| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 376 .. 749 750 751 752 753 .. 2255 .. 3757
14.09.12 09:27
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

¨nei ich leider au nüme!!!isch sehr schad aber sie lueget sicher vom Himmel zue und dänke wau!!oder sie beschütze oises fest das nüd schief goht!!!muesch luege

14.09.12 09:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da isch en schöne gedanke jamira

14.09.12 09:49
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ig has gloub scho di wuchä eis gschribä... ig hoffä ächt dass si (aui 4) im Februar no drbi si... geit nä leider nid so guät...


Würdi mi mega ufsteuä! mir hei o z fescht äxtra chli so gmacht das d Grosseutärä "äs richtigs Hochzit" dörfä erläbä...

z Grosi wo mi am nächschtä Steit (si wo aglütät het) geit am Mäntig itz de für nä Monät id Kur.... wüu si im Februar no wetti chönnä uf dä eigätä bei cho und nid im Rolli... mir hei itz scho soooooo loangimmer uf si igred und äs het nid gnütz.. dehei mir ihrä im Juli gseit das mir hürä u di zwätgschä mäudät sich no ir glichä wuchä für d kur a. SUPR!!!

14.09.12 09:54
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Daninici10:
@toluwu: dann gehts dir gleich wie mir. meine ehemalige tz ist auch gleichzeitig meine freundin gewesen. kann dir gut nachfühlen. aber kopf hoch, du hast jetzt ja sicher eine neue tz oder? die dir hoffentlich mehr hilft und sich mit dir freut

Ja, ich habe eine neue TZ. Sie ist auch eine sehr gute Freundin und hat sich riesig gefreut! Sie konnte es erst gar nicht glauben und hatte Tränen in den Augen. Sie ist total euphorisch, fragt viel, macht sich Gedanken, war mit beim Kleider aussuchen. Sie ist einfach toll!! Das war die beste Entscheidung!
Aber eben... Es schmerzt trotzdem, die andere Freundin los lassen zu müssen. Vor allem das es ihr scheinbar scheissegal ist...!

Daninici; hast Du auch schon eine neue TZ?

14.09.12 09:56
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso Oma (Vatersitä) isch itz 81 und dr Opa 83

und z Grosi (Mami Sitä) isch itz 82 wird de am 15. Feb. 83... und dr Paps isch 84...


Opa und Grosi hei beidi Parkinson...

Z Grosi vo mim GG isch "ersch" 79.. aber cha leider npme loufä und het ziemli starch demenz... we si ä schlächtä tag het wird si leider nid chönnä cho... ds wäri süsch nur stress für si.. und dr Grosspa isch 82 und no sehr fit... geit no geng ga joggä...

14.09.12 09:58
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Toluwu... schön dasst itz ä TZ hesch wo wi ungerstützt...

mis mami isch drogischtin und ig ha ihrä dis Hut-Ding vrzeut....

Vo Weleda (gloubs) gitzs ä Cremä wo mä Bebes cha iribä wes ganz chaut isch di schützt d hut... di wäri viläch ono ä tipp für di... di crem bildet so nä schutz film...de wär das mit sä irritationä viläch nid so starch.. aber müässtisch haut eis usprobiärä obs überhoupt magsch vrlidä...

14.09.12 10:05
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu: dann hast du ja wirklich die richtige entscheidung getroffen. klingt wirklich sehr gut. freu mich für dich.

ja, vergessen kann man das nicht so leicht. ich muss auch noch oft dran denken. also ich will gar keinen kontakt mehr, sie hat es verbockt mit mir. und wie bei dir, scheint es ihr total egal zu sein.

ja ich habe eine neue. sie hat zwar leider nicht oft zeit (studium) aber sie freut sich wirklich für mich und wir sind auf einer wellenlänge

14.09.12 10:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Vo mine Grosseltere cha leider niemer derbi si, si si aui scho verstorbe
D eltere vo mim mai si gstorbe wo si kanpp 20gi gsi isch, die hani gar nie lehre kenne. D eltere vo mim vater si ou scho beidi über 5 jahr tot

14.09.12 10:31
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Jamira ds chleid isch ä WUCHT!!! Wi für di gmacht! das vrleidät dir sicher nid...

14.09.12 10:33
Fanny80

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Jamira, gseht super us :-)

 1 .. 376 .. 749 750 751 752 753 .. 2255 .. 3757
natürli   Hochzit   vorallem   eigentlich   Problem   bearbeitet   himbeer   schnell   irgendwie   schaffe   einfach   langsam   gspannt   wirklich   Zuletzt   eigentli   natürlich   richtig   Zeremonie   Kollegin