| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 390 .. 777 778 779 780 781 .. 2269 .. 3757
21.09.12 07:42
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge mini Dame..

endli Fritig

gester hemmer en termin bim fotograf gsi, er isch mega lieb.. und macht hammer pics..
isch halt chli tüür aber nemm glich ehn.. er isch super! jetzt hemmer ehn def. buecht..


Nemo, wie isches eig. gsi bi chez janine? ha d schuhe gseh ka imene thread do meega schön
weles kleid hesch jetzt? hesch zwei zeigt ka

21.09.12 08:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallöchen!!
mir händ hüt abig treffe im hotel mit eusne tätschis. denn chömmer ihne mal alles zeige usw... freu mi scho!!
ICH HAN MIS CHLEID KAUFT!!!! juhuuuu, ha mega freud!! jetzt bliebts im lade und drü mönet vor de hz gangi denn go abstecke. und denn chömed au die ärmeli dra woni eu verzellt han.
sobaldi hüt nami denn dihei bin, posti eu es bild vom chleid und mir chas da im gschäft leider nöd mache.... sniff und bildli hani ebe ersch grad gest abig spat vo minere tz übercho. aber ich tues sicher no da ufelade!
chez janine isch echt eifach super, chas nur jedem empfehle deht here zga. verkäuferinne sind echt super. wenn di für es chleid entschiede häsch, denn chunt grad d'schniederin und tuet dir d'chöste usrechne für d'änderige usw...so häsch denn kei bösi überaschige

21.09.12 08:18
valey 

Re: Bräute 2013

nemoo soo cool :)

ja ich gohne au dett hi am Zistig :) freumii megaa..

bisch du denn bim erste mal 1 stund gange oder grad 3 stund??

ja du hesch mer bilder gschickt ka.. ich glaub i weis jetzt weles dases jetzt isch
das med de glitzersteinli vorne? :))

21.09.12 08:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

ciao valey
han bim erste mal gar kein termin gha. han ja nur welä chli go gügsle. woni scho fertig gsie bin mit dureluege isch denn e verchäuferin frei gsie und hät mi gröged obi no lust hegi zum i eis ineschlüpfe. am schluss bini 40minute am probiere gsie (4 chleider) und denn hani mis scho gha!!
bin mit mim mami dehte gsie. han aber minere tz versproche gha, dass mir s'chleid zäme gönd go ussueche. denn hani en termin abgmacht für am mittwuch und bin mit ihre und em mami nomal gange. han denn en termin für 3 stund gmacht. de chosted 50 franke, aber nacher werded der die abzoge went es cheldi chaufsch. han denn gliehc de lang termin gno. mir händ denn no schueh usgsuecht und chetteli und diademli aglueged usw...ziit vergaht soooooooooo schnell!!!

21.09.12 08:43
valey 

Re: Bräute 2013

boah so cool freumi :))

jaa s chleid isch ja au bezaubernd schöön :) gsehsch echt us wie en Prinzessin.. hesch es super kleid usgwählt...

wer weiss velecht findi mis au scho am zistig :) bricht der denn...

21.09.12 08:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

valey, ich han bi chez janine zerscht nur en 1 stündige termin abgmacht (bin nur mit mim mami gange) han zerscht mal in ruhe mini richtig welle sueche, han nämli gaaar kei vorstellig vo mim traumchleid gha und am gliche tag bini no i anderi läde, aber mir isch dänn schnell klar worde dasi bi chez janine chaufe wird (han ja mis traumchleid scho gfunde gha) s zweite woni aprobiert han und dänn hani nomal en termin abgmacht, en 3 stündige aber, bin dänn mit mim mami, schwiegermami + tz gange und hanis dänn au grad kauft + wie t nemo suscht no sache probiert wo däzue passt händ, aber glich nur mal s chleid poschtet ... würs wieder gnau so mache!
sobald mis chleid im feb. glieferet wird, gahni dänn mit dä schuhe und richtige unterwösch nomal go aprobiere + nähmets nomal t mass, will muess sicher no verchlineret werde und dänn erscht 2 - 3 mönet vor dä hochziit schniederets und glaub ca. 2 wuche vorem grosse tag gahsch es nomal go aprobiere, irgendwie so ich dänk wird dänn im feb. nomal alles gnau beschriebe becho ach, chans chum erwarte! chasch dich also uf dä zischtig freue, viel spass!!! und verzellsch eus dänn ob dis traumchleid gfunde häsch!? weisch dänn scho i welli richtig das wotsch gah?

21.09.12 09:05
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lily
dankee für dini Antwort :) jaa ghör ebe vo allne das bi Chez Janine guet sett sii..
freumi mega...

i weis ebe noni so ganz wasi gnau well
sicher med veeel glitzer :) hehehe..
weis eifach noni obi en breite rock well unde so a la prinzessine style oder eher so chli schlichter..

Spitze kleider gfalled mer au mega... :)

wett aber gern mit träger.. Kleider ohni träger hani ned so gern..

tuen eu denn verzelleee


was isch eigendli weni denn next jahr abnehme zum bispel und mues verchlinert werde? das goht schono oder?

21.09.12 09:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

es wird dir gfalle

oh spitze wär natürlich au sehr schön ... es hät soooo viel chleider det, fündig wirsch sicher und ebe, drum find ich persönlich en 1 stündige no guet (choschtet au nöd) dänn chasch mal chli vorluege und au 4 chleider aprobiere und wenn dänn scho eis drunder häsch wo eigentlich weisch das es dis chleid isch, chasch ja immerno en 3 stündige veribare (und wenn dänn s chleid au chaufsch, isch es au gratis) vo dem her, für mich isch so perfekt gsi ...

das isch keis problem dänki, drum gaht mer ja au es paar mal + vorallem paar wuche vor dä hochziit au nomal! das es dänn au wüki passt aber chasch ja dänn am zischtig grad emal fröge! nur schwanger söttsch nöd unbedingt werde händs mer au gseit gha, wenn, dänn jetzt hehehe oder wenns dänn so wiit isch das mer erscht am afang isch!

21.09.12 09:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mädels

bin au im chez janine go luägä und absolut z friedä mitem service und dä ladä isch allgemein mega schön. hät so viel sachä, richtig cool. :-)

21.09.12 09:35
valey 

Re: Bräute 2013

wow cool de hani no meh freud :)

jaa den isch natürli super das mers cha denn go apasse..

wenn chamer eig. s chleid medhei neh??

 1 .. 390 .. 777 778 779 780 781 .. 2269 .. 3757
Problem   Kollegin   himbeer   einfach   vorallem   Hochzit   natürlich   gspannt   eigentlich   eigentli   natürli   schaffe   Zeremonie   richtig   Zuletzt   langsam   irgendwie   bearbeitet   schnell   wirklich