| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 382 .. 761 762 763 764 765 .. 2261 .. 3757
17.09.12 15:14
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich cha mer nöd vorstelle dass bi eus öper so leger chunnt... aber ich denk mir schribed de dresscode denn scho au id iladige, vill sind ja no froh drum wenns en ahaltspunkt händ.

17.09.12 16:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey lüt ihr sind viel z schnäll mit schribä. chumä voll nöm nachä

han mega viel z tuä und am abig au immer öpis los. aber isch au guät dän gaht d ziit schnäller umä bis zum hochziit.

hüt abig hämmer trauzügä bi üs und säget ihnä was mer so wänd und was nöd, wiä wit mer sind und gäbet ihnä d gästelistä sowie d agabä vom resti etc.

gits sust no öpis wo mer dänä söt gäh oder sägä?

17.09.12 16:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mona: au cool. i lieb so treffe. ja wichtig isch denn eifach en ablaufplan sobald mal eine gmacht häsch. isch ja etz no bitz früeh bi dir.

17.09.12 17:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja so eine muessi denn au mache. aber das hät no ziit.
hüt gönd no die restliche std-charte uf post und de vertrag für location und fotografin und die definitiv reservation vom ziviltermin. eckpünkt sind also all abghakt... hihi

17.09.12 19:15
Nemo 

Re: Bräute 2013

saltui zäme!!!
so, jetzt chani mi au mal no melde...
@dresscode: bi eus staht de ganz klar uf de hp. ich chas echt nöd usstah, wenn lüt so schlecht kleidet anes hz gönd. verstahn das eifach nöd. bin au scho in lang (machi immer ade hz's) gange und bi di einzig frau gsie wo so cho isch. han mi schön blöd gfühlt.... nöd emal trauzüge sind in azug und abigchleid gsie... unglaublich.... na ja, da mir das nöd wend, tüend mir das ganz klar organisierre!!
@chez janine: chani also wärstens empfehle. bin am mittwuch au wieder dehte, denn wird mit de tz zäme endgültig entschiede weles vo denen zwei....aber es isch ja eigentli scho klar...

so, jetzt wünschi eu allne en schöne abig und bis morn??!!??

18.09.12 07:24
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mitenand :-)

mir händ gestär welä mis chleid im internet bstellä wills uf dä homepage z amerika nur no 360 dollar isch. jetzt simmer irgendwiä mit dem payball nöd drus cho und händs nöd chönä bstellä. han dänä aber äs mail gschribä. hoffä das klappet. wär ja anderst günstig. :-)

kännt sich öpert us mit däm? sorry bin nöd so dä online-bsteller. :-)

18.09.12 08:14
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mona... i bestellä regelmässig über z Internet... ig zahlä viu per Kredikartä und ha bis itz wenig problem gha... meischtäns tuäts di step by step dürä zahligsvorgang guiden...

hesch niämr im umfäud wo das mir dir zämä chönnti machä?

18.09.12 08:30
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@mona
Ig bstell sehr viel im internet und zshl hauptsächlich mit paypal! Du muesch zerst es konto bi dene online eröffne und dini kreditkarte hinterlege... Denn dis login festlege und es cha losgoh! Jedesmol wenns heisst chasch mit paypal zahle eifach drufklicke und denn dis login igäh und zahlig bestätige! Isch halt so viel sicherer als direkt über d kreditkarte! Hoff das hilft dir....

18.09.12 08:56
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I ha kai kreditkarte. i tue eifach immer geld vo mim bankkonto ufs paypal konto überwiese

18.09.12 09:32
Reebee 

Re: Bräute 2013

Mona83:
morgä mitenand :-)

mir händ gestär welä mis chleid im internet bstellä wills uf dä homepage z amerika nur no 360 dollar isch. jetzt simmer irgendwiä mit dem payball nöd drus cho und händs nöd chönä bstellä. han dänä aber äs mail gschribä. hoffä das klappet. wär ja anderst günstig. :-)

kännt sich öpert us mit däm? sorry bin nöd so dä online-bsteller. :-)

du meinsch sicher paypal ;) ich zahle viel mit dem und han au scho einiges in übersee kauft. du muesch dich bi paypal amelde und es konto irichte. e kreditkarte söttsch au no hinderlegge. denn bruchsch eigetli nur no en emailadresse vom empfänger und denn chasch dem s'geld überwiese - entweder per kreditkarte oder du chasch vorab vo dinere bank en gelduftrag a paypal sende. das brucht meischtens zwei täg bis s'geld denn ufem paypal konto isch. isch würkli mega simpel und au sehr sicher ;)
was hingege s'chleid betrifft: bisch sicher, dass das nid sowas ähnlichs isch wie LitB? so günschtig sind di wenigschte chleider - nid mal ide USA. da wäri vorsichtig.

 1 .. 382 .. 761 762 763 764 765 .. 2261 .. 3757
natürlich   richtig   himbeer   Zuletzt   eigentli   Hochzit   Problem   natürli   bearbeitet   langsam   eigentlich   einfach   vorallem   Kollegin   schaffe   Zeremonie   gspannt   wirklich   schnell   irgendwie