| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 386 .. 770 771 772 773 774 .. 2266 .. 3757
19.09.12 08:50
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da wüssemer nonig. mir müends de tz no bibringe di einzige wos wüssed sind mis mami und d bj

19.09.12 08:50
valey 

und dis mami? werd sie ned debi sii?

19.09.12 08:52
Daninici10

nicht registriert

i glaub nöd. weisch das en fritig isch und sie mini vertretig im gschäft wirds wohl nöd go
i denk mir werded denn würklich spöter, i 2,3 jahr oder so e richtigs fest mache

19.09.12 08:52
Lula 

Morge Mädels

@MaLu: I has gschafft, alles nachezläse....Het chli witer vorne es Foti dinne, wies bi mir usgseh het, mit de Sitene zum Nacheläse...

@Dani: Läck isch das es Scheiss mit Dim Vater! Aber jtzt mau im Ernscht, wieso lahsch Du das überhaupt zue??! I gloub i würdi mim Vater dr Marsch blase, i sore Situation. A Dire Stell würdi ds Fest genau so Fiire. Chöit ja immer no das Jahr zivil Hürote, de cha sech Di Vater afe dra gwanne, u as Fescht darf er sicher, aber unter dr Bedingig, dass er, vom Fescht flüügt, wenn er Stunk macht...
Dr Text vor toluwu findi aso super.
I weiss ou no nit, ob u wie i Teile vo mire Familie ilade...

@Mime: I würdi ganz klar kommuniziere, dass z’Zivile ganz ällei öich ghört. U de würdi haut gugge, dass niemert erfahrt wo gnau u wenn zytlech dir am Fritig hüratet. Di wärde ja sicher Verständnis ha, zumau si ja (oder nit?) am Samschtig dörfe cho.

@Mona: Das si doch mau schöni News.

19.09.12 08:57
Daninici10

nicht registriert

@Lula: bisch lang am lese gsi?

min vater isch sehr speziell. du wirschs mir vielicht nöd glaube, aber es git würklich niemer wo sich traut zum ihm d meinig säge. und das obwohl er eigentlich recht chli und schmächtig isch. i glaub würd i amigs retour ge wenn er mi amotzt, wür i eini ifange.
würd is dureziehe, chönt i glaub do gar nüme schaffe. denn wär nur no stress agsait

i mein sogar mini muetter sait macheds so und sie kennt ihn ja am beste

19.09.12 09:07
Lula 

@Dani: ä gfüehlti Ewigkeit... Bi aber nit nume am läse gsi, wäri süsch viellech chli schnäller gange...

Wieso heit de Dir aui so ne hölle Angscht vor Dim Papi, er isch ou e Mönsche u siner Teigware kochet er sicher ou mit Wasser...!! Viellech hiufts Dir, wenn dr ne in Unterwösch vorstellsch, oder Du schribsch ihm e Brief, oder lütisch ihm a, wüu lah schlah würd i mi vo niemertem, das geit ja gar nit!
Isch doch e Scheiss. Wie wäri de das wenn iwenn Kids es Thema wäre? (Weiss nit wie u ob dr weit) Oder wotsch dr denn ou lah säge, wenn u ob de Kind darfsch, wie si zheisse hei, u wenn was ztüe hesch mitne?! Isch nit bös gmeint!

Wieso isch de Dis Mami mit ihm ghürote wenn ou sie Angscht het vor ihm??

19.09.12 09:19
Daninici10

nicht registriert

@Lula: schwierig. chas mir au nöd erkläre warum jede so extreme respekt vor ihm het.

i lo etz eifach chli zit vergo. aber druf hoffe das er sich beruhigt oder gar iverstande mit ere hz isch chan i nöd. i erwähnd das thema hz eifach nöd vor ihm und irgendwenn, wenn er halt no länger gseht wies üs goht und das mir glücklich sind mitenand, sait er vielicht selber das mir sölled e grossi hz fire träume chamer jo

also mini eltere wüssed das i kai chind will. sie säged zwar amigs wieder wie schön das wär und so, aber sie kenned do mini istellig gnau. i mein da wärs no wenn er säge wür du muesch etz chind übercho. i glaub denn wür em d vaterschaft künde

mim mami gohts ebe sus ganz guet. sie mue nöd schaffe (sie het mal wölle, aber denn wärd d stüre no viel höcher). sie schmeisst eifach de ganz hushalt und so und het alles wo sie brucht. weis au nöd, so würklich glücklich isch glaub niemer bi üs, usser min brüeder. de het no nie e fründin. glaub wär em zviel stress

