| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 383 .. 763 764 765 766 767 .. 2262 .. 3757
18.09.12 10:18
valey 

Re: Bräute 2013

soo schad aber :(
aber das din vater so degege isch i meine ob ehr im grosse od chline hürotet, ehr hürotet ja so oder so...
i fend eifach setsch das mache wo du der wünschisch isch ja dis Läbe und dini Hochzit...
und din Vater sett ja das akzeptiere chönnee...

ned?

ochhh tuet mer so leid, hoffe schaffsch glich en bezauberndi Hochzit z mache

18.09.12 10:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: wär au e idee. danke dir

@LIlly: min schatz isch ebe leider nöd heilig und min dad het sgfühl er chönt de bude schade wenn mir üs scheide lo würed und er finds halt ebe au eifach doof wenn mer kai chind will. voll mittelalterlich

18.09.12 10:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hmmm also ich wür glaubs glich mis fescht durezieh, mit däne lüüt wo sich mit mier freued, so wie t valey gschriebe hät! klar isch es trurig wenn dä sege vo dim vater nöd häsch aber mache chönteters ja glich, oder wenigstens eifach bitz im chlinere rahme!?! was seit dänn din schatz däzue? das isch echt uh e blödi situation und wünscht mer niemertem ... hoff es wendet sich alles no zum guete für eu

18.09.12 10:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

aber warum de bude schade? für das gäbts ja zb eheverträg wo mer cha mache. aber s gschäft ghört ja nöd dir, oder?

ja ich ha eifach uf de andere gmeind aglüte und gseit das mer aber ame andere ort wohned, und denn hät sie mir das so erklärt. isch keis problem gsi.

ja da cha er no viel doof finde oder nöd. es isch einzig und elei dini entscheidig.

18.09.12 10:23
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Dani... o neiiiiiii das tuät mir mega leid für di / öich!
Isch irgendwiä ä komischi Zit ha letscht week o lämpä gha mit mirä mam... aber zum glück nid so gravieränd.

auso i cha ja nid i di inä luägä und kennä di o "nur" vo hiä... ha aber itz immr dr idruck ga sigisch rächt säubscht bewusst! bevord aus übärä hufä wirfsch schlaffät 2-3 mau drüber, hockät no eis zämä und erklär dim Papa wi dus gsehsch... du bisch d VBrut und äs spiut 0 ä rouä wi sini sicht isch.. sondern nur was für öich zwöi wichtig isch! di pa cha das äntwädr akzeptiärä oder nid.. .weni nid steut isch haut scho d frag obds nid eifach ohni ihn wosch witr planä... de beruhigt är sich mit dr zit und isch de schlussändlich am HZ glich drbi...

Sötts (was natürläch niämr hofft) ä bruch gä... übrlegt dir eifach ob de nid eifach äs fescht mit kollegä wosch machä?!... Mir si disä Juni am nä HZ gsi wo eifach vor Familiä am GG si Vatr isch drbi gsi und süsch niämr...äs isch äs ruschends fescht gsi bis i di früächä morgästundä!

Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 10:27

18.09.12 10:25
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mir hüratä sogar im nä angärä Zivilstandeskreis.. und mir heis genau glich wid Himbeer

Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 10:25

18.09.12 10:25
CoRa 

Re: Bräute 2013

@Daninici! Ou nei! Das duetmer jo mega leid! Fendi ächt gemein vo dim Vater...esches de för dech ned schwerig so met ehm zämme z'schaffe?
Meine wenner angst hett das die GG em Gschäft schadet chönntet ehr jo au en Ehevertrag mache?

18.09.12 10:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

danke valey

i denk mir macheds eifach mit de tz und bj. wenn i mis mami oder sus wer us de familie debi het und min vater nöd gäbt da krieg. mer cha jo au am gaaanz chline rahme was schöns mache

18.09.12 10:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: han i au gsait. mer cha sich ja sehr guet absichere. isch doch voll kai problem

i sine auge chan i eh nix richtig mache weisch. isch scho immer so gsi. s best verhältnis händ mir gha wo i ganz chli gsi bi, nacher nüme. nach ihm sött i perfekt und fehlerfrei si und ja nie geld usge. da i bi ihm schaff het er en art kontrolle.

18.09.12 10:30
valey 

Re: Bräute 2013

ja ebe i würds eso mache dasses sicher für dich/euch stimmt..

i fend eifach dass durch das din papi ned iverstande isch der ned setsch grad alles verderbe loh und grad alles loh si und uf sache verzichte

denn ergendwenn wersches suscht bereue...


und ebe wie gseit, hürote tüender so oder so vo dem her, din vater mues sich demet abfinde drum mach s beste druf und verzicht ned uf dini Prinzessine_Hochzit..

du chasch ja glich mache und din vater au ilade isch ja sini entscheide ober chunt od ned...
was wett er mache? bisch ja gnueg alt..
ned?

 1 .. 383 .. 763 764 765 766 767 .. 2262 .. 3757
irgendwie   gspannt   Zuletzt   vorallem   langsam   wirklich   einfach   richtig   himbeer   Kollegin   eigentli   schnell   natürli   Problem   schaffe   Hochzit   bearbeitet   eigentlich   natürlich   Zeremonie