| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 384 .. 766 767 768 769 770 .. 2264 .. 3757
18.09.12 11:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

er muess sich nöd hintergange fühle. du häsch ihm gseit das ihr hürated, und er isch herzlich iglade. wenn er demit nöd iiverstande isch isches doch sini eigeni entscheidig, wenn er nöd will cho.

ich finds eifach schad wenn din traum vomene fest begrabsch nur will öper degäge isch. ihr hürated ja eh "nur" zivil, denn chasch doch wenigstens das esse mache. ihr sind ja nöd mal e riese gsellschaft vo 150 lüt.

und schlussendlich isch er ja gege s hürate an sich, au wenn ihr nur ufs standesamt gönd bisch ja denn ghürate. denn chasch ja au grad so guet no das esse mache nachher. am zivilstand ändered das ja nüt :-)

18.09.12 11:07
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Dani i cah di ächt vrstah das ds schwirig isch und du ihn nid no meh wosch vrärgärä... aber wär nid wot het gha... är cha ja nid ärnschthaft erwartä wüu är ä angeri menig het, dass dir aus dr na richtät und du di schönschti tag nid mit äm räscht vo dir familiä firisch...

18.09.12 11:10
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ihr kenned ihn nöd. i will au eifach kai fest mache wenn er so dagege isch. leider isch er au min chef und bliebt au min vater, also scho eine vo de wichtigste mensche. i cha da eifach nöd.

18.09.12 11:14
Reebee 

Re: Bräute 2013

oh daninici, das isch ja mega fies :( i wär glaub genauso enttüscht wie du und würd au welle alles absägä.
ABER: das wär doch uu schad! ihr sötted das für eu mache und wenn din vater sich quer stellt, söller doch! fiired eues ruuschende fescht im dolder mit all dene lüüt wo sich für eu freued. das isch EUEN tag und din vater söll sich gfälligscht bitz zemeriisse. es cha ja nid sii dass du wegs eim miesepeter din ganze traum ufgisch :(

18.09.12 11:17
valey 

Re: Bräute 2013

Aber daninici i verstohs ned ganz

du hürotisch ja sowieso und er isch degege dass ehr hürotet ja nedned nur wegem fest.. de werder ja sicher glich echli hässig si? ob mit oder ohni fest ned?


ich weiss ned ich chönt das irgendwie ned ohni mis mami aber hürote.. :(

Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 11:18

18.09.12 11:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich find das au nöd richtig. du bisch ja nüm ide erste klass und muesch dis ganze läbe nach ihm richte. bestimmt er au wo du wohnsch und wohere du id ferie gahsch?

vilicht müender würkli namal zämesitze, und zwar am beste grad mit dim mami und de trauzüüge.

18.09.12 11:26
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi ihr liebe

uiuiui bi eu laufts ja richtig.. bi mier eher schleppend

ich han defür scho mal s resti fürs zivile buecht und s esse usgsuecht jeh wenigstens ein punkt wo ich cha abhacke....

und s restaurant für negsch jahr hemmer au scho. aber döt ischs afach so das mer no müend husse bsorge... hmmm aber das wird mer eis.. bruchi den eui hilf =)

18.09.12 11:30
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

das het kein sinn himbeer. i will etz eifach hürate und denn bhalt i halt de name.

i glaub do chönt em eine e knarre an kopf hebe, er würs sini meinig nie ändere

i ha mir gester abig allai halt viel gedanke gmacht und es isch grundsätzlich doch würklich blöd e hz zfire wo fast niemer interessiert. i ha am gg sini family nur weg ihm und will i ha wölle das gsehnd wie guet das es üs goht, debi ha. da wär meh als dhälfti vo de gäst da er 3 brüedere und e chlini sis het und die händ alli no e fründin. mir macheds üs schön mit dene paar wenige lüt (sind die wo etz au igweiht gsi sind und sich immerhin freued), usser mim mami und da isch guet so. min schatz und i händ üs etz dezue entschlosse das so zmache. und das chan ja au ganz schön werde

18.09.12 11:32
valey 

Re: Bräute 2013

guet de würdis so mache im chline rahme dasses für eu passt
chasch ja glich so es "chlises festli" für eu mache :)

18.09.12 11:33
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Viläch gseht di gschicht irä wuchä oder zwo scho wieder chli rosiger us...

Wägäm Namä chumi nid ganz nachä... auso är wott das du di eldig namä phautisch - du wettisch aber dr Namä vo dim GG a nä?!...


Auso das isch aj wou ä persönlächi entscheidig wo di no längr wird begleitä aus di papa...

Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 11:34

 1 .. 384 .. 766 767 768 769 770 .. 2264 .. 3757
langsam   eigentli   bearbeitet   Hochzit   richtig   vorallem   wirklich   schnell   irgendwie   Problem   eigentlich   natürlich   gspannt   Zeremonie   einfach   himbeer   natürli   Kollegin   schaffe   Zuletzt