| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 381 .. 760 761 762 763 764 .. 2261 .. 3757
17.09.12 13:34
CoRa 

Re: Bräute 2013

@Daninici, esch jo cool die "Moneybox" es geht soooooo vell sache, esch ächt krass!
@Lucylu, was het sech de s'Brutpaar gwönscht? Be ou scho amene hochzit iglade gsi wos gheisse het me söu so cho wieme sech wohl füehlt, het jo turnschue/ jeans bis zum ballkleid alles ka!

Mer schribe uf d'HP au Chic & Adrett

17.09.12 13:38
valey 

Re: Bräute 2013

Ey LucyLu :)

jaa mer hends au uf eusere HP here gschribe... Abend und Festmode...
find eifach das ghört scho dezue..

Jeans ja, kombiniert med hämd cravatte und edli schuhe isch au no schöne...

eifach ned do grad in kurze hose und turnschuhe würdi scho chli unpassend finde... :)


cool das au zu Chez Janine gohsch :)

i ha grad so luscht gha goh, mache eifach mal 1 std beratig zum echli luege wases eso hed :)

17.09.12 13:46
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: also für mi heisst hz automatisch au das mer sich chic macht. schad das lüt git wo da nöd so gsehnd.

i has id iladig gschriebe. im dolder wärs ja extrem peinlich wenn öper in jeans chunt. stelled eu das mol vor

17.09.12 13:46
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lucy
Auso für üs isch das ou säubschtvrstänlich aber ds gseh aui chli angers... we das i öiäm Fründekreis /^Vrwandschaft nid säubschvrständlich isch .. de bi ig dr meinig wunsch klipp und klar üssärä... kollegä vo üs hei das grad uf z iladigs chärtli gschribä...

17.09.12 13:47
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sie händ nüd spezifisches gschriebe / gseit. Ich finds ebä scho irgendwie speziell dass mers "muss" säge wie mer söll Kleidet cho, nöd? Also ich mein wenn mer es Motto hät oder en Farbwunsch (z. B. all in schwarz, 80er etc) denn isch es klar das mers klar sin Windch muss üsere aber sust. Ich weiss ja nöd aber für mich isch es klar, schliesslich macht sich s'Brutpaar ja au meeega viel müeh mit de ganze Organisation, Hz-Chleid, Ahzug, Esse etc.

17.09.12 13:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Verstoh so sache au nöd LucyLu. di meiste fraue händ ja mind ei schös chleid und d männer en azug und wenn nöd goht mer doch was go ikaufe oder go leihe.

17.09.12 13:52
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Danke Daninici das du de gliche Meinig bisch, ha scho denkt ich übertriebe aber min Schatz häts sogar nöd chöne verstah. Eini hät mir so gseit (sie in Jeans) wow sind ihr chic ahgleit, häsch das Chleid extra für das kauft? Ähhh jaaa, isch ja klar das mer sich chic macht, die isch denn grad sprachlos gsi en Moment lang...

17.09.12 13:55
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Sanis, drum werdet mer das au ganz klar mit Bildli uf oisere HP und Ihladige schriebe

17.09.12 14:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: vo wege extra was neus für e hz kaufe, git doch au günstigi chleider wo passed. i find da echt kai problem. i ha frech uf d iladig gschriebe

Dresscode: Black Tie

i hpff üsi gäst checked das. wobi wenn mer Dolder Grand Hotel liest, sötts ja no klarer si. und bi minere family mach i mir do gar kai sorge. s problem sind do eher am gg sini lüt. sin ältere brüeder isch mal mit jeans und verwäschenem t-shirt mit üs in e edels restaurant go esse. also e recht bekannts. er het sich denn scho chli deplaziert gfühlt

i verstohs amigs au denn nöd wenn lüt im freizitlook an en apero chömed. also sonigi wo nur an apero iglade sind. es passt eifach nöd.

17.09.12 14:34
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu; das musste ich leider auch schon sehr oft feststellen. Es ist mir auch unbegreiflich..! Wir werden es auch auf die Einladungen schreiben, da es mir wichtig ist, dass sich die Gäste entsprechend kleiden. Aber trotzdem mache ich mich darauf gefasst, dass es den ein oder anderen in Jeans / Turnschuhen geben wird...

 1 .. 381 .. 760 761 762 763 764 .. 2261 .. 3757
natürli   irgendwie   richtig   Hochzit   einfach   bearbeitet   Zuletzt   Problem   vorallem   schaffe   eigentlich   gspannt   natürlich   himbeer   Kollegin   schnell   Zeremonie   eigentli   langsam   wirklich