| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 371 .. 740 741 742 743 744 .. 2251 .. 3757
13.09.12 12:59
CoRa 

Re: Bräute 2013

@valey, sieht supi aus!

13.09.12 13:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

gfaltt mer super valey!
mir händ eus überleit (da mir ja e schlosshochziit fiered) das mir kei tischnummere mached, sondern d'tisch nach schlossnäme us de schwiiz tüend benamse. find das no cool. denn hani denkt ich nimm e schwiezer charte wo die schlösser izeichnet sind un ddie no bitz usschmücke un ddeht denn d'näme vo dene here, wo denn zu dene tisch müend hocke... wie findet ihr das??

13.09.12 13:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja das find i guet nemo. isch viel cooler als tischnummere

13.09.12 13:11
Nemo 

Re: Bräute 2013

und die würdi denn uf de tisch stelle und de name vom schloss dra schriebe.
http://www.hochzeitslaedchen.de/Schloss-...-Platzkaertchen

13.09.12 13:11
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

valey:
Mädels :)
ha mer vori d Menu-Vorschläg aglueg vo eusere Kirchlichi Hochzit im Schloss...
ha jetzt mal was zeme gstellt, was meined ehr??
***********************************
Tomatenmousse mit Basilikum und gebratenen Crevetten

Bunter Salatbouquet
(Salat,Rüebli,Gurke,Mozzarella,Crutons)

Tris di Pasta
(Ricotta Ravioli, Tagliatelle mit Tomatensauce, Penne al Pesto)

Rindsbraten an kräftiger Rotweinsauce, Kartoffelstöckli und Wurzelgemüse

Zitronen Sorbet

Zanderfilet an roter Paprikasauce, Kartoffelgnocchi und glasierter Spargel

Kaffe
Torte
***********************************************
????

Hmmm. Rindsbraten und Zander finde ich persönlich jetzt zu viel. Auch wenn sich die Gerichte alle sehr lecker anhören!

Wir werden "nur" 2 oder 3 Gänge haben. Ich bin für 3, GG für 2.

Vorspeise
Hauptspeise
Torte und Käsebuffet

Ich würde eben noch einen Zwischengang auch gut finden. Aber GG meint, dass die Leute wohl eh keinen grossen Hunger nach dem Apero haben. Hat er auch wieder Recht... Apero startet gegen 15:30h und mit dem Essen fangen wir 18:30 / 19:00h an.

Wir werden auch ne Cocktailbar haben. :) Da freu ich mich schon riesig drauf! Im Frühjahr mach ich dann noch mit meinen Mädels einen Test-Trink-Abend. Wir werden 2-3 Cocktails zur Auswahl stellen. Und einen ohne Alkohol. Dazu Kafi-Schnaps und von meiner TZ ihrem Vater selbstgebrannten Schnaps.

13.09.12 13:11
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Cora.. mir Firä ja ihrä Disco... und mir Wärdä ä Brutcocktail ha und ä Brütigam Cocktail... überchömä i dä nächschtä Täg dr Vorschlag was wo drimm isch...

13.09.12 13:15
valey 

Re: Bräute 2013

"Menu"
Ich finds no schön a so fäscht vel gäng... und binere Italo Hochzit ghöred IMMER Pasta, Fleisch, Fisch dezue :) hihi... ha das emmer so schön tradizionell gfunde.. drum weli so vel gäng hehe..

Nemo,
meega cooooli idee... :) fendi super..
i ha mer au dänkt statt nr. was anders..
so berühmti prinzessine....
oder berühmti Päärli, so romeo und Julia, Kate&William, Zeus&Hera..

oder ich weiss au nedd...
do beni mer do de kopf am zerbreche

13.09.12 13:17
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey; habe nicht mitgekriegt das ihr italiensch heiratet. Und schlusendlich muss es ja Euch gefallen. Wie gesagt, die Gerichte tönen alle sehr fein!

13.09.12 13:26
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

genau valey ohni esse ischs ke Italo hochziit und det isch alles pompös udn sehr veel esse udn trinke!!be ois wirds au öbe so usgseh:-))

13.09.12 13:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

he he. bin vor es paar jahr i minere cousine ihrem hz in italie gsie. deht hät sage und schriebe 12 gäng gä!!! abartig!!!

 1 .. 371 .. 740 741 742 743 744 .. 2251 .. 3757
Hochzit   schaffe   himbeer   richtig   eigentli   natürlich   einfach   bearbeitet   irgendwie   gspannt   vorallem   wirklich   schnell   Kollegin   natürli   Zuletzt   langsam   eigentlich   Problem   Zeremonie