| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 388 .. 773 774 775 776 777 .. 2267 .. 3757
20.09.12 09:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha dani...

ah du chasch doch glich no da schribe. schliesslich händ mer bis jetz au zäme plant und du bisch ja nur knapp kei 2013 bruut.

20.09.12 09:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm ich ha mer ebe au überleit halt eifach s erst mal mit ihne chli go schneugge und denn halt namal zgah mit de schwö und em mami...

20.09.12 09:11
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valey... Du hast dich mal noch nach günstigen Vasen erkundigt... Nimm dir doch mal die Zeit und durchsuche die umliegenden Brockenhäuser... oftmals findet man da richtige Schmuckstücke..

habe gerade gestern eine wunderschöne Bomboniere für unser Candy Buffet gefunden für 15.-

20.09.12 09:12
valey 

Re: Bräute 2013

@himbeer
aso ich gohne am Zistig go paar Kleider aluege, und ich nehme mini bescht fründin med (wo au mini TZ und Bridesmaid isch) und mini Schwöster (au Bridesmaid), mis Mami und mis Schwiegermami med, also 4 lüüt..
die 3 Briedesmaid nehmi ned med... ich glaub sie hed au ned so gross interesse...

ich mach mer chli sorge
i ha ja 3 bridesmaid, mini tz und mini schwö und ebe die ander.. und die meldet sich momentan fast nie au allgemein zum was mache ich mues mich emmer melde.. und sie zeigt au voll kei interesse
und scho wo mer gseit hend vo kleider hed sie afoh blöd tue jaa aber die farb wetti ned die wetti nedd.. bla bla...
i weiss ned cha ja jetzt schlecht sege nei bisch jez nüm bridesmaid... was würdet ehr mache'?


@daninici
ohh aber du chasch ja glich doo witerschribe :) bisch ja im herze glich no en 2013 brut hehe...
Alles gueti uf jedefall :))

20.09.12 09:16
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@sanis genau das ha mr au überlegt! Zerst mit mami schwö bb und denn wenn öber anders zum abstecke will mitcho dörfe si!

@ himbeer ig denk eifach was isch wenns du scho bim schneuge findisch? Ig gang am 6.10 ad modeschau goh luege mit mim mami undere kollegin... Probiere due i denn aber nid.... Erst am 27. Denn isch mis "team" komplett!

20.09.12 09:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Stella Merci da wünsch i dir au.

@Sanis: Merci. Mer cha ja nie gnueg bling bling ha gäll

@schmetterling: i meld mi nöd ab us em forum. i mach evtl. e eiges thema uf. goht ja etz nur no 3 mönet

git scho eine für de dezemer, aber de ishc nöd so gross

Falls i öperem helfe cha bin i natürlich gern do

20.09.12 09:19
Reebee 

Re: Bräute 2013

@himbeer
ich denke, es kommt ganz auf das brautmodengeschäft an. beim ersten mal wurde mir gesagt, nicht mehr wie zwei personen. beim nächsten termin habe ich insgesamt auch 4 begleiterinnen. am besten einfach anfragen ;)

20.09.12 09:28
Mona83 

Re: Bräute 2013

@valey: ja wet d homepage gseh. :-)

@Daninici: ooh nei bitte nöd, schrib doch witerhin mit üs. diä lüt wos freut, diä händ eh scho än neuä thread ufgmacht. :-) also chasch gärn bi üs blibä, du ghörsch zu üs. :-)

wägem chleid probiärä, also mir händs gseit s seg scho besser wän nöd mit meh als drü lüt chunsch. ich han nur d tz und ä guäti kollegin mitgnah. a dinärä stell würdi muätär und tz mitnäh. chasch ja zum bispil mit dä andernä s chleid fürs zivilä go usläsä. :-)

20.09.12 09:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

@reebee: das stimmt... nur auf der website von dem einen geschäft steht schon das man maximal 2 begleiterinnen mitnehmen soll. wenn ich die frage, ob ich 5 mitnehmen darf, drehen die doch durch :-)aber ich werde wohl mal anrufen.

aber beim abstecken dabei sein wäre eventuell auch eine option, mit der sie leben können. wir könnten dann am tag im dezember, den wir uns für die brautkleidsuche reserviert haben, einfach brautjungfernkleider suchen. oder ist das im dezember zu früh, wenn wir erst im september heiraten?

20.09.12 09:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

aaaah s kleid fürs zivile, das isch e super idee mona! vilicht lönd sie sich ja devo überzüge, das wär super :-)

 1 .. 388 .. 773 774 775 776 777 .. 2267 .. 3757
Zeremonie   Zuletzt   einfach   richtig   eigentlich   wirklich   Kollegin   natürli   natürlich   irgendwie   schaffe   langsam   Problem   gspannt   schnell   bearbeitet   vorallem   eigentli   Hochzit   himbeer