| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 374 .. 746 747 748 749 750 .. 2254 .. 3757
13.09.12 19:03
Mime 

Re: Bräute 2013

Sanis:
@Fanny
Trachtä fingi geng sehr cool... wed dr muät hesch chunt das geng super a... aber d Bärnertracht isch natürläch scho chli schöner

finge trachte ou sehr cool. bechume vo mim grosi ihri bärner sunntigstracht mit auem drum und dra, u dänke, i lege de die as zivile a, das wär doch no sone alass defür, oder?
mis mami wett ihri thurgouer tracht de as fescht alege, do weissi aber nid, wie begeischteret dasi söu si, das wär doch die glägeheit für si, sech aus brutmueter mou wieder es richtig schöns chleid azlege, oder? muesse no chli umstimme...

13.09.12 20:08
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mime: i weiss was d meinsch, aber i muess halt au säge dass i mir würd wünsche dass mis mami sich wohl fühlt in däm was sie aleit. klar, es sött denn scho no im rahme vom dresscode si...
gang doch suscht eifach mol mitere go lädele und chleider aluege... bi hüt z Aarau im Moser gsi, isch dr absolut hammer dört.
ha ebe no es chleid für e hochzyt am samstig inere wuche brucht und ha nid grössi 40. und dört hän sie wirklig super chleider.
ich bi uf eimol au wie ine trance cho mit all däne chleider und verschiedene am probiere....
wott gar nid wüsse wie das denn wird wenn i mis hochzytskleid gang go ussueche...

14.09.12 07:30
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso ig ha ja mis chleid scho... aber i gibäs zuä dä ganz tüll und di sidä und büerhoupt di stimmig i denä brumodä gschäfter het mi auso shco ganz wuschig gmacht...

14.09.12 07:49
valey 

Re: Bräute 2013

Hey bella (jamira) :)

mmm jaa es isch klar HZ isch halt uuuere schön und alles plane und alles.. muesch eifach ufpasse dass ned nur das im kopf hesch... od vo dem redsch... din schatz wett wahrschinli au chli anders mit dir berede und so..

vorallem wenn jez nur HZ hesch und de isches dure, denn fühlsch di überhaupt ned guet...

has grad letschti ufenere checkliste glaubs do uf dere site gläse: Die Hochzeit nicht zum einzigen Thema in der Beziehung werden lassen...


und ebe muesch luege dass dini Hochzit für dich und din schatz PERFEKT wird, ned für die andere :D

14.09.12 08:04
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

guete morge jamira

ja i wür säge beide händ recht oder unrecht. es dörf würklich nöd s einzig thema si, so schöns wär.
bi mir cha da nöd passiere will i sus sooo viel um d ohre ha und usser mit eu im forum und am wuchenend amigs gar nöd gross dezue chum drüber zrede. i wür au gern meh, aber vor em dezember dörfs bi üs ja nöd offiziell si. guet do im gschäft hets eh nur manne wos sowieso nöd interessiert

jedi vo üs will das d hz perfekt wird, so sölls au si. git ja i de regel nur eini. aber e dörf nöd dis lebe sus in hintergrund dränge

14.09.12 08:15
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Liäbi Perfektionischtinnä... Liäbi Jamira

Da üsäs Umfäud ersch hüt per Poscht vo üsäm HZ erfahrt hani bi itz "nur" z Forum und mi GG gha zum drüber redä... klar no mi TZ.. isch mi Brüätsch dä chunnt itz o nid soooo itz fiäbr. är fröit sich aber haut meh so wie mässer das machä.

ig muäss mi o zämä nä das i nid duränd mi GG mit Details a närvä... ig weiss zum bispiu scho das ig de wot notfauchörbli machä für uf d klohs... das interessiert ihn auso so öppis vo nix... därum muäss ig das ihm o nid sägä...

bi dä grundsätzlichä entscheidä si mir üs einig gsi und das het viläs vreifacht...

we är auäbä agnärvt würkt frag ihn eifach wenn das ig ihn wieder cha fragä... oder weni ä frag/idee ha udn är seit das weissi doch itz no nid de fragi eifach wenn dasi no mau cha fragä - bis wenn är sich das büerleit het...

und äs git immer wieder abätä wo mir z HZ mit kei Siubä erwähnä... isch o für mi wichtig .-... süsch wirdi scho 5 Mönät im Vorus närvös und wuschig...

14.09.12 08:27
valey 

Re: Bräute 2013

ich denke männer dänked au chli anderst... ich denk au sehr viel dra... und min schatz ned eso vel.. drum wenn ich idee han red ich eifach do mit euch... und mit mim mami ab und zue und minere TZ ab und zue..
aber well sie all ned med dem vollquatsche...

14.09.12 08:28
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Jamira... schwirig schwirig.. dr bescht tipp isch äuä fasch

1. nid la uf d chappä schissä
2. erklär dim GG dini sicht der Dinge
3. Sobaud dir d Eggdatä heit.. einfach mal einen gang zurück schalten...

14.09.12 08:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@jamira: weisch du chasch üs ja zuetexte mit dinere planig, mir freued üs drüber und nerved üs au nöd

früehner het mer halt alles kurzfristiger plant. mini eltere händ 2 mönet brucht. isch aber au gsi will i scho unterwegs gsi bi. do isch aber glich alles anders gsi. allai fürs chleid gits ja teils lieferfriste vo bis zu 6 mönet und locations sind ein oder sogar teilwis 2 jahr vorher usbuecht. hüt muesch eifach früehner si. das han i mim mami au müesse säge, sie het da au nie verstande

14.09.12 08:32
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ig ha da o öppis wo mi di haub nacht beschäftiget het....

MI shatz het geschtr vo sim ehemaligä Lehrbetrieb äs mega Jobagebot über cho... Projektleiter mit Personalverantwortig... und är wott uf au fäu eis anäs gspräch... isch äs super budä und är het geng guät übersä gredt... aber de würdi är uf 1. Jan afa.... de fauä d Flittis im März 4 Wuchä afä mau flach...

Ig bi o uf dr Jobsuächi u fingä nix.... da hei mir gseit... weni bis im Dez. nix ha... setzä mir am Hochzit d Verhüätig ab und hei haut eifach z ersch ching und luägä när witer....

därum hani itz chli schiss das mir de gar nid gö ga flittärä.... zersch müässä mir sä vrschiäbä wäg sim nöiä JOb und de si mir de viläch uf z mau schwanger und de gö mir sicher nid mit am nä chlinä chnöpfli oder am nä dickä buch uf nä südamerikarundreis....

 1 .. 374 .. 746 747 748 749 750 .. 2254 .. 3757
bearbeitet   Kollegin   eigentlich   himbeer   gspannt   vorallem   Hochzit   richtig   einfach   langsam   natürli   natürlich   schnell   Zuletzt   schaffe   irgendwie   wirklich   eigentli   Problem   Zeremonie