19.09.12 10:32
sarasina031 

@daninice

Es tuet mir sooo leid das mit dine hz plän.
Ig wär am bode zerstört wenn mi vater so würd reagiere.
A dire steu würd ig mi itz emau chli vo ihm distanziere, vielicht merkt er
den was er dir eigentlich atuet u wie fest er di eigenlich verletzt mir sire
art!!!!!! Mä söt meine das sich jede vater übers glück vo sire tochter söt fröie.

Wie wärs schüscht wenn dir zwöi mit öine tz irgendwo (karibik) ä schöni trouuig
am strand würdet mache, so isches finde ig no chli spezieller für di u di gg aus nur grad
ufem standesamt (ä troumhochtiz am strand im sunneuntergang).

19.09.12 11:00
Daninici10

nicht registriert

Merci sarasina. ihr sind alli so lieb, danke vielmol

ja da mach i au. tue eifach brav schaffe und ihn us mim privatlebe usehalte.
het i mir au gwünscht, macht mi scho sehr trurig

da wär e hammer idee. aber vorerst langt üs da scho. min schatz mag z las vegas eheverspreche am hochzitstag erneuere

mir möchted ebe no das jahr weg em namesgsetz und bis im dezember e strandhochzit plane goht leider nüme. mini tz studiert und mini bj het en neue job wo sie nöd gad cha frei genau wie min schatz. die händ so viel ztue im gschäft. das ja nur zivil isch chömer würklich spöter no was mache. i welere art denn au immer

19.09.12 11:01
CoRa 

@daninici, eg weiss ned öb ech das chönnt. meine wenn du sogar angst hesch dech z'wehre ir anaham das din vater dech söscht wör "schloh" de wöri mer aber ächt öberlegge öbi sone person i mim läbe wetti ha...es esch jetzt secher eifach z'schribe wennme ned i dinner situation esch. aber schluss äntli esches doch so das du der met em hochzit au bezwit sälber en familie duesch ufbaue, öb me chind oder ohni esch egal. und wenn denne ei person do esch wo das alles z'nicht macht, sogar so, das du so wit geisch der name vom die GG ned a z'ne (muess jo au ned si, aber vorhär wärs jo anderscht gsi), de wöre bi mer d'alarmglogge lüte...wörd mer wörkli aues nomol gründlech öberlegge, esches din Vater wärt das du uf das alles verzichtisch? So wie du schribsch ned...eg wör s'hochzit so döre füere wies plannet gsi esch, dinni öutere ilade ond ehen d'entscheidig öber z'loh öb si chömme oder ned. Vergess ned, es esch dis läbe und das läbsch bekanntlech nome einisch...wörd ned alles öberstöre was spöter chönntsch bereue....was cha di vater scho mache ussert z'tobe? Dech usesm gschäft schiesse (de stöutersech jo säuber es bei) und wenn so wär bechiemsch jo au no arbeitslose gäld....auso ech wör mer das ne lo gfalle. du und din GG händ scho so vell zämme dure gmacht, esches das jetzt wärt gsi so z'kämpfe und z'warte das der weder vor sonere entscheidig stönd? glaube nöd oder? meine wennmes gnau nimmt de wäret der jo scho verhürotet, und denne wäre dinni eltere jo au cho, wörom das mol ned?

ech könne dech zwar ned persönlech, aber es duetme ächt weh im härz wenn din bricht/ gschicht so gläse ha....

1 .. 386 .. 770 771 772 773 774 .. 2266 .. 3757
eigentlich   schaffe   irgendwie   eigentli   Zeremonie   schnell   Kollegin   himbeer   vorallem   wirklich   langsam   Hochzit   richtig   Zuletzt   gspannt   natürli   bearbeitet   einfach   natürlich   Problem