| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 388 .. 774 775 776 777 778 .. 2268 .. 3757
20.09.12 09:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

go schneugge bin ich nur mit mim mami ... s zweit mal go aprobiere (zum def. entscheide) dänn mit mim mami, schweigermami + tz! und go astecke im feb. mit dä kolleginne :) dänn händ all öpis dävo chans chum erwarte bis ich wieder is chleid schlüpfe dörf aber es gaht no soooooo lang

zum chleid für s zivilie, det hani uh mühe ... händ ihr das scho? was für e art chleid und vorallem WO? ich find eifach nüd han ja no chli ziit, aber macht mer glich chli sorge ...

20.09.12 09:39
valey 

Re: Bräute 2013

Jaa me cha ebe ned wüsse ob me au nur wenn me goht chli go güggsle de glich s Traumkleid findet :)

i ha mini 4 liebste debi next week..

:) hehe



weis ned ob ehrs gläse hend vori mis chlises problemli wo mich echli beschäftigt
weg de 3e brutjungfer
sie isch en kollegin vo mir und hend eig. au vel zeme gmacht all zeme.. aber ebe es isch eifach sie interessiert sich voll ned, meldet sich au nie, emmer ich mues mich melde
frogt praktisch nie was weg de HZ und so... und hed ebe scho afoh dumm tuee weg de kleider, nei die farb leggi ned ah die au ned bla bla...
well eifach ned das sie bridesmaid mues sie und ehre schissts ah...
aber nur 2 bridesmaid isch doof und absäge chani doch ehre nüm?
!

20.09.12 09:42
Lula 

Re: Bräute 2013

@Valey: ou darf i ou ga gwundere?
Hesch dKärtli ou scho?

20.09.12 09:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

@valey ... ich wür sie suscht mal direkt druf aspreche ... säge wies dier vorchund und dänn gsehsch ja was sie däzue seit!?

20.09.12 09:49
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valey... auso ob 2 oder 7 BM spilt vo mir us gseh doch gr kei rouä... und we si nid wott bisch sicherlich besser dran wed "nur" zwöi hesch drfür vou begeischtäräti aus 3 und eini ziät äs mungärä-gsicht dr ganz tag...

Frag sä und we si seit si wöugis blibä de chasch o erwartä das si sich chli drum tuät... und ansonsten isch si haut ä gladnä gascht...

20.09.12 09:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

@valey: hm ja wenn du 4 debii häsch denn chani ja au mit 5 gah. aber ich wott glaub würkli nöd so viel.

20.09.12 09:53
valey 

Re: Bräute 2013

Mona, Lula ha eu en PN gschickt med em Link
wett de Link do ned ineposte
aber gebs dene wo interesse gern per PN ah :)) eifach melde..


Jaa sie isch ebe chli spezielli... weis au ned... au zum was unterneh meldet sie sich nie immer ich.. ha sie letsch mal gsproche sie findet ebe sie well niemert zwinge mit ehre zeme si wenn öpper wett med ehre was mache sell de sich melde..
i möcht de scho das mini bridesmaid chli de tüend am hz tag luege wie wo was.. und sie isch ememr chli agschisse -.-

20.09.12 09:57
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer:
@valey: hm ja wenn du 4 debii häsch denn chani ja au mit 5 gah. aber ich wott glaub würkli nöd so viel.


Ja himbeer die vom Lade hed mer gseit i döff ned meh als 4 medneh hehe

20.09.12 09:59
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mona: jöö danke Schrieb gern no bi eu mit.

Ihr sind so süess

@Kleid Anprobe: go ussueche bi i nur mit de tz, go abstecke au und bi de letschte aprob isch no d bj mitcho.

@valey: i wür au direkt mit ihre drüber rede und sie froge ob sie überhaupt mag. und 2 bm sind doch au okay. i find da nöd schlimm. i ha etz au nur 1 tz und 1 bm

20.09.12 10:02
Lilly4 
Re: Bräute 2013

valey, ich bin au e chlini grossi gwundernase chasch mer echt au e pn schicke? mir sind nämli nonig ganz sicher ob mer e homepage wend mache, aber wer weiss, viellicht chömer eus so überzüge lah

hmm blödi frag aber wieso häsch sie dänn als bruutjungfer gwählt? isch sie vorher nöd so gsi? scho en seich, will wenn sie nüd mithilft, vorallem kei interesse zeigt etc. und dänn no a euem tag en lätsch zieht wär nöd so schön dänn würi gschieder JETZT reagiere und sie eifach mal direkt druf aspreche ob sie das überhaupt wot mache!?!

 1 .. 388 .. 774 775 776 777 778 .. 2268 .. 3757
Kollegin   eigentlich   Problem   natürlich   einfach   irgendwie   richtig   himbeer   Hochzit   gspannt   Zuletzt   eigentli   Zeremonie   langsam   wirklich   vorallem   schnell   bearbeitet   natürli   schaffe