| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 364 .. 726 727 728 729 730 .. 2244 .. 3757
12.09.12 15:07
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Purple Rose oh coll, mir hei es Huus z Bosnie, grad öbbe 1. 1/2 stund wäg vo Zagreb ( ig bi aber CH mi Schatz isch ursprünglich vo Bosnie) fahr dört immer dure.. Hürotet dir z Zagreb oder a dr Küste?

di HP isch echt eifach, ha au denkt das schaff ig nie aber isch nid mol so lang gange..

Vom Baselbiet ebe ca. 15 min wäg vo Buebedorf.. ha scho gmeint sigsch vo dört.. wenn dir göht goh Probeässe mache muesch im Dezember goh.. Denn gsehts us wie es Märlischloss so schön belüchtet..

12.09.12 15:14
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

jo han eini die isch

www.sandra-e-eros.jimdo.com


chasch jo mol goh gügsle:-)))

sie isch au drufe gseh g sehsch ise grad:-))
jö schön han ebe ke sister aber sie isch für mich wie eini

12.09.12 15:16
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Probiere öb ich jetzt endli au bilder chan ufelade:-))

Datei-Anhänge
url.jpg url.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 88 kB

12.09.12 15:17
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Juhuiiiii endlich chan ich bilder ufelade:-)))) jetzt sinder armi chöme der vo alles es pic über

12.09.12 15:20
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Purple Rose oh coll, mir hei es Huus z Bosnie, grad öbbe 1. 1/2 stund wäg vo Zagreb ( ig bi aber CH mi Schatz isch ursprünglich vo Bosnie) fahr dört immer dure.. Hürotet dir z Zagreb oder a dr Küste?

di HP isch echt eifach, ha au denkt das schaff ig nie aber isch nid mol so lang gange..

Vom Baselbiet ebe ca. 15 min wäg vo Buebedorf.. ha scho gmeint sigsch vo dört.. wenn dir göht goh Probeässe mache muesch im Dezember goh.. Denn gsehts us wie es Märlischloss so schön belüchtet..


das isch de cool!
mir hürote in zagreb. obwohl mi verlobti CH isch machts ihm nüt us bzw. isch sogar ihm sini idee gsi unte z hürote isch au eifacher wäg de gäst, glaubi. au wägem flughafe bis zum hotel usw. ändi monat göi mir abe und luege üs die location genauer a. hei sä aber scho vorreserviert wöu mir sä scho sehr gärn wei

merci füre tip! das wärde mir uf jede fall mache! i liebes wenns so schön romantisch isch! danke

wo düet denn dir hürote? und wenn?

12.09.12 15:28
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Jamira

ooooh so es süesses pärlil!

d site isch super! und das mit dr chleidig findi genial! so öpis hani au mau gseh ufere HP vomene kolleg. es git jo ächt sörigi wo in wiss chöme do hani mim brueder scho in uftrag gä das er sie söll useschmeisse hahahaha

12.09.12 15:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@jamira: isch das etz dis chleid??

12.09.12 15:30
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jo bi eus ischs halt so, dass mir meh schwyzer drbi hei als vo sinerä Fam, wäg dem Hürote mir do und mache denn dunge nur no es chlises Fest mit sinä verwandte.. jo und für die wo mit em auto wei cho ischs au easy!

Mir hürote am 27.06. zivil z Laufe Bl und denn am 29.06 imenä Garte mit emenä freie Theolog!

freii Theologe oder so Ritualleiter: Het öbber vo euch scho erfahrige mit denä, will ig hal mol ä ref. Pfarrer gfrogt die wei um die Fr. 2000.-- für d Traauig ig find das chli viel. ig zahl jo all Joohr stüre aber halt dr Kath. chilche,... bi mir echt am überlege doch dr kath. pfarrer z froge öb er ä trauuig macht ohni religiöse hintergrund.. ode rkennt öbber vo euch öber professionells?

12.09.12 15:34
valey 

Re: Bräute 2013

Aso ich ha gester mini HP au neu Umgstyled..
jetzt isch meh od weniger alles druff
ussert das med de flitterwoche fehlt hehehe :D


Ja im usland hürote isch sicher au u schön
vorallem kostets denn d hochzit halb so wenig...

12.09.12 15:34
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Jo bi eus ischs halt so, dass mir meh schwyzer drbi hei als vo sinerä Fam, wäg dem Hürote mir do und mache denn dunge nur no es chlises Fest mit sinä verwandte.. jo und für die wo mit em auto wei cho ischs au easy!

Mir hürote am 27.06. zivil z Laufe Bl und denn am 29.06 imenä Garte mit emenä freie Theolog!

freii Theologe oder so Ritualleiter: Het öbber vo euch scho erfahrige mit denä, will ig hal mol ä ref. Pfarrer gfrogt die wei um die Fr. 2000.-- für d Traauig ig find das chli viel. ig zahl jo all Joohr stüre aber halt dr Kath. chilche,... bi mir echt am überlege doch dr kath. pfarrer z froge öb er ä trauuig macht ohni religiöse hintergrund.. ode rkennt öbber vo euch öber professionells?


ah bi üs ischs grad umgekehrt, doch die meiste läbe do oder ir umgäbig. aber unte hei mir meh möglichkeite das fest z fire wo mir au würklich wei.

wow das dönt sehr schön romantisch!
also i weiss das e kath. pfarrer das sicher au würde mache. und i glaub ihne müesstishc um die 200.- zahle trau di doch, froge schadet nüt

 1 .. 364 .. 726 727 728 729 730 .. 2244 .. 3757
Kollegin   schaffe   langsam   richtig   eigentlich   irgendwie   vorallem   eigentli   einfach   Hochzit   schnell   gspannt   himbeer   natürlich   wirklich   Zeremonie   natürli   Zuletzt   bearbeitet   Problem