| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 382 .. 762 763 764 765 766 .. 2262 .. 3757
18.09.12 10:01
Lula 

Re: Bräute 2013

Mädels, i has gschaftt...!!

@Lus: I würdi eifach „nume“ Tante ilade.
Wobi mir di Disskusion o uno wärde müesse füehre, u i no nit weiss, wies de chunnt. Vo mire Site här, isch sehr klar wie mrs löse, aber bi sis Mami het 1 Schwoscht u 2 Brüetsche, (gloubes ämu) u dBrüetsche ginge ja no, aber mit dr Schwoscht hanis haut nit so, u mir gseh se aui so 1-3 mau im Jahr, u de gseh nis haut ou nit ii, se am Obe as Fescht izlade.
Di GG isch ja dr Hammer. dBlueme usrisse u zUnkruut lah stah... Guet, dWösch machi ällei, er darf aube cho häufe, aber bi meh brchumi aube fasch Krise... Aber wenigstens im Garte isch er bruchbar

@Schmetterling: Mir wetti ebe am Obe würkli im chline Kreis fiire, aso haut eifach mit Lüüt wo mir gärn hei, u vor wie ou nach am Hochzyt no Kontakt hei. Mir wärde am Apero 150-200 Lüüt ha, u de wettis am Obe nit über 50 Lüüt ha, u scho das isch so dObergränze!

@Jungsellineabschied / Brutparty: Ä klassisch Polterobe mit Buchlade u Kostüm wäri dr blank Horror für mi. Gange lieber ga Welnesse mit dr Trouzügi u mach mit guete Fründe e Polterobe... Bös gseit, hätti mir gnue Porzellan zum Poltere...

@Mime: Wäg dr Sitebegränzig; wäri no krass, de müessti mir scho ne zweite Teil uftue

@Sanis: Wow, isch ja dr Hammer, u mega härzig vo Dire Bürokollegin
Gseh doch guet us, Diner Kärtli

@toluwu: Wäg dr Huut; meinsch nit das chönntisch uf dHP tue u dr Pfarrer chöntis ja nach dr Trouuig no sägä, u wenn zersch die chöme wos wüsse, hei sech doch de di andere nüme drfür

@gmeinsami Zyt: Kenne tüe mir üs scho sit ca 6 Jahr, aber nie nöchere Kontakt gha, zämä si mir sit 4 Jahr, si de ou nach 7 Mönet scho zämäzoge...

@blingbling: Isch ou nit so mis, so chli Glitzer isch schön, aber im Rahme...

@Koche: Mine kochet ganz säute... u wenn gits Teigware, Raclette oder Chineoise... Säubscht zFeritgondue überlaht er mir

@glete: Mir hei nit mau es Gletisse... Setti mir aber scho lang mau eis zuechetue, aber da das nit gad znotwendigste isch... I wetti, wenn de ebe gad öbis rechts...

@Dresscode: Aso in Jeans u T-Shirt hani mi aube nit mau für nes Hochzytsapero drfür... Wobi me gseht ja würk aus, aber das muess jedes säuber wüsse. Wobi für am Obe fändis haut scho abracht, in chique zcho.

18.09.12 10:03
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mini Liebe

Bi üs gits e gröberi planänderig. i ha en riese stritt mit mim vater gha. er isch total dagege und mir händ üs etz entschlosse das mir still und heimlich hürated. evtl. sogar uf em amt in züi und wenns goht no das johr.

mir bliebt e hochzits-fest halt verwehrt. söll wohl nöd si. gebed mir halt s geld für üs us und werded eifach allai e wuchenend lang im dolder verbringe. ganz romantisch

i werd doch no chli mit eu schriebe wenn i dörf und eu uf em laufende halte wie üsi "mini-hochzitsplanig" vora goht

18.09.12 10:06
valey 

Re: Bräute 2013

Daninici
Neiiii wiesoo? was isch passiert? und wieso chönder jetzt ned??

18.09.12 10:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nei was isch au passiert? warum isch er denn degäge?
du sone heimlichi, chlini hochzit z zweite cha au sehr schön sii. schliesslich gahts nur um eu zwei.
fühl mi mal druckt vo mir.

18.09.12 10:12
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja i ha immer gwüsst das er dagege isch und e hz nur sinnvoll findt wenn mer chind will oder eis scho unterwegs isch. er denkt das isch ztür und min gg chönt sim gschäft schade im fall vonere scheidig. i has ihm wölle im dezember erst säge und denn au erst d iladige verteile. aber wies halt bi üs so isch (schaffe ja bi ihm) sind mir wieder mal anenand grate und er weiss etz leider vo de hz.

ihr wüssed ja das mim schatz sini family ja eh nöd interessiert isch a ihm und wenn i ehrlich ischs ja au doof geld für lüt uszge wos nöd z schätze wüssed.

trotzdem han i mir halt scho als ganz chlises meitli (wo i di erst barbie übercho ha mit 3) e rauschends hochtzitsfest gwünscht. es macht mi scho sehr sehr trurig, chönt gad nur weine. aber naja, planed mir nomol was anders, zum 3. mal. aller guten dinge sind ja 3

18.09.12 10:12
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mädels wüssed ihr wie das gnau ablauft wenn mer inere ander gmeind will hürate?

18.09.12 10:14
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja mir hürated au inere andere gmeind.

mir händ jetz eifach s zivildatum reserviert det wo mer wänd hürate. s ehevorbereitigsverfahre muesch denn am wohnort mache, früehstens 3 mönet und spätistens 10 täg vor de hochzit. det eifach säge das inere andere gmeind willsch hürate, denn chunsch sone "bewilligung" defür über. die muesch denn am andere standesamt bringe oder schicke.

18.09.12 10:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

wie wärs denn wenn ihr eifach nur mit de kollege oder so is dolder gönd wo halt würkli zu eu stönd? ich mein du bisch gnueg alt. mis mami hät au gmeint ohni chind hürate fänd sie komisch, aber mir läbed halt nüm i de 70ger. und du chasch dini entscheidige sälber treffe. entweder er isch debi oder susch halt nöd.

18.09.12 10:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dänn muesch eifach meh zahle als wenn uf dinere gmeind hüratisch ...

wieso isch dänn din vater so strickt dägege? tuet mer uh leid! das isch sicher en schlag is gsicht gsi aber schlussentlich chunds immer so wies muess und dänn isch es au perfekt, wirsch gseh!

18.09.12 10:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: scho? häsch eifach döt aglüte und de termin chöne reserviere? (sry ha nöd gwüsst das nöd a dim wohnort hüratisch)

wär ja voll easy. wird eifach chli meh koste als normal denk i, oder?

 1 .. 382 .. 762 763 764 765 766 .. 2262 .. 3757
vorallem   gspannt   himbeer   Zeremonie   richtig   natürli   eigentlich   bearbeitet   Problem   langsam   natürlich   schaffe   eigentli   wirklich   irgendwie   schnell   einfach   Hochzit   Kollegin   Zuletzt