| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 379 .. 756 757 758 759 760 .. 2259 .. 3757
17.09.12 08:08
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bella: au super, da freut mi für eu

17.09.12 08:11
schmetterling84 

Guete Morge Mädels

So meld mi kurz... Ha ebe ferie, si aber dahei resp. Uf dr baustell... Also nüt mit i dr sunne am strand lieggä.."

@ring, freut mi für die wo sä scho hei, mir göh erst nächst joohr goh luege.. Würd das glaub nid ushalte über 8 mönet sä miesse aluege und nid chönne alegge.. Oder nützed ihr sä as verlobigsring?
Ig wett au zu 123gold goh ha dört wunderschöni gseh... Und mi schwöster het sä au vo dört(dank mimtip)

@ sanis... Du weisch jo mir gfallt di ring mega und mir wei jo au damaststahl resp. Mokume gane designe... Het di goldschmied öbis gseit, dass damaststah rostet??? Ig kenn öbber wo ein het und die het mir das verzellt.... Oder duesch d materialie tusche???

17.09.12 08:17
Daninici10

nicht registriert

Morge Schmetterling

Du bisch scho uf de baustell? i dine ferie

Bi gspannt uf eui ring

üsii lieged etz scho sit afang juni im tresor

17.09.12 08:19
Sanis

nicht registriert

@Schmetterling
Damascht wird im Normaufaus us roschtfreiäm stau gmacht... drzuä chunt das schmuck eigäntlich (usser siubr) nid alouft so lang wi mä nä treit

17.09.12 08:21
schmetterling84 

@daninici guete morge
Jetz bi i no dahei gang aber grad... Mit em velo... Ha mir vorgnoh die ferie jedesmol uf d baustell mit em velo zgoh... Viellicht nützt figurtechnisch bitz

17.09.12 08:26
schmetterling84 

@ sanis
Hmmm... Ebe das ha i au denkt aber wo die mir das gseit het bi ig stutzig worde.... Mein d messer dörfe jo au nid roste.... Dörf i froge wo dir sä löt loh mache? Bi derä wo ig mein, die isch gester a drvhz mess gsi im baselbiet.... Bi aber nid gange normal chunnt si a christchindli märt und het e usdtellig im mov.. Gang denn goh luege... Viellicht isch sie eifach mid so proffessionel...... Und nimmt s falsche mat...

17.09.12 08:35
Sanis

nicht registriert

@Schmetterling... du bisch sichr ar mäss bi "üsärä" schmidin gsi...
http://www.elements4art.ch/Eheringe_aus_...aus_Damast.html

Git nähmlich nid viu wo das machä... mir si bis itz sehr sehr zvridä mit ihrä. Pris leischtig isch super. si het sich mega lang zit gno für üs und het d ringä genau nach üsnä vorstelligä gmacht... und si het äbä gmeint so lang wi mä nä treit passiär da gar nix... nachäm händwäschä guät trochnä (machi so wie so) de sötti nix passiärä...Stau (aber das isch mit paladium oder siubr o so) cha si vor farb här chli vrändärä je nach PH-Wärt vor hut...und da weisch haut nid wies de isch. das spiut für üs aber kei rouä..

mit hei üs nid usschliässlich wägäm look für damascht entschidä... sondern o wüu das d verbindig vo 2 materialiä isch wo für d ewigkeit häbät...

17.09.12 08:36
Daninici10

nicht registriert

@schmetterlin: du bisch guet. i würs glaub nöd dureziehe jede tag. das nützt sicher öpis

17.09.12 08:41
Sanis

nicht registriert

@Valey...
üsäs hochzit isch sowit eigätnlich organisiert...ds heisst mir hei ja o nur no 5 Mönät... därum hei mir scho aus wichtigä zämä... mir hei zwär eigätnlich gmeint mir chönnä d Ringä ersch im Nov. ga probiärä... aber itz isch d Schmidin scho nachä

17.09.12 08:42
schmetterling84 

@ sanis jo genau das isch si weisch die chunnt ursprünglich us minerä region... Mega lustig... Denn isch si doch ä konifere uf dem gebiet!! Ah ebe, normal chunnt si a christchindlimärt uf zwinge bl und het dört ä usstellig gang denn goh güggsle!
Jo bi eus isch es so dass mi spatz alles liebt wo mit alter handwerkskunst zdue het und mir hei mol ä reportage gseh wi si so messer hergstellt hei... Er isch voll fasziniert gsi... Ha ihm denn bevor mir verlobt gsi si die ring zeigt und er het nur so zu mir gseit: chasch sä jo mol bstelle als ehering!!! aber ebe wett sä no in natura gseh!! Machsch ä brilliant dri?

@ daninici ig hoff machs au!!! So jetzt muess i goh!! Bis spöter

1 .. 379 .. 756 757 758 759 760 .. 2259 .. 3757
langsam   bearbeitet   schnell   Problem   schaffe   natürlich   Hochzit   Kollegin   gspannt   irgendwie   Zeremonie   natürli   richtig   Zuletzt   wirklich   himbeer   eigentli   einfach   eigentlich   vorallem