu machen.

Ich würde ja eh gerne diese Gratulationsschlange vermeiden. Das der Pfarrer oder TZ nach der Trauung direkt sagen, dass die Gäste davon absehen sollen, da das Brautpaar sich unter den Gästen gerne bewegen möchte. Aber GG findet das nicht gut. Zu dem ist die Gefahr ziemlich gross, dass man einige Gäste "übersieht".



ich dachte nur.. so könnt ihr euch auch bedanken ohne jedem ein küsschen zu geben. ich war schon an vielen hochzeiten wo sich das brautpaar dann davonschleicht gleich nach der zeremonie. ich hoffe du findest eine lösung!

Ich glaube das würde mir nicht gefallen danach einfach zu verschwinden und dann wieder zu kommen. Aber vielen lieben Dank für Deine Hilfe!!!

12.09.12 14:54
Mona83 

Re: Bräute 2013

@malu: jaaa ich freu mi scho mega uf d hockeysaison, bi üs gahts hüt scho los. :-)

@all: wägem zämä sie, also mir sind jetzt 5 1/2 jahr zämä. mitm mim ex bini au 4 jahr zämä gsi, dän simmer zämezüglet und nach ämä jahr usenand. nach zwei wuchä bini scho mit mim jetzigä fründ zämä gsi und all händ gfundä är seg eh nur mis trostpflaster etc. sind dän nach ämä jahr zämäzüglet und jetzt hürated mer nächst jahr....
lönd d lüt schnorrä, diä bruchet das und findet eh immer öpis :-)

12.09.12 14:57
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Fanny80:
Purple_Rose:
mir düe s standesamtliche im schloss bubendorf fire und ir kile in kroatie und denn imene hotel go fire. und dir?


hehe... Schloss Wildestei.... schöni Gägend...

hahahaha uppppsyyy PEINLICH PEINLICH mi verlobt het das organisiert kha wöu är das so schön findet dört und es isch würkli en traum

12.09.12 15:00
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

jamira:
Guet nemo du bisch Sehr guet das hätt ich sogar vergesse zum Froge:-))))

jo sicher sölle alli cho wird sowieso witziggggggg


Purpel Rose, mini Trauzügin isch au vo Kroatiesehr en liebi und en hübschi:-)))
gäb Sie nüme her

findes no cool en HP de gseht mer au grad was wie wo und isch würkli u eifach:-)))


nei würkli? au vo kroatie? so cool! hihi.. mini TZ isch mini schwöster mir hei immer gseit das mir das enand mal wärde si und i bis bi ihre gsi und sie wirds au bi mir si
heit denn dir e HP?

12.09.12 15:00
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

easy Purple_Rose, aber s Schloss ghört zu Buebedorf, do hesch Du scho rächt...

mir hürote standesamtlich es Tal näbe dra in Waldeburg...

12.09.12 15:02
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Nemo.. so toll freu mi für di.. ha hüt au es mail gamcht füre Termin zum probierä.. wett am 27.10 goh.. am liebschtä zwar hüt scho aber mi schwöschter will i drbi ha und s spätzli chunnt jo afang okt. uf d welt! wäg dem wart i no bitz...

HP: ig has doch tatsächlich gschaft eini zmache :-) si sich noni ganz fertig es fehle no bilder vo dä TZ..

Also, Purple rose, so schwer ischs nid, eigentlich sehr eifach, ha mi au drvor gschücht aber das isch recht zackig gange bi mir... Vo welem Teil kroatie bisch??


hihi.. ja denn muessis doch au mau versueche
i bi vo zagreb

12.09.12 15:03
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schmetterling84
vo solothurn. und du?

12.09.12 15:05
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Fanny80:
easy Purple_Rose, aber s Schloss ghört zu Buebedorf, do hesch Du scho rächt...

mir hürote standesamtlich es Tal näbe dra in Waldeburg...

hehe.. ischs doch e bitzeli richtig gsi
das kenni nid aber i cha mir vorstelle das das sicher au wunderschön isch mi verlobti chunnt drum us dere gägend, darum hei mir üs entschiede dörte z hürote

12.09.12 15:06
Reebee 

Re: Bräute 2013

@nemo
cooool freue mi scho uf bilder :)

 1 .. 364 .. 725 726 727 728 729 .. 2243 .. 3757
langsam   richtig   Hochzit   bearbeitet   eigentli   natürlich   natürli   wirklich   Zeremonie   irgendwie   himbeer   eigentlich   einfach   Problem   schaffe   Zuletzt   schnell   Kollegin   vorallem   gspannt