| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 375 .. 747 748 749 750 751 .. 2254 .. 3757
14.09.12 08:34
valey 

Re: Bräute 2013

mmm Sanis jaa isch chli kompliziert
guet wener dett d Stell heddi chaner ned nätt froge ober cha glich ferie ha? und wenn ehr statt 4 woche nur 3 gönd od so??

oder en monet spöter?

14.09.12 08:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

@sanis: ich würd mal zerst luege wägem job, das isch sicher wichtig und wenn er bimene gspräch det chönnt fröge öb flittis echt glich möglich wäred gits vilicht e lösig. wenn er die lüt det würkli scho so guet könnt und sie ihn würkli wänd gahts ja vilicht glich, me muess halt fröge :-)

und falls es sött klappe mit de flittis würdi das mit de chind vilicht au no 2 mönet hintereschiebe und halt erst afang märz i de flittis ufhöre verhüete.

14.09.12 08:40
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

melde mi au widermal. Bin pc hets glupft. Mischt.
mal luege, ob i einigermasse alles han

Torte
aso mier gönd mit de standesamt gsellschaft eusi hochziitstorte go dekoriere. Bin gspannt wis use chunt.

Chleid
chan more go probiere. Wobi sich mini luscht chli in grenze haltet. :-(

D schwiegereltere
na ja nach langem kampf hämers entlich guet. Sie seget eifach dass es doch nid nötig sig. Mer sellend doch ans alter dänke. Grrr

thema hochziit

ich muss au ufpasse, dass i mis umfeld nid nerve. Nid will i nume über da rede, sondern will sie nid so vorwärtsmachend wie ichs gern het.

So ihr liebe, hoffentli chamers lässe. Isch chli müehsam mitem iphone. :-):-)
Lg

14.09.12 08:40
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nid la usäm Konzept bringä! Du bisch doch ä säubschtbewussti starchi Frou! la dir nid la iredä du spinnsch...

Forum... hätt dini SM sicher o gnutz wes das scho hätti gä
üsi generation organisiert eifach angers.. mir hei o viu meh müglächkeitä... besser oder schlechter steut sich für mi nid... haut angers!?!

Früächr het mä o fasch usschliässlich ghüratä wüu isch ä beber ungerwägs gsi... das isch hüt o angers...

i bi drfür o drvo überzügt, dass i üser gerneration o d scheidigsratä wieder massiv wird sinkä...

14.09.12 08:44
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis: wie wärs denn wenn ihr vor de hz flittis mached? isch ja nöd unüblich


min papi het au die istellig: hürate tuet mer nur wenn mer chind will

14.09.12 08:46
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Flittis... vorhär ga ligt nid drin... zitläch und finanziell...

eh de gö mir de süsch eifach spätr und weniger lang.. und wäg dä bebe... mä weiss ja eh nid ob das eifach so geit und därum isch das planä eh so guät wi unmügläch...

14.09.12 08:46
valey 

Re: Bräute 2013

es send ebe vel emmer de meinig: denn mues hürote, denn ned.. doch denn..

es cha doch jede hürote wenn dass er will!! -.-

ob chind im spel send oder au ned..
ob me scho 1 jahr zeme isch oder 10!

14.09.12 08:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis: ja so ferie chönder ja au kurzfristig denn bueche. job goht scho vor

14.09.12 08:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Genau valey find i au

14.09.12 08:48
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis; Dein GG soll doch einfach mal mit dem Betrieb darüber sprechen. Wenn sie ihn haben wollen, sollte es kein Problem sein mit den 4 Wochen Ferien. Ich soll doch einfach mal fragen.

@jamira; ich kenne das Gefühl. GG braucht immer sehr lange bis er mit Veränderungen klar kommt. Die ersten Wochen konnte ich mit ihm nicht wirklich über die HZ sprechen... Jetzt können wir gut darüber sprechen, aber ich muss mich auch zusammen reissen nicht zu viel mit ihm zu sprechen. Männer sind da einfach anders. Rede mit uns und Deiner TZ, wir hören Dir gerne zu! :) Ich weiss, es ist nicht das Gleiche, aber vielleicht ein kleiner Trost. Und was Deine SchwieMu angeht... Hör nicht drauf. Lass sie reden... Vielleicht hatte sie selbst ja nicht so eine schöne HZ und ist vielleicht neidisch. Oder sie hat Angst ihr "Nästhäcken" zu verlieren.

Ich musste neulich im Büro auch hören, dass ich angeblich nur noch über die HZ reden würde. Dabei rede ich mit dieser, die das ANDEREN sagte, kaum über die HZ! Hat mich auch sehr getroffen. Und es ist ja nur eine Arbeitskollegin. So etwas von der Familie zu hören tut viel mehr weh. Kann's schon nachvollziehen das es Dich getroffen hat!

Meine ehemalige TZ und vermutlich auch ehemalige beste Freundin fragt NIE nach wegen der Hochzeit. Ich habe das letzte Mal vor 4 Wochen von ihr gehört. Das tut mir unheimlich weh!! Aber ich versuche es nicht an mich ran zu lassen. Wir haben uns einfach von einandern entfernt, haben uns in unterschiedeliche Richtungen weiter entwickelt. D-CH ist schwer die Freundschaft aufrecht zu erhalten wenn nur einer (ich) darum kämpft. Sie hat jetzt seit 1 Jahr ihren Freund. Mehr braucht sie wohl nicht. Sie neigte schon immer dazu, ihre Freunde zu vernachlässigen wenn sie einen Freund hatte. Aber das letzte Mal schwor sie sich, dass sie's nie mehr macht. Na ja... Wie sagt man so schön? Aus den Augen aus dem Sinn... Und nein, ich mag nicht mehr mit ihr darüber reden. Das hab ich schon zu oft gemacht. Ich muss diese Freundschaft loslassen. Tut halt weh nach fast 20 Jahren...

Uff... Sorry, für den langen Text. Musste wohl einfach mal raus.


Zuletzt bearbeitet am 14.09.12 08:49

 1 .. 375 .. 747 748 749 750 751 .. 2254 .. 3757
gspannt   eigentli   Zeremonie   eigentlich   Kollegin   einfach   Zuletzt   vorallem   bearbeitet   natürlich   richtig   wirklich   schaffe   Problem   langsam   irgendwie   himbeer   Hochzit   schnell   natürli