Bräute 2013 |
|
1 .. 390 .. 777 778 779 780 781 .. 2269 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
21.09.12 08:54
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
valey, ich han bi chez janine zerscht nur en 1 stündige termin abgmacht (bin nur mit mim mami gange) han zerscht mal in ruhe mini richtig welle sueche, han nämli gaaar kei vorstellig vo mim traumchleid gha und am gliche tag bini no i anderi läde, aber mir isch dänn schnell klar worde dasi bi chez janine chaufe wird (han ja mis traumchleid scho gfunde gha) s zweite woni aprobiert han und dänn hani nomal en termin abgmacht, en 3 stündige aber, bin dänn mit mim mami, schwiegermami + tz gange und hanis dänn au grad kauft + wie t nemo suscht no sache probiert wo däzue passt händ, aber glich nur mal s chleid poschtet ... würs wieder gnau so mache! sobald mis chleid im feb. glieferet wird, gahni dänn mit dä schuhe und richtige unterwösch nomal go aprobiere + nähmets nomal t mass, will muess sicher no verchlineret werde und dänn erscht 2 - 3 mönet vor dä hochziit schniederets und glaub ca. 2 wuche vorem grosse tag gahsch es nomal go aprobiere, irgendwie so ich dänk wird dänn im feb. nomal alles gnau beschriebe becho ach, chans chum erwarte! chasch dich also uf dä zischtig freue, viel spass!!! und verzellsch eus dänn ob dis traumchleid gfunde häsch!? weisch dänn scho i welli richtig das wotsch gah?
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 390 .. 777 778 779 780 781 .. 2269 .. 3757
|