| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 387 .. 771 772 773 774 775 .. 2266 .. 3757
19.09.12 11:10
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Cora: d beziehig zu ihm sehr sehr kompliziert. er chan ebe zum glück au anders und wenn i oder min brüeder e problem händ isch er sofort zur stell. und solang mer kai fehler, egal wie gross oder chli, macht isch er ganz okay.

i will ebe üsi familie nöd zerstöre. i ha zu minere muetter e mega guets verhältnis, mir sind au wie kollegine. wenn i min vater ganz us mim lebe usschlüss wär sie au betroffe und wür zwüsched üs stoh was ihrer beziehig au mega schade wür. isch chli doof e heimlichi hz zmache, aber ebe mir warted scho lang druf und mir wönd da etz eifach.

er isch au alles ander als begeistert gsi vo de erste hz. do ischs aber no verständlich gsi weg dere gschicht mit mim gg. aber dasmol ischs jo anders. mir sind us de sch. . . dusse und chönds üs etz au guet leiste.

min vater isch halt us prinzip geg alles wo geld kosted. abgseh vo sine spielsache. grosses auto, en porsche, 3 harleys. . . da isch okay. wo i gsait ha warum häsch du denn e harley wölle und i dörf kai hz? het er gmeint i schad niemerem mit dem ????? hüt isch mir durch de kopf gange, er chan mi doch us em testament neh denn gits au kai problem

19.09.12 11:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

er isch de wo mit sim verhalte eui familie zerstört, nöd du.

19.09.12 11:58
CoRa 

Re: Bräute 2013

@himeer, genau das hani jetzt au grad welle schribe....
@daninici, eg wönsche der vo ganzem härze das dini entscheidig ned wersh beröie und das es so chunnt wieders jetzt zum 3. mol plannet

19.09.12 12:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Cora: Merci. 3 isch mini lieblingszahl. das mol klappts. es mue. sus wander i glaub us

19.09.12 13:12
Mime 

Re: Bräute 2013

Lula:
@Mime: I würdi ganz klar kommuniziere, dass z’Zivile ganz ällei öich ghört. U de würdi haut gugge, dass niemert erfahrt wo gnau u wenn zytlech dir am Fritig hüratet. Di wärde ja sicher Verständnis ha, zumau si ja (oder nit?) am Samschtig dörfe cho.


@Lula: s dumme isch nume, we die liebe herre buure fö afo rede... auso mir mache de sicher bir nächschte glägeheit mi schwieva druf ufmerksam, dasser sich chli söu zügle. u de düemer de sicher d TZ's warne... u wie gseit, wenn auso dr eint oder anger vorem standesamt uftoucht, freue mir üs ou dörte in erschter linie, u dr ganz räscht müesse mer denn ir situation entscheide... s wär nid s erschte apero womer usem bode stampfe..
am samschti freui mi natürlech über aui, wo irgendwie wei cho spalier stah und gratuliere. und über schön gschmückti chüe würi mi no meh freue, aber mir hürate ja nid im gebiet, sondern doch 40 min wäg....

19.09.12 13:23
Lula 

Re: Bräute 2013

@Mime: Ha säuber 3/4 Jahr uf am Buurehof gläbt, u has trotz am "Klatsch" immer sehr härzlech gfunde...

Aber i gloub Du chasch sicher mit ne rede, u wenne genau das seisch, dass zivile Dir u Dim Gg ghört Dir nech aber am Samschtig über dBuure u Küeh etc sehr würdet fröiie, findet dr viellech ganz e gueti Lösig.

19.09.12 14:05
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Hallo mini liebe...

ich weiss es ghöört gar nöd da ane aber ich hett e Frag oder bitt :) wenns da ihne au backwüetigi Mädels git lueged eu doch de Blog ah... ich han de is Lebe gruefe und chönti ez es sponsoring ha für en meeega coole Wettbewerb aber sie wend gseh das min Blog au glese und verfolgt wird...

danke Valeria

http://backengel.blogspot.ch/

19.09.12 15:04
CoRa 

Re: Bräute 2013

@Valeria WOW! Du hesch jo meega talänt! gseht supi us!

19.09.12 15:23
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Danke Cora :)

Ich hoff eifach dassi es paar Leser (mer chan sich per Mail iiträäge oder per google log in) und iefach au es paar Kommentär abgeh
Würd mega gern wiiterhin de Blog mache...

Danke eu määdels

19.09.12 15:25
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ich han sogar selber en Wettbewerb iigstellt mit ööpisem wo ich persönlich verlose... mal luege :)

 1 .. 387 .. 771 772 773 774 775 .. 2266 .. 3757
wirklich   Problem   eigentli   Hochzit   irgendwie   schaffe   Zeremonie   Zuletzt   natürli   Kollegin   richtig   gspannt   bearbeitet   vorallem   himbeer   natürlich   eigentlich   langsam   einfach   schnell