| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 383 .. 764 765 766 767 768 .. 2263 .. 3757
18.09.12 10:30
laluna1712 
Re: Bräute 2013

@Daninici: tut mir leid, dass du deine Traumhochzeit schon zum 2. Mal absagen musst. Ich an deiner Stelle würde es trotzdem durchziehen. Es ist ja so, dass es bei den meisten irgendjemanden gibt, der es nicht verstehen kann, wieso man heiratet. Ich würde weiterplanen, die Einladungen rausschicken und wer nicht dabei sein will, wird sich nicht anmelden, fertig.

Dein Vater hat ein eigenes Geschäft, hast du denn mal vor, dieses zu übernehmen? Wenn ja, dann würde ich an deiner Stelle einen Ehevertrag machen, nicht weil du deinem Zukünftigen nicht vertraust, aber rechtlich macht es enorm Sinn. Unsere Freunde haben dies auch so gemacht und wir hätten es genau gleich gemacht.
Ausserdem wäre dein Vater sicherlich zufrieden. So blöd es tönt, ich kann ihn irgendwie verstehen. Du warst ja schon mal unter einem anderen Namen angemeldet und hast von den Problemen von deinem GG geschrieben. Und ihr seid ja halt noch nicht soooo lange zusammen. Versteh mich nicht falsch, aber irgendwie kann ich ihn ein wenig verstehen....

18.09.12 10:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis: merci. min dad isch nun mal de sturst mensch wo dir vorstelle chasch. er het sini meinig und nur die zellt. mis mami isch denn immer dezwüsched und wenn i scho ohni si mue fiire mag denn au würklich nur mit de tz. will sus find is eifach gemein. wenn sie cho würd und min vater nöd, wär nacher üsi familie kaputt. sie händ ebe nöd gad di best und glücklichst ehe

18.09.12 10:36
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Daninci das tut mier mega leid... o mann das isch ja echt e doofi situation. weiss gar nöd was ich dier arate söll :(

18.09.12 10:38
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso ig schaffä ja o mit minä eutärä zämä... isch nid immer fägig und äs git viu meh ribäreiä aus vorhär...

aber d Hochzit vor Tocher isch eifach (hoffentlcih) einisch i ihräm Läbä und da cha mä doch di persönlich meinig zum wouhl vom Ching chli zrügg steckä... i chönnts mir nid für aus gäud if dr wäut vorsteuä ohni mini Mam z firä... und i gloubä das faut bsunders prinzässinnä schwär... findät ä lösig! nur wüu sich di pa quer seut undirgendwiä ä Störig het heisst das no lang dassäs für dis mami muäss heissä das für si z fescht o gstrichä isch...

18.09.12 10:38
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@laluna: danke dir. ja er hat ein eigenes geschäft das mein bruder und ich irgendwann übernehmen sollen. einen ehevertrag hätte ich onehin gemacht. aber das genügt meinem vater scheinbar nicht.

jein, weisst du meine eltern mögen ihn sehr und sehen auch, dass es mir trotz der schweren zeit mit ihm sehr gut geht und ich glücklicher bin als früher. das müsste eigentlich grund genug sein, um mir bei meinem wunsch nicht im weg zu stehen. meine eltern wissen ja am besten wies mir vor meimem gg ging

18.09.12 10:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah denn isches ja no komischer. ich hett jetz au denkt vilicht händs ihn sowieso scho nöd so gern gha, aber wenn sie ihn ja gern händ verstahnis no weniger.

ich würds im fall au durezieh wenni da die tips liese. susch hät er ja nur sin chopf wieder duregstiered.

18.09.12 10:42
CoRa 

Re: Bräute 2013

@daninici, hesch der no nie öberleit en andere job z'zuseche oder wettsch s'gschäft öberne?
Ha met mim Stifvater us chlis meitschi es super verhältnis ka, ir pupertät katstrope, besi ir wuche vor miner lehrabschlussprüefig uszoge be wöus nömme gang esch! und när esches plötzlech weder "super"gsi. Meisch Abstand wörd üch ned guet due?
Wäge chind, wänd er gar kei chind oder nonig?

18.09.12 10:47
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Cora: das han i mir scho oft überlait. isch ebe so das i ganz was anders glernt ha und nach 7 jahr wieder uf de seb bruef zruck isch nöd ganz liecht. es het au vieli vorteil. v.a. das i mimi beide hünd dörf mitneh.
min schatz chunt hüt extra vo de montage hai. er wärs sus bis am fritig weg. mir reded denn nomol gnau drüber

@himbeer: er het sich da verhältnis zu mine eltere au müesse erarbeite, aber etz ischs eigentlich mega. mis mami lüted ihm dauernd a und er het im summer mit mim vater zäme gschaffe und isch de einzig mti dem er zfriede isch. mer dörf ebe bi mim dad kai fehler mache. er isch echt mit niemerem je so zfriede gsi wie mit mim schatz

18.09.12 10:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja denn sött ers ja erst recht verstah dass ihr wänd hürate. de wird sich scho wieder beruhige, muesch luege. ich würd mit de planig mal so wiiterfahre wie ihr jetz agfange händ. es muess nöd immer nachem chopf vom vater gah.

18.09.12 10:51
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also min schatz het scho versuecht uf em amt stadthus züri azlüte. leider isch die zueständig person erst am 2 erreichbar mir wönd eifach luege obs no goht

 1 .. 383 .. 764 765 766 767 768 .. 2263 .. 3757
Zuletzt   natürli   Kollegin   eigentlich   gspannt   irgendwie   einfach   schaffe   wirklich   richtig   Hochzit   eigentli   Zeremonie   vorallem   himbeer   langsam   Problem   natürlich   bearbeitet   schnell